a proba li da podjes u VW i uzmes original? Ja sam na skodilaku kuburio sa selenima 3 godine, isprobao sve moguce i nemoguce kombinacije i jedino sto se pokazalo zadovoljavajuce - ne odlicno samo zadovoljavajuce, bili su ORIGINAL LEMFORDEROVI, placao ih 10e/kom (pazi imas milion njihovih vjernih kopija, drzao u ruci ne nema sanse da mozes provalit koji je original a koji kopija) i ORIGINAL VW iz VW salona, placeni 13e/kom
jedini problem kod gore pomenutih jeste to sto ih teski TDI malo ragazi pa postanu previse mekani sto rezultira ponekim udarcem i tresenjem pri laganom kocenju. Mislim da ces na pasatu tvom bit zadovoljan s njima. Jos jedne nisam isprobao a kazu da su za nijansu bolji od Lemfordera a to su neki BOGE
inace ove powerflex ne znam bih li stavljao, imas garanciju od neznam kolko godina da ne mogu puc, na nekim trzistima se i prodaju sa dozivotnom garancijom, engleski proizvodjac je u pitanju, ali je problem sto su PRETVRDI i PREKRTUTI. Ovi seleni se koriste na trkacka auta oa ti vidji kako ce ti bit u normalnoj voznji s njima. Oni u katalozima navode da su samo nekih 20-30% tvrdji od originala ali nisu, mnogo su gadni. I morao bi stavit svaki selen od njih tj i pastete (velike) i one valjkove (male) ako uopste takvo nesto nadjes za B3 pasata jer nesto mi govori da se za njih ne proizvode.
Pune ne bih takodje stavljao, kad ih stavis zazalices, jer se vecina od tih punih pravi od neke katastrofa tvrde gume i ne da nastane jebanje posle, no ti sve rasklima na trapu i instrument tabli a on ostane zdrav, ili ce odmah pri prvom penjanju na trotoar puci. Ne znam kakvi su ti puni gore kod vas ali ovamo ne valjaju pisljiva boba - kupio i odustao od ugradnje jer nisu blago jajasti kao sto treba pa se tesko nabijaju u rame (viljusku)