Pocinjem da mislim da je neko bacio neke cini na mene

naime taman sredim jednu stvar na mom Golfu, ono kao za inat se stvori novi kvar, naime zadnjih nekoliko dana, tacnije cele ove nedelje, ujutru kad idem na posao, upalim auto i imam sledeci problem:
Upalim ga bez pritiskanja papucice gasa, ali odmah kako startuje (inace upali na pola kljuca) moram da mu pritisnem gas kako se ne bi ugasio, prilikom paljenja i dodavanja gasa izbaci sivkasto-crni dim, kao da sagoreva ulje, pa se bojim da nisu karike otisle ili gumice na ventilima, radi jako lose kao na dva tri klipa, neravnomerno i gasi se cim mu se ne drzi gas, i to je sve tako dok se malo ne ugreje (nekih mozda 3-5min) i onda ustali rad i lepo radi, u voznji se ponasa lepo, ide jako lepo, i odlicno vuce iako mu je los set kvacila, cuje se zuzanje druk lezaja prilikom stiskanja papucice kvacila, i to traje sve dok ne dodje do neke standardne radne temperature motora, kad dostigne radnu temp. opet radi losije na leru, nestabilno, rad motora je na 4 cilindra, ali radi lose i trese dosta motor, povremeno se pali lampica to jest zna da blinkne od akumulatora, jer ga na tim obrtajima i ne puni, i ne retko zna i da se ugasi........

Jedan majstor iz kraja (tako se predstavlja) ga je pogledao i rekao da to sto dimi ne valja i da mora generalna uskoro u sta ja jako sumnjam jer ja msilim da su u pitanju samo karike ali ajde, a da je neravnomeran rad prouzrokovan losim karburatorom........
Izvinjavam se na dugackom tekstu ali da bi mi dali neki dobar odgovor morao sam da vam dobro objasnim problem koji se pojavio napominjem u zadnjih nedelju dana......
PS ako je motor toliko los sto cisto sumnjam, letece napolje i ide neki 16v

EDIT: Naime posto niko nije nasao vremena da odgovi na moja konkretna pitanja, da obavestim nekoga mozda ce nekom dobro doci ovi podatci, bilo se kod jednog dobrog mnajstora koji je ranije drzao svoj servis u V. Banji i utvrdjeno je da je motor odlican i da je problem u karburatoru, tako da u subotu se ide u karburator servis po njegovoj preporuci i javljam vam kako je odradjen posao i da cudna stvar je sto je na auto bio karburator Pierburg 2E sa vodenim saugom, po recima majstora to je neko izgleda vec menjao ali kaze da kad se odradi posao da ce da bude vrh......... i da receno mi je da je crn dim iz auspuha rezultat loseg mesanja vazduha i goriva u karburatoru.....
