Autor Tema: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl  (Pročitano 11114 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže crni_vlada

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 434
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia 1.9 TDI
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #20 poslato: Septembar 23, 2011, 04:47:21 posle podne »
Crkla turbina na 60,70000 ako se ne pridržava uputstva kako se vozi tdi motor...jbg,ne može se voziti krvnički,gaziti hladan i momentalno gasiti nakon žustre vožnje,naravno da će da vrisne turbina.. big_boss
Ko se iole drži pravilne vožnje i adekvatnog održavanja ne bi trebao da ima problema sa turbinom pre 200 k km..
Druže Brano,Škoda kakva je takva je ona je moja :)

mladen3103

  • Gost
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #21 poslato: Septembar 26, 2011, 03:20:15 posle podne »
Na Golfu V 2.0 TDI najčešće je sa oznakom motora BKD, i na njemu su magnetne pumpa dizne, koje obično traju više nego ceo auto. Kod verzije sa 170 ks, dizne su piezo, i dosta se kvare (što je najgore motor se ugasi iz čista mira).

aj mi objasni ovo,magnetne i piezo de definisi to,da vidim sta je pjesnik htio reci,i zasto su piezo na 170ks motoru,
kako znas da se te kvare,tj zbog cega,obicno kad se nesto izjavi ima neki razlog ili dokaz

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2316
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #22 poslato: Septembar 27, 2011, 09:21:48 pre podne »
Crkla turbina na 60,70000 ako se ne pridržava uputstva kako se vozi tdi motor...jbg,ne može se voziti krvnički,gaziti hladan i momentalno gasiti nakon žustre vožnje,naravno da će da vrisne turbina.. big_boss
Ko se iole drži pravilne vožnje i adekvatnog održavanja ne bi trebao da ima problema sa turbinom pre 200 k km..

eee to vazi za moju i tvoju tRubinu al ne i za ove sa ponekih 1,9 i skoro svih 2,0 tdi motora (koji su montirani u A5 octaviju, gV, leon, ....).

na mog (pardon bratovog  lollol) skodilaka 245 iljada jos serijska i funkcionise kao prvog dana (od 200 iljada chip) ali se vozi kako treba da se vozi TDI (nikad za 4 godine ledna nije nategnuta ili vruca ugasena).

Ove nove dzabe pazis, crkne sama od sebe ili na 60-70 iljada ili na 160  biggrin

mada ima i ovoga sto ti velis dosta  ;)

Van mreže Dekica

  • VW Početnik
  • Poruke: 102
  • Karma: +6/-5
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #23 poslato: Septembar 27, 2011, 09:45:57 pre podne »
Dizne sa piezo aktuatorima mnogo brže otvaraju/zatvaraju pa je doziranje mnogo preciznije, dakle teorijski bi trebalo da su bolje od onih sa magnetnim aktuatorima. E sad, problem je u tim prokletim Siemens diznama sa piezo elementima koje nema kome nisu crkle, kod nekog i sve 4 :(
Ne znam koji ti je dokaz potreban, to znaju i ptičice na grani, oznaka motora koji ima takve dizne a kod nas je najčešći je BKP, ugrađivan na passata 2.0 TDI.

mladen3103

  • Gost
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #24 poslato: Septembar 27, 2011, 02:21:33 posle podne »
ok,al je problem i do goriva kod nas.ovde je rijec o golfu 140ks,ne 170,a pogotovo pasatu,ja sam bio davno otvorio ovakvu temu kad sam kupovao
peticu,i nazvao par servisa i dosta poznanika koji se razumiju,u prevodu receno mi u 95% slucajeva,bjezi od 2.0tdi u petici,
a ako vec hoces samo bkd,al opet ces imat problema,uzeo peticu 11.2007 god,1.9tdi siber,navigacija,6 brzina ma odlicna i prezadovoljan,
al opet kako ko hoce svejedno mi  beer

Van mreže glok7788

  • VW Početnik
  • Poruke: 162
  • Lokacija: Priboj
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 2.0 tdi 103kw
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #25 poslato: Septembar 27, 2011, 07:47:31 posle podne »
Ma ne mogu sada da posle mk4 od 116 ks i 6 brzina vozim peticu od 105 ks i da se svaki put nerviram sto mi poteze slabije od mk4. To mi nekako dodje s "konja na magarca".
Спуштавах се ја на ваше уже, умало се уже не претрже, од тада смо виши пријатељи, у главу ми памет ућерасте.

Van mreže vaske2

  • VW Početnik
  • Poruke: 142
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +2/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Golf 6 1.6 tdi
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #26 poslato: Septembar 27, 2011, 08:27:54 posle podne »
Uradi chip...

mladen3103

  • Gost
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #27 poslato: Septembar 27, 2011, 11:23:09 posle podne »
pa ti kupi 2.0tdi i uzivaj  beer

Van mreže !goR

  • VW Početnik
  • Poruke: 178
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf mk6 2.0 TDI
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #28 poslato: Septembar 27, 2011, 11:52:27 posle podne »
Jos jedan glas za 2.0 TDI.
They didn't abandon a great form, to do something new. They just enhanced the details. Chip Foose

Van mreže Igor_RS

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1008
  • Lokacija: Banja Luka - Beograd
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Passat driver
  • Auto: Passat 3C 2.0 TDI 170ks
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #29 poslato: Septembar 28, 2011, 12:00:11 pre podne »

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9979
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #30 poslato: Septembar 28, 2011, 12:03:25 pre podne »
Dizne sa piezo aktuatorima mnogo brže otvaraju/zatvaraju pa je doziranje mnogo preciznije, dakle teorijski bi trebalo da su bolje od onih sa magnetnim aktuatorima. E sad, problem je u tim prokletim Siemens diznama sa piezo elementima koje nema kome nisu crkle, kod nekog i sve 4 :(
Ne znam koji ti je dokaz potreban, to znaju i ptičice na grani, oznaka motora koji ima takve dizne a kod nas je najčešći je BKP, ugrađivan na passata 2.0 TDI.

Koliko košta ta dizna?

Van mreže Igor_RS

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1008
  • Lokacija: Banja Luka - Beograd
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Passat driver
  • Auto: Passat 3C 2.0 TDI 170ks
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #31 poslato: Septembar 28, 2011, 12:08:33 pre podne »
reparacije dizne 200 evra, nova oko 600 evra

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2316
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #32 poslato: Septembar 28, 2011, 09:03:16 pre podne »
ma nadjes onaj od 8 ventila a kad ti podju dizne porucis one sportske zamjenske vremenom ti neko kresne chio i miran si  biggrin

da znas da bih i ja mozda rizikovao sa tim 2,0 (nekako mi taj 1,9 mrtav  lollol) .

chipuj 1,9 vele neki pa nece bit spor ali tu je i ona druga, chipuj 2,0 pa ces leceti  biggrin

mladen3103

  • Gost
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #33 poslato: Septembar 28, 2011, 11:25:22 pre podne »
ahahahahahha,cuj sa dizelom leceti, o leceti  lollol
ako hocete da leti onda kupi 2.0tsi ili r32 ne dizela,
a te dizne niko nije uspio reparirat da valja  ostalo   beer

aha definitivno malo upucenijim  boodala
« Poslednja izmena: Septembar 29, 2011, 01:34:43 pre podne od strane mladen3103 »

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2316
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #34 poslato: Septembar 28, 2011, 01:07:25 posle podne »
ada ne no korvetu ili vajpera  lollol

jedno je uvijek vazilo i vazi

TDI - brzo i ekonomicno
TFSI: - samo brzo  biggrin

realno gledano prosjecnom ili malo iznad prosjecnom vozacu koji auto koristi svaki dan preko 2,0 TDI ne treba, manji troskovi, manja registracija, manja potrosnja, ....

nego da ne sirimo ovo u Off sa pricom kolko dizel moze leceti (malo upuceniji znaju da moze sasvim dovoljno)  ;)

Van mreže glok7788

  • VW Početnik
  • Poruke: 162
  • Lokacija: Priboj
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 2.0 tdi 103kw
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #35 poslato: Septembar 29, 2011, 07:47:04 pre podne »
Uradi chip...
Ne bih nikad radio chip, veliki sam protivnik takvih budzenja po motoru.
Спуштавах се ја на ваше уже, умало се уже не претрже, од тада смо виши пријатељи, у главу ми памет ућерасте.

Van mreže vaske2

  • VW Početnik
  • Poruke: 142
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +2/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Golf 6 1.6 tdi
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #36 poslato: Septembar 29, 2011, 08:09:13 pre podne »
Pa dobro,ti onda uradi optimizaciju i tu je dobitak sigurno oko 30ks i bar 50nm.Ja licno bih se tesko usudio da uzmem 2.0 bar iz ovih prvih godina proizvodnje jer sam se naslusao mnogo loseg o tom motoru.

Van mreže glok7788

  • VW Početnik
  • Poruke: 162
  • Lokacija: Priboj
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 2.0 tdi 103kw
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #37 poslato: Septembar 29, 2011, 08:36:53 pre podne »
Ne bih uzimao stariji od 2007. godine, a trudicu se da to bude i 2008.godina (nije prevelika razlika u ceni). Ako sam dobro razumeo svi nedostatci tih motora uklonjeni su zakljucno sa modelskom 2007. godinom (znaci krajem 2006.godine). Ti motori se ugradjuju sada i u mk6 (ispravite me ako gresim) i koliko vidim niko se ne zali na njih.
Спуштавах се ја на ваше уже, умало се уже не претрже, од тада смо виши пријатељи, у главу ми памет ућерасте.

Van mreže Dekica

  • VW Početnik
  • Poruke: 102
  • Karma: +6/-5
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #38 poslato: Septembar 29, 2011, 09:08:50 pre podne »
Nema dizel motora iz Golfa V u Golfu VI. Svi dizeli u petici bili su pumpa dizna motori, a svi u šestici su common rail. I naravno da je bolje da uzmeš što noviji auto...

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2316
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #39 poslato: Septembar 29, 2011, 10:38:57 pre podne »
chip kad se uradi kako spada je ekstra stvar ali necemo u off

iz prethodnog pisanja zakljucismo da su CR motore u VAG-u dobili svi osim Golf-a V jer su ostavljeni za GVI