Motor je odlican, nema nekih mana, ako su servisi preko radjeni redovno. Odvrni cep za ulje, ako ima naslaga ne uzimaj.
Problem zbog tih long life servisa na 30k km uglavnom se odrazi na pumpu ulja, a kad pumpa ne pravi dovoljan pritisak dalje ti je sve jasno, Znaci otvori cep ako nema naslaga, verivatno je redovno odrzavan.
Turbina manje vise, repariras ako ode i vozi. I kod dizela imas turbinu koja je po meni mnogo vise isforsirana, jer cesce ides u vise obrtaje nego sa 1.8T.
Bobine isto znaju da mu crknu, ali to je 30ak evrica po bobini, ima ih 4.
Znaci generalno pouzdan motor i lepo se nosi i sa plinom, sa chipom takodje.

Potrosnja posle TDI ce te ''zaklati'', veruj. Pogotovu sto vozis B5 TDI predpostavljam sa Bosch pumpom koji trosi manje od PDa od 130KS npr. i 1.5dci koji tek trosi malo. Racunaj prosek (vise otvoreno) 9l minimum, ako neces voziti kao baba i to uglavnom da vozis otvoreno. A neko vec rece, taj auto tesko da se vozi 80-100km/h jer ide...
Plin po meni odlicno resenje i isplatis ga za 15ak hiljada km, i onda se vozis jeftinije nego sa dizelom.
Sto se tice slika i auta, odlicno izgleda. Ja bih to pazario.