Autor Tema: Ipak se gasi na leru i jos par stvari  (Pročitano 12089 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže ninjas

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2.0 TDI
Ipak se gasi na leru i jos par stvari
« poslato: Septembar 30, 2008, 11:35:38 posle podne »
Zdravo svima,

odavno nisam pisao (uglavnom manjak vremena). U medjuvremenu sam malo sredjivao svog golfica (mk2, 1.6 cl, polu ajnspric, '86) uglavnom zbog problema koje sam imao.
Vrhunac je bio kada nisam prakticno ni mogao da ga vozim, kad dajem gas on se gusi i gasi, kad pustim gas on malo dodje sebi, kad kocim i kad sam u leru nakon sto se automobili zagreje-gasi se. Evo i par pitanja koja su nastala nakon ovog sredjivanja.
Uradim nakon ovoga zamenu karburatora (nisam siguran koji je, ali mislim da mi nisu ubacili od zastave-platio sam ga nekih 60e). Zamenim ona 3-4 dihtunga oko motora (glave, kartera..), zamenim karike, sve filtere, ulje, zupcasti kais.
Sve u svemu dobijem sledece stanje: ide relativno lepo (kao kad sam ga i uzeo - prima gas jako lepo i ide ko zmaj) medjutim stari problem sa gasenjem je ipak ostao.
Znaci ujutru ako je hladno, upalim ga i mogu odmah da krenem, fino radi i ne gasi se. Nakon 10 minuta voznje ili na prvom semaforu kad pritisnem kocnicu ili kad se zaustavim gasi se ili radi jako neravnomerno sto na kraju u svakom slucaju zavrsi gasenjem. Ukoliko ga tako na leru drzim sa malo gasa sve je ok.
Ima li neko ideju sta se desava? Ovo traje vec jako dugo!

Druga stvar koja me malo nervira jeste prilikom malo brzeg dodavanja ili pustanja papucice za gas. U tom trenutku imam osecaj kao da mi se sam motor trznuo, u smislu kao da nije dobro pricvrscen (mislim da je normalno pricvrscen ali ipak imam takav utisak u tom trenutku). Da li ovo treba da ukaze na nesto?

Treca i poslednja stvar je isto vezana za pustanje papucice gasa. Ukoliko nije velika buka napolju, mogu da cujem nesto poput veoma kratkog "mjauka" u trenutku kada pustim gas i motor predje u stanje mirovanja. Zamenjen je i onaj kais od alternatora pre nekoliko meseci pa me interesuje da li to mozda ima veze sa njim ili alternatorom (ako nesto nisam pobrkao). Inace ovaj kais je sam po sebi pravio do skoro veliku buku povremeno, pa su ga dotegli i tako resili taj problem.

 badmood

Hvala na svakom odgovoru!
Pozdrav!
« Poslednja izmena: Septembar 30, 2008, 11:39:08 posle podne od strane ninjas »
bazinga

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Ipak se gasi na leru i jos par stvari
« Odgovor #1 poslato: Septembar 30, 2008, 11:46:56 posle podne »
nisam siguran da li sam razumeo, ali ako ti shkripi nesto onda pogledaj alternator ne samo kaish nego i regler i cetkice i sta sve to ide. a to sto ti se trza motor to ti je otisao neki nosac motora. proveri sva 3. a ovo prvo sto si pitao jbg to ne znam.

Van mreže ninjas

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2.0 TDI
Odg: Ipak se gasi na leru i jos par stvari
« Odgovor #2 poslato: Septembar 30, 2008, 11:59:29 posle podne »
Mozda je malo glupo pitanje, ali kako izgledaju i gde se nalaze ti nosaci? coilleo2tj
Hvala na odgovoru!
bazinga

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13891
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Ipak se gasi na leru i jos par stvari
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 01, 2008, 12:03:08 pre podne »
Sto se tice gasenja proveri osigurac od elektricne dizne na karburatoru. Moj cale je nesto cackao oko kola i napravio kratak spoj i tada je izgoreo osigurac. Dok nisam provalio sta je imao iste takve neprijatnosti kao ti. Sto se tice nosaca to ne mozes da pogresis. Oni su ti jedina "veza" izmedju motora i sasije. ;)

Van mreže ninjas

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2.0 TDI
Odg: Ipak se gasi na leru i jos par stvari
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 01, 2008, 12:12:02 pre podne »
Ovo ce mi izgleda preci u naviku, a gde se nalazi taj osigurac?  :huh:

Hvala!
bazinga

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13891
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Ipak se gasi na leru i jos par stvari
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 01, 2008, 01:40:57 pre podne »
Na tabli sa osiguracima. ;) Trebalo bi da je sesti sa desne strane, ako se dobro secam.

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Ipak se gasi na leru i jos par stvari
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 01, 2008, 08:28:38 pre podne »
jedan nosac ti se nalazi otprilike na sredini motora sa prednje strane, drugi je na menjacu a treci je na levoj strani. a osigurace najbolje sve proveris ako nije sesti sa desne. a imas ti na golfu tablu gde ti pise koji je osigurac za sta. a osiguraci ti se nalaze iznad papucice za kvacilo samo skines onu policu i tu se kriju :)

Van mreže ninjas

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2.0 TDI
Odg: Ipak se gasi na leru i jos par stvari
« Odgovor #7 poslato: Oktobar 01, 2008, 09:18:50 pre podne »
Ma znam gde se nalaze osiguraci, samo nisam znao da li je i ovaj tamo :)
bazinga

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: Ipak se gasi na leru i jos par stvari
« Odgovor #8 poslato: Oktobar 01, 2008, 10:22:01 posle podne »
u zadnje vreme se dosta ljudi javilo sa problemom da im auto trza prilikom pustanja gas papuce---da ne pocinjem novi topic pokusacu da ovde napisem najcesce uzroke takvog ponasanja auta bar ono sto ja mislim da je moguce da se desava a vi me ispravite ako nesto gresim---nosaci motora,kvar na diferencijalu i nekoj od poluosovina tipa zglobovi do menjaca i,ili sam menjac,korpa lamele ili potisni lezaj kvacila i karburator.ima dosta topica u kojima su problemi sa ovim delovima vozila opisani pa bi bilo dobro da ljudi to malo procitaju da nebi moralo sve iz pocetka i po ko zna koji put da se pise
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Ipak se gasi na leru i jos par stvari
« Odgovor #9 poslato: Oktobar 01, 2008, 10:58:27 posle podne »
odvojis 2 sata i procitas ceo forum. ja sam procitao ceo forum. mada sam zaboravio sta ima sve opet :)

Van mreže ninjas

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2.0 TDI
Odg: Ipak se gasi na leru i jos par stvari
« Odgovor #10 poslato: Novembar 18, 2008, 10:44:38 posle podne »
mislim da sam proverio sve osigurace ali nisam nasao problem...
i dalje se gasi na leru. U zadnjih par nedelja sam primetio jos jednu jako cudnu stvar a mislim da je povezana sa ovom pricom.
Desi mi se (nije ucestalo ali za par nedelja se desilo oko4 puta)  da se ugasi  u toku voznje (nebitno je kakva je voznja u pitanju-autoput ili gradska voznja).
Da budem precizan, ovo se desi:
1. na 2 sekunde se upali lampica koja se nalazi kod pokazivaca zagrejanosti automobila;
2. automobil se ugasi;
3. narednih 10-20 sekundi ako pokusam da verglam, nista se nedesava, nikakav zvuk se necuje... nista
4. posle toga upali sasvim normalno, a i temperatura ostaje na nekoj normali!

Proverio sam hladnjak, nije pustio tesnost nigde, ni kap ulja nije potosio... nije mi jasno sta se to desava i zasto..ovo vec pocinje da mi ide na zivce-jako!
Ako ima neko neku zanimljivu teoriju...
Hvala!
 badmood
bazinga

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Ipak se gasi na leru i jos par stvari
« Odgovor #11 poslato: Novembar 19, 2008, 08:54:05 pre podne »
jel ti se trese kad to krene da se ugasi? ako se trese mozda je filter za corbu.

Van mreže vox

  • VW Početnik
  • Poruke: 153
  • Lokacija: Bor
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.3
Odg: Ipak se gasi na leru i jos par stvari
« Odgovor #12 poslato: Novembar 19, 2008, 11:37:36 pre podne »
meni se gasio i otiso kod mene ali meni bio crko bimetalni sauh na karburatoru poglededaj da i tebi nisu ugadili taj tip karburatora

Van mreže ninjas

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2.0 TDI
Odg: Ipak se gasi na leru i jos par stvari
« Odgovor #13 poslato: Novembar 20, 2008, 11:07:37 posle podne »
Nije filter za gorivo.....
kako da proverim to za karburator?
bazinga

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: Ipak se gasi na leru i jos par stvari
« Odgovor #14 poslato: Novembar 21, 2008, 11:47:45 pre podne »
proveri kuciste filtera vazduha da li lepo naleze na karburator,da ne vuce tu negde fals vazduh jer moze da bude da ti u toku voznje cimne celo to kuciste pa se gasi,pogotovo na plinu jer je on dosta osetljiviji po pitanju toga.zatim moras da pojacas ler gas malo na benzinu pa da ga tek onda nastelujes na plinu ako imas plin.plin zna i da zeza kad se zameni filter vazduha-i tad treba da se nasteluje jer opet kazem on je tu bas osetljiv.moras da mi opises kako ti je uradjen dovod plina do karburatora odnosno da li je karb busen ili je stavljen mikser da bih ti vise pomogao-javi da znam sta jos da te posavetujem po pitanju gasenja
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže gridcaha

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad/Sombor
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • GTI the best!!!
    • Portfolio
  • Auto: GOLF 2 GTI
Odg: Ipak se gasi na leru i jos par stvari
« Odgovor #15 poslato: Novembar 22, 2008, 10:32:56 posle podne »
Pozzz......
Vidim da imas problem koji sam i ja imao prosle godine...ali resio sam ga!!   biggrin

Vidi, spominju ljudi fals vazduh, to je velika verovatnoca, posebno ako imas plin.....medjutim.....meni se desavalo na mom DOHC 16v da kada se motor zagreje kazaljka za obrtaje poludi, skace kao blesava, sa 1000 na 8000 obrtaja i tako par sekundi i auto se ugasi.....posle gasenja kada pocnem da palim auto jedino sto sam mogao je da istrosim akumulator i placem....ali, kada posle tog njegovog samogasenja ostavim da odstoji desetak minuta auto upali na zum, kao da se nista nije desilo, pa dok ne dodjem do sledeceg semafora dok se ne zagreje i opet isto.....ludeo sam i zato te u potpunosti razumem......nego, da ne razglabam vise, kod mene je bio problem, verovao ili ne, u razvodniku paljenja.......mozda se neko nece sloziti samnom ali verujte mi na rec.....sad, ja sam morao da kupim jos jedan kompletan DOHC 16v motor gde je razvodnik bio ispravan, a sam razvodnik nigde nisam nasao!!  :angry: sto se tice tvog motora razvodnika imas u svakoj prodavnici delova...znaci, ceo razvodnik probaj da zamenis, ne samo kapu!!!!

nadam se da ce ti ovaj dosadni text bar malo pomoci!!!
Srecno

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: Ipak se gasi na leru i jos par stvari
« Odgovor #16 poslato: Novembar 23, 2008, 10:45:12 pre podne »
Pozzz......
Vidim da imas problem koji sam i ja imao prosle godine...ali resio sam ga!!   biggrin

Vidi, spominju ljudi fals vazduh, to je velika verovatnoca, posebno ako imas plin.....medjutim.....meni se desavalo na mom DOHC 16v da kada se motor zagreje kazaljka za obrtaje poludi, skace kao blesava, sa 1000 na 8000 obrtaja i tako par sekundi i auto se ugasi.....posle gasenja kada pocnem da palim auto jedino sto sam mogao je da istrosim akumulator i placem....ali, kada posle tog njegovog samogasenja ostavim da odstoji desetak minuta auto upali na zum, kao da se nista nije desilo, pa dok ne dodjem do sledeceg semafora dok se ne zagreje i opet isto.....ludeo sam i zato te u potpunosti razumem......nego, da ne razglabam vise, kod mene je bio problem, verovao ili ne, u razvodniku paljenja.......mozda se neko nece sloziti samnom ali verujte mi na rec.....sad, ja sam morao da kupim jos jedan kompletan DOHC 16v motor gde je razvodnik bio ispravan, a sam razvodnik nigde nisam nasao!!  :angry: sto se tice tvog motora razvodnika imas u svakoj prodavnici delova...znaci, ceo razvodnik probaj da zamenis, ne samo kapu!!!!

nadam se da ce ti ovaj dosadni text bar malo pomoci!!!
Srecno
definitivno se slazem sa tobom,razvodnik paljenja daje bas takve simptome-kad je hladan pali ko mina i sve je ok a kad se ugreje nece das upali gasi se itd.ali ipak ima dosta sitnica koje mogu da se pogledaju pre zamene celog razvodnika pa bi trebalo to da se prvo pogleda,da nebi prvo menjao ceo razvodnik i davao kintu za to a da se posle ispostavi da nije do toga vec do neke sitne gluposti.ipak se prvo pogledaju manje stavke pa tek posle ostalo
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže gridcaha

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad/Sombor
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • GTI the best!!!
    • Portfolio
  • Auto: GOLF 2 GTI
Odg: Ipak se gasi na leru i jos par stvari
« Odgovor #17 poslato: Novembar 23, 2008, 11:27:36 pre podne »
Ok, slazem se da treba krenuti od sitnica, ali nekada i vise sitnica izadje skuplje od onoga pravog sto ne valja!!!
Ja sam rekao sta je mene zezalo, i dok nisam nasao u cemu je problem dao sam brdo para.....nova bobina, nove svecice, kablovi za GTI ( koji nisu jeftini ), termostat, termodavac, ventilator, regler......sve sto ima veze sa strujom i rashladnim sistemom....i posle svega toga nista!!!  ;)

Padne mi napamet jednog dana da skinem razvodnik i skontam da je u haoticnom stanju.....zamenim ga i problem resen....

Nadam se da nije neki veci problem kod kolege!!!

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: Ipak se gasi na leru i jos par stvari
« Odgovor #18 poslato: Novembar 24, 2008, 03:55:40 posle podne »
Ok, slazem se da treba krenuti od sitnica, ali nekada i vise sitnica izadje skuplje od onoga pravog sto ne valja!!!
Ja sam rekao sta je mene zezalo, i dok nisam nasao u cemu je problem dao sam brdo para.....nova bobina, nove svecice, kablovi za GTI ( koji nisu jeftini ), termostat, termodavac, ventilator, regler......sve sto ima veze sa strujom i rashladnim sistemom....i posle svega toga nista!!!  ;)


Padne mi napamet jednog dana da skinem razvodnik i skontam da je u haoticnom stanju.....zamenim ga i problem resen....

Nadam se da nije neki veci problem kod kolege!!!
vidi nisu sitnice kablovi i svecice a sve ostalo sto si rekao,to su malo krupnije stvari-nego su sitnice upravo ono sto sam ja rekao,ler gas,lose naleganje kucista filtera vazduha,itd.pa i stelovanje paljenja moze da doprinese da se takav problem resi.a to sto si ti naveo se prvo proverava i ispituje pa tek onda menja-ja dobro znam da nije mala stvar dati u cugu 1600din za ngk svecice i 3500 za champion kablove pa plus 1200 din za razvodnu kapu i ruku.ipak je to lepa kinta kad se sabere.
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže ninjas

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2.0 TDI
Odg: Ipak se gasi na leru i jos par stvari
« Odgovor #19 poslato: Novembar 25, 2008, 07:53:00 pre podne »
Hvala, proveicu ovih par stvari ovih dana.
Samo da naglasim da nemam plin!
Pozdrav
bazinga