Autor Tema: Glof 1 benzinac sa 1.9 TD motorom  (Pročitano 2716 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže GhostMile

  • VW Početnik
  • Poruke: 69
  • Lokacija: Pays-Bas
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf GTD '86
Glof 1 benzinac sa 1.9 TD motorom
« poslato: Januar 01, 2012, 08:20:48 posle podne »
Postovani poznavaoci VW detaljistike

Imam na nisanu jednog Golfa 1 iz 1980 godine. Model LS, benzinac sa brojacem okretaja u instrument tabli (do 70 x 100).
Limarija je prespricana, dobro. Motor unutra je 1.9 TD.

Kad radi motor, brojac okretaja ne radi. Ima jos nekih crijeva i zica sto vise onako otkaceni u motornom prostoru.
Pitanje je da li se  moze spojiti stari golf 1 dashbord (i to benzinac) sa novijim 1.9 TD motorom.?
Ili mora instrumenttabla iz trojke ili dizel jedinice? (naravno da nema zute lampice za grijace)

Cijena nije mala, pa je pitanje da li uzimati?
Powered by Sljivowitz

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Glof 1 benzinac sa 1.9 TD motorom
« Odgovor #1 poslato: Januar 01, 2012, 11:30:39 posle podne »
Mora druga tabla
Boban-Rus

dzalecar

  • Gost
Odg: Glof 1 benzinac sa 1.9 TD motorom
« Odgovor #2 poslato: Januar 02, 2012, 01:51:33 pre podne »
Ne mora druga tabla! ai preporucuje se. gde ces se ti muciti i tu prespajati svako jake gluposti..

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13904
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Glof 1 benzinac sa 1.9 TD motorom
« Odgovor #3 poslato: Januar 02, 2012, 03:20:56 pre podne »
Mora druga tabla zbog obrtaja. Obrtomeri za benzinca i dizela nisu isti.

Van mreže GhostMile

  • VW Početnik
  • Poruke: 69
  • Lokacija: Pays-Bas
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf GTD '86
Odg: Glof 1 benzinac sa 1.9 TD motorom
« Odgovor #4 poslato: Januar 02, 2012, 08:32:01 pre podne »
Pretpostavljam da za novu tablu (iz trojke) treba i kablovi da budu iz trojke.
Ako je samo ubacen motor, a kablovi ostali od keca...kapiram da nema dzek koji se utakne u tablu iz trojke = sex.

Powered by Sljivowitz

Van mreže andjelo

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Bela Crkva
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: wv
Odg: Glof 1 benzinac sa 1.9 TD motorom
« Odgovor #5 poslato: Januar 02, 2012, 09:27:18 pre podne »
davac (signal ) broja obrtaja kod dizela dolazi sa alternatora a kod benzinca sa  bobine , najbolje nadji drugu instrument  tablu koja bi bila odgovarajuca za taj motor ,ako je klasicni 1,9td bolje nemoj kupovati jer kod tih motora postoji jedan problem da posle izvesnih predjenih kilometara kida sras na radilici i dolazi do velike havarije na motoru tj, krivi ventile i klipnjace  a ako se to jos desi u hodu pomera i radilicu iz ose u bloku ja sam pre jedno 10 i vise godina radio motor na 2 takva motora  golf3 i pasat 3 samo sto se na oba motora desio defekt dok je radio na leru ..................... a sto se tice zamene table najbolje je zameniti i ceo prednji deo instalacije da se ne bi zezao da dodajes zice   ako imas jos pitanja pitaj Mile ............................

dzalecar

  • Gost
Odg: Glof 1 benzinac sa 1.9 TD motorom
« Odgovor #6 poslato: Januar 02, 2012, 01:10:36 posle podne »
ma ja lepo kazem da moze ;) kako je decko ubacio digifiz na dizela???
prepakivao i prespajao zice i stavljao citace obrtaja na alternator i tako biggrin
velik posao ali ako neko oce mk1 look eto patnje...