Ma ljudi, i ves masine od pre 30 godina traju duze nego ove danas...

Realno, svako danas ima automobil, fabrike moraju da proizvode nesto sto je dostupno na trzistu i zato kvalitet mora da istrpi... Trziste je veliko, proizvodnja 250% veca nego pre 20godina, pa svaka firma, cak i VW mora da pravi balans izmedju cene i kvaliteta i tehnickih resenja...
Evo vam jedan primer, odoh mnogo u off

:
Mitsubishi Colt 1300ccm 75 konja 1991 godiste, kupljen nov za oko 17.000 maraka, tonirana stakla, kozna tabla i tapacirunzi, fabricka muzika... Pri prelasku sa marke na evro, iako je evro bio skuplji, promena je bila u odnosu 1:1 sto znaci 16.000 evra a ovakav auto bi danas realno kostao maksimum 9.000 i to sa klimom, primer novih Dacia i ostalih marki koje da budemo iskreni nisu ni priblizne tadasnjem kvalitetu sto mehanike sto enterijera i ostale plastike koja lupa, zvecka itd...
I ja volim i kunem se u VW ali gledajuci svoj auto i iz svog ugla sta sam ja dobio i koliko sam zadovoljan, ali ne prihvatam ni od njih bas sve zdravo za gotovo...
