Pa ako smatras da pranje nije od pomotji, onda cuti i trpi, ionako ce ti trebati grejanje za 15 dana, a do sledeceg leta ce se samo (mozda) popraviti...
Jbga kondenzator, hladnjak za vodu (antifriz) i intercooler su : IZMENJIVACI toplote tipa vazduh - freon = kondenzator, vazduh - voda = hladnjak za antifriz i vazduh - vazduh = intercooler, ako su limovi hladnjaka puni isekata i imaju sloj djubreta na sebi onda im je efikasnost znacajno smanjena, jer je protok vazduha restriktovan i zbog prljavstine nemoze da odradi efikasnu izmenu toplote...
Fakt: po svim konstruktorskim merilima, pravilima i standardima izmenjivaci (hladnjaci) se prave predimenzionisani za minimum 30%...
Elem, cak i na kucnoj klimi je pozeljno oprati kondenzator (spoljnu jedinicu) makar jednom godisnje, a na unutrasnjoj jedinici treba cistiti filter, makar jednom mesecno....
Pa kao sto rekoh, radi sta ti je volja . . . A mozes i da oteras kod nekog majstora, koji ce ti oprati hladnjak i odrati te ko vola u kupusu, a on sve nogom u dupe . . .
Jednostavan test koji mozes da izvedes sam brzo i lako:
Rekao si da u gradskoj slabo hladi... Parkiraj blizu creva za vodu, upali auto i klimu i prskaj vodu kroz masku na hladnjak (kao kisa) i osetitjes kako klima bolje hladi
jer ima mnogo bolju izmenu toplote...
Al sam ja poceo da palamudim