Što se tiče prvog paljenja, moguće da ti ne valja usvojena vrednost za korekciju količine goriva. Ovo se često dešava jer auto radi na plin i komp motora na osnovu podataka lambda sonde vrši korekcije da bi smeša bila kako treba. Problem je što se potrebne vrednosti za gas i benzin ne podudaraju, tako da je npr. dobra za gas (tako je naštelovan pri ugradnji gasa) ali ne valja za rad na benzinu. Ako ti je smeša siromašna, onda auto teško pali hladan, neće da sastavi i sl. A može da bude i mnogo banalnija stvar a to su zaprljane dizne za benzin. Ovo može da se proveri dijagnostikom veoma lako.
Što se tiče menjača, auto MORA da krene u nazad svaki put kada ubaciš u R, ne sme da stoji u mestu. Treba najpre proveriti nivo ulja u menjaču, pa ako je OK i nije crno i puno opiljaka, moraće na remont. Često je problem u hidr. konvertoru iliti wandleru, ali to nije baš jeftino i MORA nov deo. Ovo planinarenje računaj da te košta od 500eu pa nagore. Na dijagnostici ili nema grešaka ili ima grešku tipa mehanička greška menjača.