Autor Tema: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl  (Pročitano 11118 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže glok7788

  • VW Početnik
  • Poruke: 162
  • Lokacija: Priboj
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 2.0 tdi 103kw
Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« poslato: Septembar 22, 2011, 04:10:43 posle podne »
Pozdravw forumasima posle male pauze, resio sam da svog golfa mk4 tdi 116 ks, menjam za golfa mk5 2.0 tdi 140 ks. Citao sam dosta na forumu da su ti motori pomalo problematicni pa me interesuje da li su motori od 2007. godine pouzdaniji i je li u njima komon rejl ili PD tehnologija. Svakako ne planiram da uzimam mk5 stariju od 2007 godine.
Спуштавах се ја на ваше уже, умало се уже не претрже, од тада смо виши пријатељи, у главу ми памет ућерасте.

Van mreže crni_vlada

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 434
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia 1.9 TDI
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #1 poslato: Septembar 22, 2011, 04:32:27 posle podne »
Ma samo da nije previše prešao,da dijagnostika pokaže da je sve cakum pakum i  driving...malo je veća potrošnja nego kod pumpa-dizna ali i mirniji rad,ravnomernije ubrzavanje i manje vibracija  beer
Druže Brano,Škoda kakva je takva je ona je moja :)

Van mreže glok7788

  • VW Početnik
  • Poruke: 162
  • Lokacija: Priboj
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 2.0 tdi 103kw
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #2 poslato: Septembar 22, 2011, 04:49:47 posle podne »
Mora biti sve cakum-pakum jer sam odavno zaljubljen u taj auto i kad ga se docepam vozicu ga duzi vremenski period pa zato i trazim da bude sto mladji i da ima sve od opreme i naravno da bude najbolja varijanta motora koji se u njega ugradjivao.
Спуштавах се ја на ваше уже, умало се уже не претрже, од тада смо виши пријатељи, у главу ми памет ућерасте.

Van mreže crni_vlada

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 434
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia 1.9 TDI
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #3 poslato: Septembar 22, 2011, 04:57:35 posle podne »
Da to je taj,2.0 sa 140 ks a u audiju i passatu ima i od 170 ks,ne znam jel ga ima u golfu,ali ima chip ako ti je 140 malo  biggrin
Druže Brano,Škoda kakva je takva je ona je moja :)

Van mreže glok7788

  • VW Početnik
  • Poruke: 162
  • Lokacija: Priboj
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 2.0 tdi 103kw
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #4 poslato: Septembar 22, 2011, 05:32:46 posle podne »
Ma kakvi malo, nisam probao ali mislim da je to raketa na tockovima. Moj mk4 sa 116 ks i 6 brzina ide kao metak a ovo cudo su valjda uskoro isprobati.
Спуштавах се ја на ваше уже, умало се уже не претрже, од тада смо виши пријатељи, у главу ми памет ућерасте.

Van mreže crni_vlada

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 434
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia 1.9 TDI
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #5 poslato: Septembar 22, 2011, 05:51:42 posle podne »
Mislim da je fabrika deklarisala kao 140 a u stvari ima 155 ks  biggrin,mereno po dyno uređajima  driving
Druže Brano,Škoda kakva je takva je ona je moja :)

Van mreže martini_u_kuci

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4799
  • Age: 39
  • Lokacija: Stari Košutnjak, BGD
  • Karma: +46/-29
  • Auto: 2003 Golf mk4 TDI GTI
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #6 poslato: Septembar 22, 2011, 07:44:13 posle podne »
ima i golfova sa 170ks, al su kod nas retki...e sad dal su oni cr il pd neam poima...

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #7 poslato: Septembar 22, 2011, 10:13:37 posle podne »
CR je 170 . . . razlika u engine menadzmentu
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2316
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #8 poslato: Septembar 22, 2011, 10:49:58 posle podne »
imas PD motor sa 140 i 170 i 136 - a svi 2,0 TDI i svi u GV

najbolja ti je solucija model sa 8v 2,0 TDI koji je izvucen iz osnove 1,9 TDI 131ks i od svih je najbolji, jebe ha jedino plivajuci zamajac (mislim da je kod motora BMM)

a od ovih problematicnih 2,0 motora najbolji ti je AZV, dok je BKD najproblematicniji

e i da posle modelske godine 2007 su ti problematicni 2,0 motori mnogo pouzdaniji (makar kod skoda) tako da mislim da ukoliko je redovno odrzavan nece bit problema.

najveca im je mana sto im pumpa ulja zablokira i upali lampicu ulja, ako to zanemaris i nastavis da vozis ukratko jeba si jeza  lollol

ima jos tih mana i gluposti ali da se ne ponavljam sigurno vec sve znas o njima cim trazis konkretno taj motor  ;)
« Poslednja izmena: Septembar 22, 2011, 10:52:39 posle podne od strane Miro MNE »

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #9 poslato: Septembar 22, 2011, 11:13:10 posle podne »
Mislim da u petici nema CR motora.

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2316
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #10 poslato: Septembar 22, 2011, 11:35:44 posle podne »
mislim da ima, da su uvedeni pred kraj 2009 tj modelska godina 2010 - skoda ih je tada uvela (u sve osim RS modela), seat ih je uveo, logicno bi bilo da ih je uveo i VW za golfa

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #11 poslato: Septembar 22, 2011, 11:48:47 posle podne »
Jeste za sesticu, ali za peticu jok. A Skoda uvela za restilizovanu Oktaviju itd. Kod petice se razlikuju jedino u DPF-u, ali su PD.

mladen3103

  • Gost
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #12 poslato: Septembar 23, 2011, 02:59:02 pre podne »
svi su pd,170 ima piezo injektore al je pd,bkd najbolji,al do cr su najljepsi za izbjegavat
sto je interesantno 2.0 tdi su jeftiniji ovde kod mene od 1.9tdi isto godiste za oko hiljadu i po evropljana

Van mreže vaske2

  • VW Početnik
  • Poruke: 142
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +2/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Golf 6 1.6 tdi
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #13 poslato: Septembar 23, 2011, 08:57:02 pre podne »
2.0 TDI PD naročito prve verzije sa 8V, oznaka BMP, su lošiji (dizne, turbine, zamajci, glave, uljna pumpa). Novije verzije od 2007, 8 su bolje ali redak je model kome nije crkla bar jedna PD. Polovna je bar 300eu, plus ugradnja, a uvek se menjaju i kablovi PD i eto ti igranke... Najgore što crkavaju iz čista mira, motor savršeno radi i ugasi se u vožnji, posle čega ne može da upali sve dok se ne zameni dizna.
Elem, stari 1.9 TDI je bio mnoooogo pouzdaniji...

Van mreže glok7788

  • VW Početnik
  • Poruke: 162
  • Lokacija: Priboj
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 2.0 tdi 103kw
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #14 poslato: Septembar 23, 2011, 08:58:06 pre podne »
Znaci ako sam ja dobro razumeo sa golfom od 2007 godine ili mladjim neku imati velikih glavobolja, odnosno ti su motori dosta unapredjeni u odnosu na ove starije.
Спуштавах се ја на ваше уже, умало се уже не претрже, од тада смо виши пријатељи, у главу ми памет ућерасте.

Van mreže vaske2

  • VW Početnik
  • Poruke: 142
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +2/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Golf 6 1.6 tdi
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #15 poslato: Septembar 23, 2011, 09:41:10 pre podne »
Taj auto koji ti planiras da kupis nije bas neki primer pouzdanosti... ali u svakom slučaju, iako ima nekih boljki i mora se "malo" više održavati, ipak može da pređe pola miliona kilometara bez problema... kako 1.9 tako i 2.0 i sam motor je vrlo kvalitetan i moze preci veliku km.  uz malo slozenije odrzavanje,a probleme mogu praviti razni elektronski sklopovi oko motora...
Kod nas su ljudi navikli na tim starijim 1,9 motorima da se voze bez ikakvog održavanja osim osnovnih potrošnih stvari, odnosno bez ikakvih kvarova što sa ovim novim neće moći...
Ima veliki spisak stvari koje se kvare na njima a pominjane su na ovom forumu više puta...
Ima još jedna stvar... postoji u opticaju dosta uveženih auta kojima je vraćena kilometraža i kojima sadašnji vlasnici ne znaju, niti ikako mogu saznati pravu kilometražu, pa se kvarovi "dešavaju rano" po njima...
Ako se kupuje ovakvo vozilo treba ga uzeti kod nas od prvog vlasnika jer se jedino tako može donekle utvrditi kilometraža i istorija servisa... Ona vozila koja su kasko osigurana imaju i istoriju samih udesa...
Ni Nemačka nije više ono što je nekada bila,prve 2 godine se auta voze u ovlasceni servis a posle se kilometraza do prodaje vraca i po nekoliko puta.

Van mreže glok7788

  • VW Početnik
  • Poruke: 162
  • Lokacija: Priboj
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 2.0 tdi 103kw
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #16 poslato: Septembar 23, 2011, 09:50:23 pre podne »
Kupicu auto 3-4 godine star, sa maksimalnom kilometrazom do 150.000 km, iskljucivo od Nemca, prvog vlasnika koji ga je odrzavao u ovlascenom servisu tako da mogu tamo da proverim predjenu kilometrazu. Imam dobrog drugara gore koji ce sve to da mi proveri i da mi nadje par auta a kad dodje vreme za kupovinu ja idem gore da odaberem auto i da ga dovezem u Srbiju. Nije mi zurba, polako cu traziti i tek kad budem siguran da je pravi auto onda kupujem, jer stvarno planiram da ga vozim minimum 10 godina.
Спуштавах се ја на ваше уже, умало се уже не претрже, од тада смо виши пријатељи, у главу ми памет ућерасте.

Van mreže Dekica

  • VW Početnik
  • Poruke: 102
  • Karma: +6/-5
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #17 poslato: Septembar 23, 2011, 11:51:02 pre podne »
Na Golfu V 2.0 TDI najčešće je sa oznakom motora BKD, i na njemu su magnetne pumpa dizne, koje obično traju više nego ceo auto. Kod verzije sa 170 ks, dizne su piezo, i dosta se kvare (što je najgore motor se ugasi iz čista mira).
Golf V je izuzetno pouzdan auto, kod 2.0 TDI je problem što auto ide kao raketa, pa su često takvi auti izubijani i razvaljeni u trapovima. Ko se iživljavao, obično bi "saranio" plivajući zamajac, ali sem toga auto je mrcina...

Van mreže crni_vlada

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 434
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia 1.9 TDI
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #18 poslato: Septembar 23, 2011, 12:00:15 posle podne »
Opet se vraćamo na ono da se nađe očuvan primerak i da nije prešao 500 000 pa se čudimo što se kvari  batine
Druže Brano,Škoda kakva je takva je ona je moja :)

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2316
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Golf mk5 2.0 tdi komon rejl
« Odgovor #19 poslato: Septembar 23, 2011, 03:23:10 posle podne »
znas kolko 2,0 TDI ima da im nije crkla turbina do 60-70 iljada  biggrin ?

km nisu mnogo bitna stavka tu jer ih ima sa vrlo malom km kojima su stradale turbine i klima kompresori a ima ih koji su pregazili debelo preko 200 iljada (govorim o pravim km i identicnim oznakama motora) a da bukvalno nista sem filtera i ulja nije mijenjano.

I posle mi neko kaze kupi nov auto i miran si, a ono me i nov auto jebe kao polovni (samo gore jer idem u ovlasceni koji makar kod nas na balkanu pojma nema sta popravlja).