Autor Tema: potrosnja  (Pročitano 23493 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže golftdi

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 355
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: potrosnja
« Odgovor #60 poslato: Oktobar 27, 2008, 10:05:40 posle podne »
pa ne znam stvarno, koliko potrosnja zavisi od pumpe na kojoj se sipa gorivo. ja se jedno vreme vodio tom logikom, konsultovao se sa par ortaka, i iskreno nema neke zakonitosti, na osnovu koje mozes da dodjes do zakljucka sto se potrosnje tvojih kola tice. jednostavno postoji milion faktora koji su zaduzeni za potrosnju, o tome je vec sve u ovoj temi napisano, pa necu o tome da polemisem. moja iskustva su svega 0,5-1l razlike u odnosu na pumpu na kojoj sam prethodni put sipao, i naravno pre svega na osnovu predjenih km. na fabricku potrosnju sam odavno zaboravio, jer je potrosnja veca u proseku za 1,5-2,0l od propisane, to pokazuju mnogi testovi sirom Evrope, i pored njihovog super kvalitetnog goriva.

Van mreže Rogi

  • In Car Electronic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2663
  • Age: 40
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +16/-8
  • Pol: Muškarac
  • VW
  • Auto: Golf 5
Odg: potrosnja
« Odgovor #61 poslato: Oktobar 28, 2008, 01:25:40 pre podne »
Nase gorivo je lose inace...secam se kada je drugar dosao sa Audi A4 1.9 TDI iz Italije...sa njihovim gorivom je isao 230 km/h...kada je sipao kod nas euro dizel nije mogao vise od 210 km/h... 

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: potrosnja
« Odgovor #62 poslato: Oktobar 28, 2008, 06:37:45 pre podne »
to je zato sto mu je razmazen auto :P

Van mreže ToUraN

  • VW Početnik
  • Poruke: 54
  • Age: 40
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: potrosnja
« Odgovor #63 poslato: Oktobar 28, 2008, 08:13:36 pre podne »
Meni je astra G 1.6 trosila 10litara,secam se da sipam 30l odem do Vladimirovca i u povratku mi se upali rezerva a dosta puta je auto put,i neulazim u grad (sem sto bg-a) ,a od kad sam seo u disela ,sta reci neprelazi 6.5-6-7 ,a nekad sam spustao i ispod 5 :)

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: potrosnja
« Odgovor #64 poslato: Oktobar 28, 2008, 08:52:29 pre podne »
Evo jos jedno pitanje u vezi potrosnje: Meni srche oko 6-7 litara (MK2) koliko bi mi trosio kad bi krenuo da sipam euro dizel? Jel to neko probao? Ja sam vozio jedno 120 litara sa euro dizelom ali nisam merio potrosnju.. I kao posto je suv eurodizel trebao bi da se sipa dvotaktol (mada ja to nisam praktikovao) jel to istina?

Van mreže ToUraN

  • VW Početnik
  • Poruke: 54
  • Age: 40
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: potrosnja
« Odgovor #65 poslato: Oktobar 28, 2008, 09:21:46 pre podne »
to je istina,dosta je suvlji evro naspram obicnog D2,e sad za potrosnju nemam poima :S

Van mreže Rogi

  • In Car Electronic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2663
  • Age: 40
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +16/-8
  • Pol: Muškarac
  • VW
  • Auto: Golf 5
Odg: potrosnja
« Odgovor #66 poslato: Oktobar 28, 2008, 12:59:01 posle podne »
Pa mozda ce manje trositi euro dizela,ali je skuplji od nafte...tako da te isto izadje

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13235
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: potrosnja
« Odgovor #67 poslato: Oktobar 28, 2008, 01:32:37 posle podne »
Euro dizel sadrzi i 10 % biodizela, koji se ne preporucuje da se sipa u motore starije generacije zbog najedanja creva u dovodu goriva.
Znaci samo D2 ;)

Inace moj 1.6td 80ks trosi od 5.5 ako bas qliram na otvorenom, pa sve do 8-8.5l ako divljam po gradu biggrin

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: potrosnja
« Odgovor #68 poslato: Oktobar 28, 2008, 02:25:34 posle podne »
meni je trosio oko 7-8l na 140 km/h konstantne voznje (40 kw). Ne brini se za mene da li je skuplji euro od obicog to ti je sve isto :)
Ima neki u SD koji pravi bio dizel tj zejtin :) bio na rts-u kosta 60 nesto dingera litar, upalis auto ubacis malo mesa u auspuh i pravis zazubice ljudima :)

Van mreže golftdi

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 355
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: potrosnja
« Odgovor #69 poslato: Oktobar 28, 2008, 07:37:16 posle podne »
glavna (da ne kazem jedina) razlika izmedju obicnog dizela D2 i euro dizela je kolicini sumpora, u strucnoj literaturi je poznat od nazivom Ultra-low sulfur diesel (ULSD), ili receno srpski "dizel sa izuzetno niskim sadrzajem sumpora", jer kada bi sipao D2 u neki novi dizel motor, prosto bi sprzio elemente u sistemu dovoda goriva (pumpe, dizne i sl.), dok kod starih dizel motora taj sumpor sluzi za njegovo podmazivanje, i deluje prosto receno "blagotvorno" na prvom mestu na bosch pumpu, a onda na sve delove motora.
zato u stare dizel motore iskljucivo D2, a u nove iskljucivo Euro dizel

Van mreže MC Dule

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 688
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: potrosnja
« Odgovor #70 poslato: Oktobar 28, 2008, 07:40:06 posle podne »
znam to sve sto si rekao. i vozio sam 120 litara (to je oko 2000 km) i nista mi nije bilo. zanima me to za dvotaktol jel valjda da se sipa u eurodizel il ne?

Van mreže golftdi

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 355
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: potrosnja
« Odgovor #71 poslato: Oktobar 28, 2008, 10:47:20 posle podne »
po pravilu sve sto zelis da ustedis, platis po pravilu duplo vise kasnije. licno mislim da je 2000km isuvise mala kilometraza da bi se videla drasticna razlika, kazi posle 20000-30000km...
generalno ti stari dizeli mogu da gutaju sve, loz ulje (i ko zna sta jos), ali se ja licno ne bi igrao sa euro dizelom gde je preporuceno koristiti D2, tacno ustedeces pola litre na 100km, e da je 2l, to vec menja stvar, sto je nemoguce. i zar zbog tricavih pola litre da generalnu radis 50000 ili 100000km pre, smesno, zar ne.

Van mreže orwikcons

  • VW Početnik
  • Poruke: 97
  • Age: 42
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: potrosnja
« Odgovor #72 poslato: Oktobar 28, 2008, 11:57:30 posle podne »
Moj drugar ima golf 3 1.8 (90 ks). Kad ga vozi izmedju 2000 - 2700 obrtaja u svakoj brzini, dakle ne izvlaci ga i vozi nezno, on trosi 10-11, a kad ga vozi na 3000-3500, dakle na izvlacenje, on trosi 7-9, zavisno da li je grad ili otvoreno, klisura itd. Ja u to nisam mogao da poverujem, ali mi je dokazao.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13235
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: potrosnja
« Odgovor #73 poslato: Oktobar 29, 2008, 10:18:51 pre podne »
Zato sto je tu najbolja iskorischenost goriva, tj. smesha goriva i vazduha je najbolja ;)
Fabrika nalaze da se auto najvise vozi na obrtajima gde je obrtni moment najveci, otud i svi noviji dizeli tako malo trose, jer im je obrtni moment "spushten" koliko je to moglo da se uradi. Zato se uvek smejem debilnim taxistia koji shaltaju na 2k obrtaja, i to na benzincima, misleci da ce nesto mnogo da ustede lollol

Mada, po meni je razlika kod tog tvog drugara malo veca nego sto treba da bude...