hajde opet da rezimiramo, ako shell ili mobil kazu da se ulje mijenja na5, 10, 15000 ili 20 000,,,svi ce to da rade tako,,pa makar ono moglo da se vozi i 50 000,e zasto onda ne bi dodavali aditive koji ce povecati kvalitet i produziti vijek stabilne viskoznosti ulja, i uz redovno mijenjanje da motor sa predjenih 200 ili 300 000 km bude u perfektnom stanju,,,e tu je profit,,,i svi bi bili u stanju da plate za nesto sto je daleko bolje, a malo vise kosta,,,,,jer bi to bili argumenti koji donese profit...medjutim oni to ne rade,,,pa liqui molly aditiv za ulje je oko 500 dinara, manje vise, a shell ulje polusintetika je skoro 3-4 000 kanister od 4-5 litara,,,znaci nije to neka para da sse ne moze uzeti u razmatranje,,,ali kao sto rekoh to ne radi na duze staze,,,
marly je mama sto se tice ulja, nemaju marketing, ali imaju kvalitet i ulje zift crno, ali ko ga je koristio duze vrijeme osjetio je kvalitet poslije nekoliko totina hiljada kilometara,,,ali to nisu aditivi takvo je ulje jednostavno,,,