Autor Tema: Golf 4 problem sa gasenjem turbine  (Pročitano 4347 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže KinG

  • VW Početnik
  • Poruke: 28
  • Age: 40
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Golf 4 problem sa gasenjem turbine
« poslato: Oktobar 14, 2011, 05:25:05 posle podne »
Pozdrav drugari...
interesuje me ako mozete da mi pomognete...
vozim Golf 4 TDI 115ks i remontovao sam turbinu komplet. Bilo je sve ok i od jednom na otvorenom putu pri brzini od 120km/h ugasila mi se turbina i nece da radi. Kada sam stao na pumpu ugasio i upalio auto ona  proradila i sve ok. Isto to mi se desilo i u grada da bi isto reagovao i opet posle normalno sve radi. Bio sam kod elektricara i povezao ga na kompjuter i pojavio je gresku : KONTROLA PUNJENJA PRITISKA P1557. Cuo sam se sa likom koji mi je radio turbinu i on mi kaze da nije problem do turbine. Dali neko od vas moze da mi pomogne moze? Hvala puno unapred !!!

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: Golf 4 problem sa gasenjem turbine
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 14, 2011, 06:23:21 posle podne »
Kliknesh gore na prozorcic beli pored koga imash dugme pretraga. u prozorcic upises "prepunjava turbina", ili "prepunjava turbinu" i kliknesh na pretraga... ima da ti izadje jedno 200 postova na tu temu...

Inace turbo ima par vakuum ventila i zilion tankih crevca koje povezuju ta cuda... jedno da ti vuce falsh vazduh, ima da ti stvara probleme...

E i da promeni majstora...
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

Van mreže KinG

  • VW Početnik
  • Poruke: 28
  • Age: 40
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 4 problem sa gasenjem turbine
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 14, 2011, 06:29:37 posle podne »
Nov sam na forumu pa sad tek polako pronalazim  clap

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2316
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Golf 4 problem sa gasenjem turbine
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 14, 2011, 06:32:24 posle podne »
da, shomi ti je objasnio, neki N75 ventil ili ventil od EGR-a ili neko crijevo oko/izmedju njih redovna pojava na TDI. Za pocetak digni haubu i pregledaj ta crijeva koja vode do EGR-a od tog N75 ventila (nalazi se ispod brisaca na onom zidu sto dijeli putnicki i motorni prostor).

Van mreže KinG

  • VW Početnik
  • Poruke: 28
  • Age: 40
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 4 problem sa gasenjem turbine
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 14, 2011, 06:39:28 posle podne »
Bas cu ujutru da pogledam po dana. Znaci turbina je uradjena komplet pre nema ni 2 meseca u Cacku i sve je bilo u full-u do sad i od pre neki dan poce da zeza tako i cim ga ugasim-upalim radi normalno. Hvala na odgovorima...  ;)

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: Golf 4 problem sa gasenjem turbine
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 14, 2011, 06:40:58 posle podne »
Nov sam na forumu pa sad tek polako pronalazim  clap
Zato ti i rekoh kako se pretrazuje ;)

Zezancija, je to opasna, ovde je jedan decko do skora muku mucio sa turbom, silan kesh potroshio i na kraju ispadoshe ta crevca.... Zato ti kazem, nadji nekog pouzdanog majstora koji zna svoj posao i nacice ti problem ocas posla....
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

pekar

  • Gost
Odg: Golf 4 problem sa gasenjem turbine
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 14, 2011, 07:08:03 posle podne »
proveri protokomer,tako je bilo kod mog prijatelja,cim ga ubaci u petu i dodje do 120 turbina se ugasi,sve zivo izmenjali i na kraju uzrok bio protokomer,njega zamenili i sve radelo posle kako treba ;) u pitanju je bila cetvorka 1.9tdi 90 ks