Autor Tema: Golf mk5,plivajuci zamajac!!!  (Pročitano 30980 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže nidza79

  • VW Početnik
  • Poruke: 146
  • Lokacija: herceg novi
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 5 TDI
Odg: Golf mk5,plivajuci zamajac!!!
« Odgovor #20 poslato: Decembar 21, 2011, 01:04:46 posle podne »
ma investicija za primer!

jedan jugic u solidnom stanju :)

Van mreže Dejan Prijovic

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 884
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd - Priboj
  • Karma: +10/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0 tdi
Odg: Golf mk5,plivajuci zamajac!!!
« Odgovor #21 poslato: Jul 20, 2012, 06:29:09 pre podne »
momci da ne otvaram novu temu
mei se desava lupkanje kad pritisnem kvacilo a kad auto stoji
kad radi na leru ili u pokretu ne cuje se nista
jeli to pri kraju set ili nesto drugo moze da bude?
i koliko kosto odprilike set kvacila za passat B6 2.0TDI manuelni menjac, 6 brzina?
peta pun gas, i polako.

Van mreže Dejan Prijovic

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 884
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd - Priboj
  • Karma: +10/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0 tdi
Odg: Golf mk5,plivajuci zamajac!!!
« Odgovor #22 poslato: Jul 21, 2012, 10:37:55 posle podne »
niko nista a?
ajde ljudi da ne otvaram novu temu zbog jednog pitanja.
znam da vi to znate.
peta pun gas, i polako.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf mk5,plivajuci zamajac!!!
« Odgovor #23 poslato: Jul 21, 2012, 10:39:23 posle podne »

67000din je set za 5 brzina 105ks  u automika zemun

Van mreže limp19

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 721
  • Lokacija: Visegrad BiH
  • Karma: +25/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 6
Odg: Golf mk5,plivajuci zamajac!!!
« Odgovor #24 poslato: Avgust 21, 2012, 11:33:55 pre podne »
i sta preporucujete LUK ili SACHS?

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Golf mk5,plivajuci zamajac!!!
« Odgovor #25 poslato: Avgust 21, 2012, 07:06:50 posle podne »
Sashs
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Golf mk5,plivajuci zamajac!!!
« Odgovor #26 poslato: Avgust 21, 2012, 07:21:04 posle podne »
cini mi se da je i meni kvacilo pri kraju, auto hoce nekad da zatrese malo pri nizim obrtajima..neki drugari kazu da je korpa u pitanju, a sutra teram kod majstora da pogleda..hocu da proverim na par mesta cene, pa koje radnje i proizvodjace preporucujete..u pitanju je golf 4 1.9tdi 150 ks 6 brzina..

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf mk5,plivajuci zamajac!!!
« Odgovor #27 poslato: Avgust 21, 2012, 09:30:01 posle podne »
nemas mnogo izbora , aftermarket imas samo Luk i Sachs, cena bez zamajca oko 150eur

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Golf mk5,plivajuci zamajac!!!
« Odgovor #28 poslato: Avgust 22, 2012, 02:34:07 pre podne »
videcu da porucim iz Nemacke fabricki set po broju sasije, ali osecam da ce cena biti paprena..

Van mreže martini_u_kuci

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4799
  • Age: 39
  • Lokacija: Stari Košutnjak, BGD
  • Karma: +46/-29
  • Auto: 2003 Golf mk4 TDI GTI
Odg: Golf mk5,plivajuci zamajac!!!
« Odgovor #29 poslato: Avgust 22, 2012, 01:46:19 posle podne »
ja sam pre nesto vise od godinu ipo platio set 23soma..bez zamaja naravno...saks je u pitanju bio....

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf mk5,plivajuci zamajac!!!
« Odgovor #30 poslato: Avgust 22, 2012, 01:51:07 posle podne »
Pa da to je ta cena odprilike 20 - 25000 , zavisi kako u kojoj prodavnici, a Original je bar duplo skuplji

Van mreže knezha

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Lokacija: uzhice
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 5
Odg: Golf mk5,plivajuci zamajac!!!
« Odgovor #31 poslato: Oktobar 25, 2012, 02:45:07 pre podne »
Prizvah ja djavola :) lepo ste mi rekli :)
kupio sam auto na 110000 i cuo se zamajac na leru. na 140 000 je riknuo. set kvacila + zamajac sam platio 550 eura. sad radi kao sat  :)

Van mreže file013

  • VW Početnik
  • Poruke: 177
  • Lokacija: Strasbourg-France
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Toyota Avensis 2.0 Dynamic
Odg: Golf mk5,plivajuci zamajac!!!
« Odgovor #32 poslato: Oktobar 29, 2012, 09:05:22 posle podne »
momci da ne otvaram novu temu
mei se desava lupkanje kad pritisnem kvacilo a kad auto stoji
kad radi na leru ili u pokretu ne cuje se nista
jeli to pri kraju set ili nesto drugo moze da bude?
i koliko kosto odprilike set kvacila za passat B6 2.0TDI manuelni menjac, 6 brzina?

Nije to nista jer i kod mene je tako od kada sam kupio auto a imao je tada 45.000km
Ustvari ako mislimo na istu stvar? Kada naslonis nogu na papucicu kvavila, ostetis kao da podigrava pod nogom!
Bayerische Motor Werke FOREVER!!!

Van mreže mikip77

  • VW Početnik
  • Poruke: 38
  • Age: 47
  • Lokacija: NK
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Lupo SDI
Odg: Golf mk5,plivajuci zamajac!!!
« Odgovor #33 poslato: Avgust 27, 2013, 11:08:48 pre podne »
Jako zanimljiva tema za koju izgleda i nema mnogo interesovanja obzirom da se radi o jednom dijelu koji je jako skup i pričinjava glavobolju svima koji imaju problema sa plivajućim zamajcem. Znači nekih cca 500 eur a to je više od jedne mjesečne plate.
Jutros od 8 sati okrećem sve servise i raspitujem se o jednoj stvari. O zamjeni plivajućeg zamajca na VW Golfu 5 fiksnim, da li je to u redu i da li takav potez može imati loše posledice za sam motor i mjenjač. Kada sam nazvao autodjelove razlika između seta kvačila sa plivajućim zamajcem i fiksnog zamjaca je nekih 40 eur.  wacko
Došao sam do zaključka, na osnovu priča da sve više ljudi uradi ovu zamjenu, ali niko još nije stručno objasnio da li se to preporučuje a izreda se to radi na 1.9 MK5 77 kW motorima. Da moja muka bude još veća, u fazi sam da kupim auto koji je upravo imao intervenciju ovoga tipa, plivajući je zamijenjen fiksnim. Još uvijek nijesam našao odgovor da li usled ove zamjene mora se vršiti neka prepravka? Da li je fabrički ostavljena ova mogućnost, neđe sam pročitao da neke auto kuće posle izvjesnog vremena odnosno pređene kilometraže preporučuju ovakvu zamjenu, kao kada prelazite sa 5w-40 na 10w-40  :25.

U nastavku je jedan jako dobar komentar koji sam našao na sledećem linku:

 http://www.cdm.me/auto-moto/automobili/plivajuci-zamajac-strada-i-zbog-gresaka-vozaca

Komentar koji zavređuje pažnju:

Plivajući zamajac je odnedavno (poslednjih 10 godina unazad) jednostavno rečeno "nužno zlo", odnosno to je manipulativni potez proizvodjača automobila kojim oni jednostavno sebi štede dosta novca tako što trošak koji bi oni trebalo da snesu tokom procesa proizvodnje "prebace" na mušterije koji će da plate na ćupriji umesto proizvodjač na mostu. U principu, to je podvala automobilskih proizvodjača kupcima ali ko te pita...

Činjenica je da su motori i pored manjih radnih zapremina i manjeg broja cilindara sve jači i sa sve više specifične snage po jedinici zapremine. Sve jače motore bi trebalo da prate i sve jači i izdržljiviji menjači koji će moći da prenose snagu motora pouzdano tokom dugog niza godina, i koji bi bili sposobni da trpe velika naprezanja na koja ih ti jaki motori stavljaju. Medjutim, to bi podrazumevalo povećanje menjačkih sklopova, njihove veće gabarite i povećanje težine, a povećanje težine je nešto što proizvodjači ni po koju cenu ne žele kako bi smanjili potrošnju a sve u skladu sa sve rigoroznijim ekološkim zakonima. U tom vrzinom kolu, proizvodjači su izmislili "toplu vodu" i to tako da će koristiti slabije nego što bi trebalo menjače, i da im dodaju plivajući zamajac koji će da služi kao "nakovanj" izmedju motora i menjača za amortizaciju udarnih radnih oscilacija tj. torzionih naprezanja koje se prenose sa motora na menjač. U principu, plivajući zamajac treba da "zamaskira" slabosti menjača i da preuzme na sebe veliki deo radnih opterećenja koja bi inače "pala" na menjačku kutiju, koja to ne bi mogla da izdrži u iole dužem periodu. Zbog prirode rada motora radne oscilacije su utoliko štetnije po menjač (tj. zamajac) ukoliko se radi o četvorocilindričnim motorima velikih obrtnih momenata (turbodizeli većih radnih zapremina), dok su kod "šestaka" amplitude udarnih impulsa niže pa je opterećenje na zamajac manje. U praksi, ovo znači da će plivajući zamajac najbrže da strada kod turbo motora sa 4 cilindra, dok će taj proces biti primetno sporiji kod atmosferskih šestaka, ali će ga ipak biti. Ovo su dva "dijametralno" suprotna primera, a izmedju njih ima dosta "medjustadijuma", a ove "aždaje" poput V8 ili V10 motora neću ni da pominjem jer prevazilaze interese ovakve diskusije.
Ali zato, upravo zbog svoje teške uloge, zamajac je taj koji trpi velika naprezanja koja ga polako ali sigurno unište pa ga je potrebno redovno menjati, a onda dolazimo do podataka tj. ciframa koje treba platiti za tu zamenu a koje su papreno skupe. Da nije zamajca, umesto njega bi menjali menjače, a to bi bila daleko skuplja intervencija.
U principu, plivajući zamajac je dakle tu da sačuva menjače na automobilu koji nisu dorasli sve jačim motorima, naročito turbodizelima sa ogromnim obrtnim momentima, ali zbog toga je upravo zamajac taj koji strada i koji se tretira kao običan potrošni deo. I sve je to OK dok vlasniku ne bude saopštena cena njegove zamene... Suštinski, to je podvala proizvodjača jer bi oni trebalo da prave jače menjačke kutije koje bi mogle da izdrže sve više KS i Nm koje razvijaju moderni motori, a obzirom da za tako nešta ili moraju da povećaju gabarite menjača (što oni ne žele iz ranije pomenutih razloga), ili bi morali da primene nove tehnologije i moderne i visoko sofisticirane materijale male težine koji su sposobni da trpe velika naprezanja poput titanijuma (ali su takvi materijali papreno skupi te ih proizvodjači maksimalno izbegavaju obzirom da žele da su im automobili što jeftiniji kako bi bili što konkurentniji na tržištu). U tom "sukobu interesa", proizvodjači su pronašli "Solomonsko rešenje" kojim sebi obezbedjuju veći profit i konkurentnost na tržištu, a na kupca prebacuju trošak u smislu zamena plivajućeg zamajca a koji zbog svoje specifičnosti i kompleksne izrade/funkcije košta toliko koliko košta... Naravno, za sve to su pronašli dobar izgovor a to je da plivajući zamajac obezbedjuje komfor u vožnji i linearan prenos snage sa motora na menjač. Kao da je klasičnim menjačima to nedostajalo, osim za one koji nisu imali osećaja sa nogom na kvačilu, a takvima je i danas džabe i plivajući zamaja.


Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9963
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: Golf mk5,plivajuci zamajac!!!
« Odgovor #34 poslato: Avgust 27, 2013, 01:33:37 posle podne »
Citat:

"Evo baš sad čitam, kažu ovde prednosti ovog "krutog" (klasičnog) zamajca su:

- ušteda od 30 do 50 %
- duži radni vek, tj. izraženija dugotrajnost u poredjenju sa "plivajućim" zamajcem
- približno identične performanse
- visok nivo zadovoljnih klijenata

Medjutim, ono što nisu napisali je da se ugradnjom ovakvog zamajca umesto plivajućeg na automobilima koji su pod garancijom automatski gubi garancija, a postoji dobar razlog zašto je to tako. Osim toga, nisu napisali da kao proizvodjač ne daju garanciju ne na ovaj deo, nego na negativne posledice koje on može proizvesti. I nisu napisali zašto ovaj klasični zamajac duže traje, u čemu je suština cele priče. Jer, ako plivajući brže strada, to onda znači da on "akumulira" neko spoljašnje opterećenje, ali onda se postavlja pitanje ako klasični ne radi isti posao ("akumulira" opterećenje kao plivajući), koji to onda deo trpi zbog toga, jer neko na kraju uvek mora da plati ceh? :)

Oni su samo napisali par rečenica iz kojih bi se moglo naslutiti da je ovo stvarno idalno rešenje, samo što svaka medalja ima i svoju drugu stranu. Nije Valeo ništa novo ni revolucionarno uradio, ovakve stvari rade odavno i Luk, Sachs, Borg-Werner, ali poenta je za sve ista. Medjutim, ljudi samo rade svoj posao a dobar marketing je pola uspeha kompanije ;)

Cela priča u vezi plivajućeg zamajca se može svesti na prostu činjenicu da je plivajući zamajac "žrtveno jagnje" u modernim automobilima, deo koji se svesno i namerno žrtvuje kako bi se sačuvali vitalni delovi automobila, motor i naročito menjač. Sekundarno, primena plivajućeg zamajca ima za cilj da održi visok komfor u vožnji i omogući glatke i "tečne" promene brzina uz istovremeno smanjenu buku rada menjača pri prenosu brzina i otpuštanju kvačila. Sve ovo plivajući zamajac, najprostije rečeno, radi na taj način da amortizuje proces prenosa velikih obrtnih momenata koji su odlika modernih turbo motora, naročito dizelaša. Bez njega, trpeće pre svega menjač, koji će biti pod jakim udarnim impulsima, čiji će se sinhroni i prenosnici brže habati i raditi sa povećanim naprezanjem, odnosno skraćenim projektovanim radnim vekom. Osim toga, sam menjač će sa nešto većim otporom nego inače menjati brzine, a pri "spajanju" kvačila će intenzitet buke u prenosu biti izraženiji zbog odsustva amortizacije od strane plivajućeg zamajca, pa će vožnja sama po sebi postati neprijatnija i neudobnija, uz otežan rad menjača i pojačanu buku u automobilu. Ovo naravno zavisi od mnogo faktora, samog menjača, mase elemenata, izolacije u automobilu itd, ali će se uvek ispoljiti u manjoj ili većoj meri.

Dalje, plivajući zamajac se izlaže ogromnim udarnim impulsima prouzrokovanim samom prirodom rada motora sa unutrašnjim sagorevanjem, jer snaga se ne isporučuje kontinualno već u udarima (paljenjem smeše tj. ekspanzijom u cilindru), i što je veći (duži) "razmak" izmedju ovih udara (manje cilindara) to je veća amplituda oscilacija tj. udarnih naprezanja koja se prenose na radilicu, odnosno preko nje na menjač. Visoke dinamičke oscilacije tj. naprezanja sa vrlo promenljivom amplitudom su veoma štetna jer brzo zamaraju materijal i daleko su nepoželjnija od nepromenljivih naprezanja sa konstantnim ili približno konstantnim intenzitetom. Upravo je uloga plivajućeg zamajca da ova promenljiva, štetna, i "udarna" naprezanja "konvertuje" u daleko povoljnija naprezanja konstantnog intenziteta i nižih amplituda, čime se radilica izlaže daleko manjim torzionim silama. Poenta je da bez plivajućeg zamajca sam motor, konkretno radilica i njeni ležajevi, nemaju više "zaštitu" od plivajućeg zamajca u smislu "peglanja" jakih udarnih impulsa, pa su izloženi daleko nepovoljnijoj vrsti naprezanja koja im, u to možeš biti siguran, ubrzava habanje i drastično skraćuje radni i životni vek.

Rezime, montiranje plivajućeg zamajca ima itekako smisla i poentu, naročito kod modernih, snažnih dizel motora, i opet naročito kod onih sa 4 cilindra. Motor, radilica (njen materijal i način izrade, broj projektovanih radnih sati ili ciklusa opterećenja), ležajevi (njihov materijal, projektovanja moć nošenja, garantovani radni vek) su napravljeni sa pretpostavkom da će plivajući zamajac "peglati" naprezanja koja oni trpe do granica koje oni mogu da podnesu. Izbaci plivajući zamajac iz ove "jednačine" - i dobiješ radilicu i njene ležajeve koji trpe daleko veća udarna naprezanja i daleko više torzione sile od onih za koje su napravljeni. Epilog priče možeš i sam da napišeš... Isto važi za menjačku kutiju, prenosnike u menjaču, osovine, ležajeve, sinhrone brzina... Svi su oni napravljeni da rade sa umerenim, kontinualnim, nepromenljvim naprezanjem sa minimalnim udarima, tako su projektovani, sa tim na umu konstruisani. Bez plivajućeg zamajca svi oni se izlažu promenljivom, dinamičkom opterećenju za koje nisu projektovani, i koje nisu sposobni da podnesu na iole duži vremenski rok. Opet, izbaci iz "jednačine" plivajući zamajac i sam naslućuješ epilog...

Sve u svemu, rešenje je da rešenja nema :) Plivajući zamajac može da zameni samo - plivajući zamajac, i tu je tačka. Reparacija istog je, kao što sam napisao na prethodnoj stranici, budalaština jer se zamoren materijal ne može remontovati, isto kao što se ne može "remontovati" jetra sa dijagnozom ciroze :lol: Zato niko i ne daje garanciju na ovo prodavanje magle. Montaža klasičnog, "krutog" zamajca umesto "plivajućeg" - "solomonsko rešenje" po principu štap i kanap, i rešenje koje će da funkcioniše u fazonu: "drži bure vodu dok majstori odu". Radiće to, naravno, ali je pitanje kako i po koju cenu. Jeste ovaj zamajac jeftiniji od plivajućeg, ali da li je od plivajućeg zamajca jeftiniji i servis menjača sa propalim prenosnicima i sinhronima brzina, ili je možda od plivajućeg zamajca jeftinije skidanje glave i servisiranje radilice i njenih ležajeva? To su pitanja na koja ni Valeo, ni Sachs, ni Luk, ni Borg-Werner ne daju odgovor na svojim sajtovima, isto kao što ne daju ni objašnjenje zašto proizvodjači automobila koji koriste upravo Valeo, Sachs ili Luk proizvode automatski poništavaju garanciju kad se neki od njihovih "univerzalnih" zamajaca montira na neki automobil u koji je fabrika originalno ugradila plivajući zamajac?

Jedno je sigurno, ako uradiš to što si naumio, budi uveren da si istog momenta svoj motor, menjač i transmisiju izložio većim, nepovoljnijim i opasnijim (po materijal i konstrukciju) opterećenjima nego što je to bilo do tog momenta, i što je važnije - opterećenjima većim od onih koja su ti delovi napravljeni da podnesu i tolerišu duži vremenski period. Neću da baksuziram, jer ti inače pišem sve iz najboljih namera i zato što želim da znaš da nije sve tako ružičasto kao što kaže Valeo i da svako "zašto" ima svoje "zato". Plivajući zamajac je u tvom autu zato što treba da bude i zato što ima svoju svrhu i svoju funkciju. Posle sveg ovog mog trabunjanja, evo ti dole link ka lepoj demonstraciji šta zapravo radi plivajući zamajac (obrati pažnju naročito na zadnjih 40 sekundi klipa), cela poenta je u onom grafikonu na kraju klipa"

http://youtu.be/YnaXB8q3uzQ

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: Golf mk5,plivajuci zamajac!!!
« Odgovor #35 poslato: Avgust 27, 2013, 01:44:25 posle podne »
Sam si rekao da je razlika u ceni izmedju dva seta(pl. & fix.) 40 e, ako radiš auto za sebe normalno je da ćeš staviti isti onakav deo kakav je bio pre(dakle iz ugradnje) jer ga više nećeš menjati i da 40 e u tom slučaju nije velika razlika u ceni.Onaj ko je menjao na tom mk5 karavanu zamajac stavio je jeftiniju varijantu jer prodaje auto, i to sam video dosta puta da ljudi kada prodaju samo ''odrade'' da bi se otarasili auta...
Ovaj tekst koji si preneo napisao je neko da bi ubedjivao teorijama zavere ljude koji se kolebaju i ne znaju šta da rade.Kao fabrika radi protiv potrošača i da je bolje staviti tehnički zastareo deo nego onaj koji je fabrika konstruisala i već ugradila...

Beži ti bolje od tog auta i potraži neki kršteni, nemoj sam sebe mučiti i ubedjivati u ćorava posla..

@''Da li je fabrički ostavljena ova mogućnost, neđe sam pročitao da neke auto kuće posle izvjesnog vremena odnosno pređene kilometraže preporučuju ovakvu zamjenu, kao kada prelazite sa 5w-40 na 10w-40 . ''

I veću glupost nisam skoro čuo, ne mislim na tebe nego na ovo što si pročitao negde... wacko
Земунчанин

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1271
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: Golf mk5,plivajuci zamajac!!!
« Odgovor #36 poslato: Avgust 27, 2013, 02:07:06 posle podne »
Kako izgleda to kvačilo koje se stavlja umesto plivajućeg? Da li lamela ima opruge?

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: Golf mk5,plivajuci zamajac!!!
« Odgovor #37 poslato: Avgust 27, 2013, 02:23:55 posle podne »
Da kao i na svakom...za plivajući set su opruge na zamajcu...
Земунчанин

Van mreže zoombalo

  • VW Početnik
  • Poruke: 94
  • Age: 40
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +4/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV TDI
Odg: Golf mk5,plivajuci zamajac!!!
« Odgovor #38 poslato: Avgust 27, 2013, 02:42:37 posle podne »
Drugar je pre dva meseca menjao na mk5 77kw plivajuci za fiksi, Valeov zamenski set gde je lamela sa daleko jacim i vecim oprugama od klasicne lamele za fiksni zamajac. Ceo set je pravljen tako da bude zamenski za plivajuci, mana je to sto se prodaje samo u komplet setu tako da kada ti rikne lamela opet mora ceo set(tako je bar za sad).
Set ga je kostao oko 28 500, u Sanelu.
Treba znati i umeti, i na pravom mestu postojati !

Van mreže mikip77

  • VW Početnik
  • Poruke: 38
  • Age: 47
  • Lokacija: NK
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Lupo SDI
Odg: Golf mk5,plivajuci zamajac!!!
« Odgovor #39 poslato: Avgust 27, 2013, 03:27:38 posle podne »
Desmo hvala na opširnom razjašnjenju!
Fred Peric takođe hvala na razjašnjenju.

Upravo imam debatu sa suprugom koja insistira da promijenimo marku automobila blink, hm ne dam se, moram tražiti neki VW.  :48

E sad pitanje je da li opruge koje su postavljene na lameli mogu odratiti isto što i opruge u plivajućem zamajcu, sumnjam!