Дешавало ми се када су разбалансирани точкови да тресе приликом кочења...
Имао сам летње и зимске фелне-гуме, с`тим што су зимске мало лошије и вибрирало је приликом кочења,
а са летњим фелнама и гумама нисам имао тај проблем.
Још нешто, ако се јављају вибрације при кочењу при било којој брзини, онда су вероватно дискови у питању или главчина,
а ако приликом кочења вибрације примећујеш на одређеној брзини, или се јављају нпр. на 120 140,
онда је могуће да је фелна-гума деформисана или да точкови нису у балансу.
И чуо да аутомобили са ABSом могу да деформишу гуму након одређеног времена па да због тога тресе.
А ово да се дискови деформишу када се вози кроз воду први пут чујем,
не загреју се толико да би се деформисали јер је асфалт мокар па и не можеш много да кочиш?
Сигурно постоји термичка обрада материјала, каљење и остали трикови на температурама од 1000 2000 степени?
Заштитни "шус плех" испред диска?
Вода кључа и претвара су у пару приликом сусрета са диском који сигурно у том тренутку има преко 200 степени?
Хиљаду пута сам намерно возио по води и никад нисам покривио дискове за ових пет година од како сам купио нове.