Ukusi su razliciti, bas zato ti poredjenja necu komentarisati i ulaziti u dalju pricu
A da imas auto koji "izgleda", a pritom da ti sluzi za posao , pijacu itd jos plus da koci , lezi ,ubrzava,a da malo trosi i da je udoban
................. to nikako ne ide jedno sa drugim
Zato je najbolje, naravno ko moze da priusti sebi, jedan auto koji sluzi svrsi , a drugi koji pravis kako si zamislio ...
Zbog toga sto ne shvataju svi ovo, nastaju rasprave

Dario je objasnio.
Ali naravno ima i toga oko ukusa. Neko na kecu voli 14 i taj izgled, dok neko voli BBS 16".
To sam bas gledao kad sam birao nove felne za nov auto. Neka 16" legne na keca extra, dok je neka bas prevelika vizuelno. Primer je BBS RS I Gullideckl u 16" na kecu. RS se zbog ruba lepo uklopi, dok je Gullideckl (izvinjavam se ako nisam dobro napisao) glomazna za keca. U oba slucaja mislim na mk1 koji je radjen kao projekat a ne za svaki dan...
To je isto i za sve ostale cini mi se, pa i za dvojku.
Ali svakako, ako ti auto sluzi za svaki dan, 17" nije za dvojku jer sigurno neces staviti gumu 35 ako ga vozis svaki dan, ako ti je kedini auto.