Autor Tema: Golf 6 1.4TSI 500+ KS  (Pročitano 10248 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13237
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #20 poslato: Septembar 21, 2011, 11:14:53 posle podne »
Kakve veze ima dizel 1,6 sa turbo benzincem 1,4?

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #21 poslato: Septembar 21, 2011, 11:21:43 posle podne »
tema nase emisije nisu dizel agregati. kad si ih vec pomenuo sta mislis sto mercedes nije nikad radio te idealne 1,6 dizel motore? nadam se da ti nisu nepoznati perkinsovi dizel motori koji su jos kvalitetniji od mercedesovih, vidi kolika je njihova radna zapremina. bmw isto tako. termodinamika je nesto drugo a idealni odnosi(precnik puta hod) su nesto trece. pogledaj negdje na internetu kakav odnos ima opelov motor C20XE (astra gsi 16v / calibra- 110kw 150ps) a kakav je odnos npr fiata hgt ili golfa 3 85kw. .........
dalje sto se tice prostora za sagorijevanje- ne rade se vise odavno klipovi sa ravnim celom. prvi klip sa unutrasnjom komorom je napravio audi u motoru 1Z prije 18-19 godina. od tog prepisanog audijevog motora nastali su ti danasnji fiati jtd, kojekakvi francuski hdi i ostale lose kopije.
raspisa se ja ko pravi a?
ps. dekice nahrani kerove i nista ne diraj. mani se termodinamike i idealne radne zapremine to je malo veca filozofija nego sto mislis.

Van mreže Dekica

  • VW Početnik
  • Poruke: 102
  • Karma: +6/-5
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #22 poslato: Septembar 21, 2011, 11:53:33 posle podne »
Pa manuo sam se ja termodinamike pre jedno 15 godina  biggrin. Ne znam čemu ovolika polemika, imam utisak da ti želiš da pokažeš da mnogo znaš, dok su ostali bežali sa časova. Nisam pominjao odnos prečnika i hoda, već radnu zapreminu, kao ni oblik klipa, već toplotne gubitke.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_A-Class   izgleda da ih Mercedes ipak pravi.
Naravno za sportske i luksuzne automobile, potrebna je veća zapremina. To ne znači da su efikasniji.
http://news.drive.com.au/drive/motor-news/2500km-on-one-tank-20101006-166qb.html
Ali da se razumemo: ovo su naše laičke interpretacije termodinamičkih činjenica, tako da ja sa ovim bataljujem termodinamiku definitivno.  B)
A da je ovo tema za benzince, i to je tačno.

Van mreže jare

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 740
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +11/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #23 poslato: Septembar 21, 2011, 11:56:21 posle podne »
Ma pusti ga vidis da covek oce da napravi "perpetum mobile"! Samo napred ja sam uvek za napredak
A sto se tice 1,4 neverujem da su uspeli da izvuku 550 konja, a da su ostali na istoj zapremeni!
odosmo u off, mladjeg a bezobraznijeg od tebe nema na zemaljskoj kugli...
Od Poršea priznajem 356 i 911, a od Amera bi kupovao samo benzin!

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #24 poslato: Septembar 22, 2011, 12:02:18 pre podne »
." Nisam pominjao odnos prečnika i hoda, već radnu zapreminu, "
brate precnik i hod su ti parametri radne zapremine.
a opste poznato je kakvi su mb A klase dizeli ali necemo o tome. opusteno, cekacemo da majstori upale ovog avaksa 1,4 ;)

Van mreže urosnbg

  • VW Početnik
  • Poruke: 164
  • Lokacija: Beograd, Srbija
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Fabia 1.2 CBZB, Golf Mk.1 1.1
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #25 poslato: Septembar 23, 2011, 12:31:27 pre podne »
dalje sto se tice prostora za sagorijevanje- ne rade se vise odavno klipovi sa ravnim celom. prvi klip sa unutrasnjom komorom je napravio audi u motoru 1Z prije 18-19 godina. od tog prepisanog audijevog motora nastali su ti danasnji fiati jtd, kojekakvi francuski hdi i ostale lose kopije.


OT: Interesantan podatak. A po čemu su lošiji HDI i JTD? Koliko sam shvatio prvo je Audi napravio to posebno čelo klipa pa su ostali kopirali? Nemoj da misliš da te sprdam, stvarno me zanima po čemu su VW dizeli bolji jer i ja mislim da su bolji ali se ne razumem ni približno. Kakvi su Renoovi dci?

Van mreže Koki GT

  • VW Početnik
  • Poruke: 102
  • Age: 40
  • Lokacija: Ohrid Makedonija
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8 GT
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #26 poslato: Septembar 23, 2011, 12:40:43 pre podne »
Prvi TDI motor u auto mislim da je bio u fiat croma 87 ili 88 god.

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #27 poslato: Septembar 23, 2011, 12:57:35 pre podne »
@urosnbg renoovi dci su ekstra motori,devojka mi ima 2 renoa,reno megan 1.5 dci 2004god izuzetno mali potrosac  a ide kao zmaj,odlican auto,imaju ga vec 5 godina i samo su menjali letvu volana na njemu i onu tastaturu za otvaranje prozora sa vozaceve strane
i reno s cenik 1.9 dci 2002god  isto sjajan auto,barem vidim jer ga dosta voze i nikakvih problema nisu imali do sada

a na poslu sam vozio reno lagunu 1.9dci i dobar je auto,nismo imali problema sa njim s obzirom da prelazimo minimum 150km dnevno
« Poslednja izmena: Septembar 23, 2011, 01:02:36 pre podne od strane Acca »
  champ1

Van mreže urosnbg

  • VW Početnik
  • Poruke: 164
  • Lokacija: Beograd, Srbija
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Fabia 1.2 CBZB, Golf Mk.1 1.1
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #28 poslato: Septembar 23, 2011, 01:01:43 pre podne »
Koki nije bio TDI jer je to Vagenovo ime, a bio je prvi common rail JTD Fiatov, krajem devedesetih, dok je VW forsirao PD do skoro.

Van mreže Koki GT

  • VW Početnik
  • Poruke: 102
  • Age: 40
  • Lokacija: Ohrid Makedonija
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8 GT
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #29 poslato: Septembar 23, 2011, 01:21:17 pre podne »
Croma nosila je oznaku TD id - turbo diesel inecione direta, klipove sa rupama i bos nema elektronike gas je sa sajlom, moj drug je imao, mala potrosnja ide kao metak, mana ujutro dok se neureje cadi kao tamicem, u svakom slucaju odlican motor za to vreme.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9966
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #30 poslato: Septembar 23, 2011, 02:22:19 pre podne »
Jel se taj motor ugrađivao u Tipa kasnije? 1.9 TD sa interkulerom "90" konja?

mladen3103

  • Gost
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #31 poslato: Septembar 23, 2011, 03:09:41 pre podne »
ahahahahah,ovo popravlja raspolozenje,kakva diskusija  lollol

Van mreže urosnbg

  • VW Početnik
  • Poruke: 164
  • Lokacija: Beograd, Srbija
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Fabia 1.2 CBZB, Golf Mk.1 1.1
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #32 poslato: Septembar 23, 2011, 11:52:03 pre podne »
Ovakve teme su najjače :D Naučiš dosta i smeješ se  tapsac

Van mreže Koki GT

  • VW Početnik
  • Poruke: 102
  • Age: 40
  • Lokacija: Ohrid Makedonija
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8 GT
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #33 poslato: Septembar 23, 2011, 01:31:48 posle podne »
Ne se ugragjivao, u tipu je bio turbo dizel sa predkomore i interk. 66 kw.

Van mreže blackwood91

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 724
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-6
  • Pol: Muškarac
  • No replacement 4 good displacement
  • Auto: VW Bora TDI
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #34 poslato: Septembar 23, 2011, 07:17:10 posle podne »
Mene samo zanima trajnost tog motora od 1400 kubika i 500+ KS....

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #35 poslato: Septembar 23, 2011, 07:23:30 posle podne »
@urosbg neznam kakvi su renoovi dci motori ne radim ih. rekao sam da su svi sa audija kopirali klipove sa rupom. sto se tice fiata on je smece i da naprave auto da ide na vazduh opet ce biti smece. i ako je za tebe stilo jtd dobar auto nemamo o cemu razgovarati.
@govedo3103 sta je tebi non stop smijesno i koji ces ti penis na ovom forumu? ti si kao neko pametan jel?
u kojoj god temi si postovao samo si nesto srao i omalovazavao druge.
« Poslednja izmena: Septembar 23, 2011, 09:54:48 posle podne od strane Madison »

Van mreže blackwood91

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 724
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-6
  • Pol: Muškarac
  • No replacement 4 good displacement
  • Auto: VW Bora TDI
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #36 poslato: Septembar 23, 2011, 07:27:15 posle podne »
@urosbg neznam kakvi su renoovi dci motori ne radim ih. rekao sam da su svi sa audija kopirali klipove sa rupom. sto se tice fiata on je smece i da naprave auto da ide na vazduh opet ce biti smece. i ako je za tebe stilo jtd dobar auto nemamo o cemu razgovarati.
@govedo3103 sta je tebi non stop smijesno i koji ces ti penis na ovom forumu? ti si kao neko pametan jel? gluplji si nego tezi idiote.
u kojoj god temi si postovao samo si nesto srao i omalovazavao druge.

Gedora - VW forum psihoanaliticar  biggrin

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #37 poslato: Septembar 23, 2011, 08:05:35 posle podne »
ooo drago mi je da se prikljucim gospodi u polemici. 1.4tsi 550ks. Nitro, nista drugo, a i to tesko. Ona prica o termodinamici i 400 kubika mi ima smisla i ako se ne razumem toliko, ali logicno mi je da svako tip goriva ima svoje vrednosti koje imaju max ucinak u nekom odredjenom prostoru, a ispod i iznad tih dimenzija je gubitak.drugo, cilindri se mogu kako oces redjati, a ne samo 4L. A na hdi, jtd(jadan taj dizel) i posebno na dci se serem.

Van mreže dexterkv

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 201
  • Age: 40
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 GTI 16v
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #38 poslato: Septembar 23, 2011, 10:38:33 posle podne »
ma pustimo diskusije oko toga koji motor je dobar a koji nije! Slazem se sa gedorom da su italijanska vozila krkleme teske, jebi ga neko nije vozio druga auta njemu su i ta ok! O motorima nemogu da dam strucne podatke ali jedno znam oko dizela! NE FORSIRAJ I NE PREGREJAVAJ DIZELA i moze mnogo,mnogo da predje! Bar oni stariji sa bosch pumpom!

Van mreže urosnbg

  • VW Početnik
  • Poruke: 164
  • Lokacija: Beograd, Srbija
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Fabia 1.2 CBZB, Golf Mk.1 1.1
Odg: Golf 6 1.4TSI 500+ KS
« Odgovor #39 poslato: Septembar 24, 2011, 01:19:06 pre podne »
Gedora, ne znam otkud ti da mi je Stilo JTD dobar, štaviše prezirem Stila JTD i njegove vozače, očima ne mogu da ih vidim, sa sve Abarth nalepnicom mesto zadnjeg znaka ili na krilu a prednji točkovi se zacrneli od divljačkog kočenja jer voze kao da im je urađena lobotomija. Znam da generalno hvale te žabarske dizele i taksisti ih masovno voze ali to nisam pomenuo.