Sharan je cipovan softverski pre 15-ak dana. Tada je riknula turbina, jer je bila pri kraju. Odradjena turbina, zamenjen interkuler i crevo od turbine koje je puklo. Izvadjen katalizator jer je navukao ulje u motor kad je pukla osovina turbine. Nista nije pokrivio niti polomio jer sam na vreme odreagovao i ugasio motor. Sada je u njemu mapa sa 25% vise snage i vecim obrtnim momentom sto mu negde dodje na 140 konja da kazemo priblizno. Vuce dosta lepo i mnogo je startniji u nizim obrtajima. Malo puskara po nekada crn dim, ali je to normalno po recima majstor Joce da se tako klipovi hlade sa malo vecom kolicinom goriva i zato sto nema katalizatora sada. Na leru trosi bez klime sada 0.5l a u voznji juce od Beograda do kuce Ibarskom u nekom normalnom rezimu bez divljanja je pokazao 6.6l/100. Po meni sasvim pristojna potrosnja. Danas cu blokirati i EGR ventil tako da ce sada ici i bez njega. Malo zvizdi turbina sada kad nema kata ali nista katastrofalno. Zato je pre i bio auto u Batajnici kod Djuke u radionici dok je odradjena turbina na Medaku. Sta i kako pokazace vreme.