Druže i ja sam mislio na početku da me muči K glava,
ali tek kada sam zamenio
kablove
svecice
razvodunu kapu
ruku i
zapusio rupicu na usisu vazduha
motor je doveden u super stanje kao i mirniji radi, i manju potrošnju...
-----------------------------
U vezi Diesel motora:
Taj motor ima mnogo prednosti kao i mana...
Diesel Agregat mi nikako ne ide u kabriolet samo iz razloga sto kljokoče kao traktor...
( da su tiši kao novije generacije diesel motora ne bih imao ništa protiv)
Ali da se ne lažemo velika prednost je potrošnja...
taj motor ide na lož ulje a litar lož ulja je ispod 100din ako se ne varam...
što u proseku izadje na 600din 100km što je mnogo jeftinije u odnosu na 1000din na 100km...
Ta razlika se brzo otplati i kroz potrosnju i kroz registraciju...

pritom dizel motor ima mogo vise snage ali nema brzinu...
Ali suštinski da se ne lažemo neces u auto 25 godina starom da se vozis 200 km/h
No AIR BAG ni ABS Ni krov da bi se iživljavao... no fucking way

Ovakav Auto je namenjen laganoj vožnji i uživanju...

I još nešto, ja nisam optimista da se može naći dobar dizel motor za male pare,
( jer samo ruke i delovi da ga neko dobro uradi izadju oko 500e )
a onda bih već uzeo neki krš i uradio ga da budem 100% siguran da je taj motor pouzdan...
Posle treba motor da zavedes u saobraćajnu,pa kako se taj motor ponaša na zimi ( -5) ...
Mislim da ti je najpametnije da ubacis 1.6 motor od golfa III full Injection sa El. Diznama... Taj agregat odlicno podnosi plin, odlicno vuce, solidno troši izmedju 8-11L plina što je po meni sasvim ok... i izbegneš sve druge neprijatnosti...
razmisli III puta pre nego što definitivno odlučiš ...
POZZ!
