njemu auto vergla ,znaci alnaser radi zasto da ga prespaja
Da prespoji da bi utvrdio u cemu je kvar

Jesi li ti nekada video kako izgleda ulozak ili se samo pravis pametan?
Ulozak u sebi ima tri kontakta
Prvi je za potrosace (svetla, brisace, ventilaciju itd.) CRNO-ZUTA zica 4mm2
Drugi je za struju motora (bobina, razvodnik, komutator i signalne lampice motora) CRNA zica 1.5mm2
Treci je za paljenje CRNO-CRVENA 2.5mm2
E sad, kada se okrene kljuc na prvi polozaj (kontakt ili ACC) struja dolazi na prvi i drugi kontakt u ulosku i tada rade svi potrosaci i dolazi struja na bobinu, komutator i razvodnik.
Kada se kljuc dalje okrene na polozaj dva (za "verglanje" ili start) na prvom kontajtu se prekida struja zbog rasterecenja akumulatora prilikom startovanja (to je ono kada se ugase svetla , ventilator i brisaci dok auto vergla i cim upali i oni se ukljucuju)
Za vreme verglanja na drugom kontaktu (za struju motora) mora da ima struja da bi motor mogao da upali
E njemu se upravo taj kontakt sjeebao, tu se struja prekida dok vergla i zato nece da upali.
Je l' ti sad jasno ili treba da ti crtam i bojim?