nisu ga odrali takav pregled svagdje kosta,
koliko znam kod sebe dok sam imao cetvorku r134a staje 525(+-20)grama,
provera sistema se ne vrsi duvanjem sistema na 8 bara,nego vakumiranjem
i dzanjem sistema na vakumu pola sata,a ako pusta onda se puni obojenim freonom i pali sistem da vidi gdje ce pokazati,
a zatim klasika i ulje svasta nesto,tako su meni rjesili dok je nisam ubio,mislim cetvorku
to sa bojom pomaze u vecini slucajeva ali ne uvek
najbolje se ispituje sapunicom ili naocarima,ima da se kupi bas prava sapunica u spreju za takve stvari,ja sam imao dosta puta da mi se desilo da curi na hladnjaku ili na izlazu iz kompresora,na hladnjaku nema sanese da pokaze boja,nego uzmes istrljas ceo hladnjak sapunicom i vidis gde curi,e sad zavisi od rupe,negde moze da se zakrpi a negde ne
drugo on vakumira sistem i drzi sistem 5min pod vakumom,ako je sistem ok on izbaci na displeju neki broj,nebitno koji,zavisi od auta,ako ne onda izbaci Eror
trece ako korisnik prijavi curenje gasa,ili oni sami vide da gas hvali on treba prvo da utvrdi zasto taj gas hvali i gde je iscureo,pa onda tek da napuni kad sanira problem curenja a ne da se rasipa freonom,,sto je on radio tamo jer nije njegovo i zabole ga ona stvar,ide na firmin trosak
on je tebi dao garanciju za sipanje freona u sistem-dopunu,racun ti je garancija
ako na racunu pise da je naplaceno provera sistema,dopuna gasa jer je hvalio-curi e onda mozes da ih
ako pise samo dopuna e onda ti moras da platis tu popravku instalacije,ako nadju gde curi a freon treba da ti dodaju gratis