Najveca prednost 1.8T motora je sto mu lako mozes posle podici snagu,al 1.8 je jeftiniji za odrzavanje (u poredjenju sa nekim 1.8T ja sam skapirao i da manje trosi,ali nista drasticno)
kome snaga nije presudan faktor ja bih preporucio atmnosferca, jeftiniji je za odrzavanje (al ni to nije drasticno dok turbina nije u pitanju
)
Kod 1.8T imas 4 bobine koje koliko sam cuo ne retko crkavaju (mislim da je oko 30e komad, al nisam bas siguran)
atmnosferac taj problem nema (a i ima samo jednu bobinu i ona je 40-50e)
Kapiram da je ujaku manje vazna snaga tako da bih mu ja ipak preporucio 1.8 20v, da si ti u pitanju svakako 1.8T
i ja zalim sto nisam turbo uzeo bas iz razloga koji sam gore naveo, al ja imam 20godina tako da to objasnjava sve
)
1.8 ide dosta bolje od 1.6, a potrosnja je ista ako ne i manja (vozio sam A4 1.6, sad vozim mk4 1.8 i znam o cemu pricam
)