Autor Tema: `pukla` glava ???  (Pročitano 13887 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: `pukla` glava ???
« Odgovor #20 poslato: Oktobar 18, 2008, 07:09:42 posle podne »
ako su isla dva creva to je ok.gde god da ide rashladna tecnost mora da ima crevo koje dovodi tecnost i koje odvodi tecnost----tako i kod tog dela POGOTOVO sto je taj deo blizu vodene pumpe,znaci to sto si stavio isto mora da ima dovod i odvod,ali pazi mora da ima jer ako ima crevo koje samo dovodi dotle rashladnu tecnost a blizu je vodene pumpe onda nabija pritisak----brate ako si stavio kao na slici ko sto se vidi to samo sa jednim crevom skidaj odmah,pa bre sjebaces sve--skidaj
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže stdeyan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 821
  • Age: 42
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: `pukla` glava ???
« Odgovor #21 poslato: Oktobar 18, 2008, 07:55:59 posle podne »
----brate ako si stavio kao na slici ko sto se vidi to samo sa jednim crevom skidaj odmah,pa bre sjebaces sve--skidaj

ne tu su dva creva, ulaz i izlaz oko kucista filtera ulja, i to je standard... znaci to je skinuto....
sad je na tom mestu kuciste filtera za vazdusno hladjenje....


Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: `pukla` glava ???
« Odgovor #22 poslato: Oktobar 18, 2008, 08:20:11 posle podne »
nevidi se na slici bas lepo izvini--- boodala,ali i dalje nekapiram sta si slikao i gde sad ide ovo crevo koje je povezano i oznaceno crvenim poljem---ako bi to slikao ponovo ali da se tu malo vise vidi pa da mogu da vidim gde je sta povezano
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže stdeyan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 821
  • Age: 42
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: `pukla` glava ???
« Odgovor #23 poslato: Oktobar 18, 2008, 09:10:43 posle podne »

e to !! znaci to crevo sto je oznaceno crvenim ULAZ i ono drugo crevo koje se ne vidi IZLAZ iz kucista, ta dva creva sau sad nemaju ulogu u celom sistemu ,znaci kao da su izbacena !!!!

creva koja su bila T oblika sad su zamenjena obicnim pravim, nemaju taj mali dodatak manjeg precnika ka kucistu....

da li je moguce da to dovodi do mojih problema ?!?!?

brate nadam se da si me sad razumeo, na onoj slici se ne vidi , a sad mi mrsko da po mraku slikam.... a i ja objasnjavam kao. ....  wacko :rolleyes: ;)



Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: `pukla` glava ???
« Odgovor #24 poslato: Oktobar 18, 2008, 09:32:48 posle podne »
to nebi trebalo da ti pravi probleme posto si ti fakticki izbacio samo mali deo iz rashladnog sistema.samo mi reci  mada je nebitno za ovaj tvoj problem kako si resio creva koja su isla ka ovome.znaci ne tog dela nego da li si nesto radio po pitanju creva sa kojih si otkacio ovo za hladjenje ulja---znaci te delove odakle su Dolazila ta creva jesi tu menjao nesto ako me kapiras sta hocu da kazem
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže stdeyan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 821
  • Age: 42
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: `pukla` glava ???
« Odgovor #25 poslato: Oktobar 18, 2008, 09:47:07 posle podne »
sreca pa se razumemo  :huh: biggrin

creva sam stavio od obicnog D on nema ta racvanja malih creva ka kucistu za vodeno hladjenje, posto nema vodeno hladjenje  ;)

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: `pukla` glava ???
« Odgovor #26 poslato: Oktobar 19, 2008, 09:52:45 pre podne »
onda tu nije problem.jbg obicno ljudi tu naprave zbrku
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže Marjan

  • VW Početnik
  • Poruke: 13
  • Karma: +0/-0
Odg: `pukla` glava ???
« Odgovor #27 poslato: Oktobar 22, 2008, 06:53:00 posle podne »
Neznam dali si resio problem,ali da bi proverio dali ti stvara pritisak iz motora,najbolje je izmeriti dali iz boce izlaze CO2 gasovi.Postoji uredjaj koji to meri,ako je probio dihtung ili je pukla glava ili blok,on ce pokazati prisustvo CO2,jer gura gasove u sistem za hladjenje.Ako nema onda je problem nesto drugo.I nemoj da ti u sistemu bude voda,jer moze i pre 100 stepeni da se pretvori u paru i da ti stvara pritisak

Van mreže stdeyan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 821
  • Age: 42
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: `pukla` glava ???
« Odgovor #28 poslato: Oktobar 22, 2008, 07:12:02 posle podne »
cuo sam nesto za ovu spravicu za CO2-samo da nadjem nekoga ko je ima...

hvala !

Van mreže psc

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Karma: +0/-0
Odg: `pukla` glava ???
« Odgovor #29 poslato: Oktobar 28, 2008, 07:28:56 posle podne »
Ja imam problem sa onom lampicom sto mi stalno zmirka (ona koja se kod kontakta gasi), posle jedno 2-3 min pocinje da zmirka, i tako uglavnom stalno. Inace je menjan blok pre jedno 5 godina, i od tada stalno to zmirka, ali ne vidim da pravi problem.

Van mreže stdeyan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 821
  • Age: 42
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: `pukla` glava ???
« Odgovor #30 poslato: Oktobar 29, 2008, 08:17:48 posle podne »
Ja imam problem sa onom lampicom sto mi stalno zmirka (ona koja se kod kontakta gasi), posle jedno 2-3 min pocinje da zmirka, i tako uglavnom stalno. Inace je menjan blok pre jedno 5 godina, i od tada stalno to zmirka, ali ne vidim da pravi problem.


druze na koju lampicu mislis ??
voda, acc ili pritisak ulja ?? ili grejaci ? nema 5o  ;)
mozda si negde napisao...... ali ja nisam video  ;)

Van mreže Woodoo

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
    • http://
Odg: `pukla` glava ???
« Odgovor #31 poslato: Novembar 01, 2008, 10:06:50 posle podne »
Da ne otvaram novu temu, zanima me kojim kljucem se odvrce termodavac na hladnjaku?
U pitanju je Audi 80 B4.

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: `pukla` glava ???
« Odgovor #32 poslato: Novembar 06, 2008, 08:39:41 posle podne »
a glava se proverava tako sto kad ti dostigne radnu temp. dajes gas i vidis da li su napeta creva. treba da budu meka. tako sam video da rade 2 mehanicara.
a si probao da skines oprugu a ne da busis cep. ja sam tako uradio i nemam vise problema sa pritiskom.

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: `pukla` glava ???
« Odgovor #33 poslato: Novembar 06, 2008, 11:06:29 posle podne »
a glava se proverava tako sto kad ti dostigne radnu temp. dajes gas i vidis da li su napeta creva. treba da budu meka. tako sam video da rade 2 mehanicara.
a si probao da skines oprugu a ne da busis cep. ja sam tako uradio i nemam vise problema sa pritiskom.
koliko meka crevca treba da budu-mislim da ipak ta creva kad se dostigne radna temperatura malo ocvrsnu jer u sistemu uvek postoji odredjeni pritisak,oko 1 bara pa su tako creva dosta mekanija kad je auto hladan nego kad je zagrejan----zato se i desava da puknu stara creva jer vise nemogu da izdrze taj normalan pritisak.jedino mislim da ta creva nesmeju da budu prenapregnuta i nesme da bude da nemozes da ih stisnes ili da mora da ih stisnes bas jako da bi se savila----to je opet moje misljenje,pa ako gresim ispravite me
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: `pukla` glava ???
« Odgovor #34 poslato: Novembar 06, 2008, 11:13:01 posle podne »
Ja imam problem sa onom lampicom sto mi stalno zmirka (ona koja se kod kontakta gasi), posle jedno 2-3 min pocinje da zmirka, i tako uglavnom stalno. Inace je menjan blok pre jedno 5 godina, i od tada stalno to zmirka, ali ne vidim da pravi problem.

samo redovno prati novo antifriza i ulja,normalno proveri da ti negde na kvarno nepusta antifriz jer zna nekad da bukvalno pomalo bali pogotovo kod selni jer se tu nakupi cesto dosta prljavstine i kamenca---svima preporucujem ovo pogotovo provera creva koja se nevide odmah nego ona mala oko karburatora--ta lampica zna da se pali i zbog toga
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: `pukla` glava ???
« Odgovor #35 poslato: Novembar 08, 2008, 07:14:11 posle podne »
pa vidi se to lako da li su tvrda creva pa kad je pukla glava tvrda su kao kamen a kad je normalno mozes da stisnes normalno....

Van mreže sasam82

  • VW Početnik
  • Poruke: 38
  • Age: 43
  • Lokacija: obrenovac
  • Karma: +0/-0
    • http://
Odg: `pukla` glava ???
« Odgovor #36 poslato: Novembar 08, 2008, 11:46:21 posle podne »
             ili glava ili dihtung ili kuva,jesi li ravnao glavu posle toga sto si radio na njoj

Van mreže stdeyan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 821
  • Age: 42
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: `pukla` glava ???
« Odgovor #37 poslato: Novembar 10, 2008, 10:02:19 posle podne »
             ili glava ili dihtung ili kuva,jesi li ravnao glavu posle toga sto si radio na njoj

da ravnanje glave i sve ostalo odradjeno.... izgleda da je majmun koji je to odradio nesto zajebao !! a kao majstor po preporukama....

Van mreže Dejan Prijovic

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 884
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd - Priboj
  • Karma: +10/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0 tdi
Odg: `pukla` glava ???
« Odgovor #38 poslato: Novembar 17, 2008, 08:14:16 posle podne »
moze da bude da nevalja dihtung (to ti je njbolje kad bi bilo), ili glava nije dobro obradjena, ili je puko blok ili je pukla glava. i da ispitujes glavu i blok kako su meni pricali je od 80-150eura. samo ispitivanje. ima ljudi koji to vare ali kazu da nije postojano a isto kosta puno. tako da se po meni isplati uzeti drugi motor i ocariniti ga. jer koliko bi platio proveru, krpljenje glave ili bloka, ravnjanje, rad majstoru da to sve sklopi i rasklopi, nov dihtung, novo ulje, antifriz izadje oko 350 eura. a ja sam kupio extra motor 2,0 16V za 200 eura. i carinjenje za takav motor bi bilo pedesetak eura. sto eura nije malo kad ostane
peta pun gas, i polako.

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: `pukla` glava ???
« Odgovor #39 poslato: Novembar 18, 2008, 07:54:41 pre podne »
moze da bude da nevalja dihtung (to ti je njbolje kad bi bilo), ili glava nije dobro obradjena, ili je puko blok ili je pukla glava. i da ispitujes glavu i blok kako su meni pricali je od 80-150eura. samo ispitivanje. ima ljudi koji to vare ali kazu da nije postojano a isto kosta puno. tako da se po meni isplati uzeti drugi motor i ocariniti ga. jer koliko bi platio proveru, krpljenje glave ili bloka, ravnjanje, rad majstoru da to sve sklopi i rasklopi, nov dihtung, novo ulje, antifriz izadje oko 350 eura. a ja sam kupio extra motor 2,0 16V za 200 eura. i carinjenje za takav motor bi bilo pedesetak eura. sto eura nije malo kad ostane

ispitivanje kosta  80-150 evra kad bi ti otisao licno kod likova da ti odrade to....ako imas nekog mehanicara koji radi cesto motore njemu to ne kosta nista pa mozda ti smanji cenu.
sve je to super da uvezes motor ali to ti je macka u dzaku nikad ne znas sta ce da ti stigne. e sad kad bi imao stranca celog pa odes izmeris kompresiju pa vidis jel trosi ulje pa kad sve pogledas sto treba onda uzmes.