evo ovako: posle par dana citanja upustva na 40 strana pa ucenje hemije,opet

test jos uvek traje,bitno je da su postignuti neki rezultati i da to radi i smanjuje potrosnju

ali mogu reci da stvar nije za zebanciju i da se mora mnogo toga uciti i uradeti, ovaj uredjaj je za automobile od 1.0 pa do 4.0
stim sto vi tu sami regulisete proizvodnju vodonika za kubikazu koja vam odgovara, jer nije samo sipa se voda i vozis, u generator se dodaju odredjena hemija,tipa soda bikarbona,pa ako hocete vecu proizvodnju vodonika onda ziva soda pa ako vam je i to malo dodaju se jos jace hemije,e sad sto je bitno,preporucuje se za pocetnike da koriste sodu bikarbonu za dodavanje,ona je bezbedna i ne moze da pregreje generator,jer generator ne sme vuci struju vise od 10 ampera,u suprotnom dolazi do kuvanja vode i smanjenje vodonika,a hemija se dodaje zbog proizvodnje elektro lize,te lakse i dosta vise se proizvodi vodonik,mi smo krenuli prvo sa sodom,ali nismo stavili koliko treba sode,nego mnogo manje,pa smo potrosnju smanjili samo za jedan litar na sto kilometra,dizela,to nam nije bilo dosta,pa smo se culi sa tom firmom za detaljna upustva,preporucena nam je ziva soda za povecanje vodonika,i striktno pridrzavanje upustva,ali mi smo ga preterali sa zivom sodom,tako da smo proizveli vodonika vise nego sto treba,naravno nije puko,prvo nam je crko osigurac od 15 ampera,onda smo stavili veci od 30 ampera

i rezultat toga je da smo istopili instalaciju i osigurac i kuciste,jer je generator poludeo sa proizvodnjom vodonika i jacom strujom, tako da juce i danas nismo nista radeli,a planovi su sledeci,menjamo instalaciju,ampermetar ugradjujemo,mora se znati kostatno koliko stuju vuce, i naravno samo se drzimo pravila kako u upustvu pise,koliko se dodaje grama sode ili zive sode na dva litra vode, i nece biti problema posle

sto se tice same ugradnje,prosto je ko pasulj,nema nista zahtevno,sve u svemu to znaci radi,ali se mora mnogo voditi racuna sa hemijom i dok udjete u fazon koriscenja tog generatora
