@dprvulov , zajebi sve to i odnesi karb na servis , potrosi 40-70 e i resi problem , ovako ces potrositi 5x vise i ko zna kako ces uopste to odraditi . ima tu zebancije vidim ja i te kako ...
@andjelo monopoint ima pritisak pumpe od nekih 0,8 -1,2 bara i mozes da je postavis pored rezervara ako nemas odgovarajucu mozes naci od nekog opela koji ima isto monopoint inace ove druge pumpe od direktnog ubrizgavanja rade na 3 bara i imaces prelivanje goriva tj viska na monopointu , inace najlakse ti je resenje da resis potrosnju ti je da uzmes pirburgov karburator od korse ili kadeta 1,2 1,3 motor i dfa nabacis direktno na tvoju usisnu inace pase 100% jedini sto moras da zamenis polugu na leptiru za gas da bi pasovala tvoja sajla i da namontiras sajlu za sauh posto ovi nemaju automatski sauh ili da nadjes ima isto pirbugov karburator sa istim difuzorom kao na tvom golfu od opel askone 1,6 ali postoji vise vrsta ti potrazi model identican tvom karburatoru ako te sta jos interesuje pitaj .............................. , mnogo to ti nesto druze iskomplikova , ne moze bas svaki karburator da se nabaci , ok je raspored rupa za kacenje mozda je to ok , ali karburatori se razlikuju po difuzorima , precnicima dizni , nema ni svaki povratni vod za gorivo , vakumi za granu i razvodnik isto bitni ... sve kad se sabere i oduzme tvrdim da mu je bolje da uzme njegov i servisira , kupice drugi karb koji je mackau dzaku pa ce ponovo sve to da radi ...
preliv moze da se resi na bar dva nacina ako ne postoji povrat a to je sa posudom ili racva direktno na crevo sa odgovarajutim precnicima .
isto tako sto bi cackao oko poluge za gas - verovatno mislis na poteznicu , valjda je lakse da odradi sajlu nego da razvaljuje karb ... decka zanima monopoint , nece da stavlja karb klasican , barem tako kaze ...