Dohvatio sam konačno malo vremena i dobrog interneta da nabacim koju sličicu da oživim ovu temu malo

E, ovo je kompletan put koji je pređen u mini turneji.

Turneja počinje iz mojih Osječana, kod Doboja, prelaskom skele da odem da se natankam na Šešlijama. To sam zaboravio ucrtat na mapu, mrsko mi sad to dodavati

Ovo je slika početne kilometraže i prelaska Bosne.


Sa Šešlija idem za Višegrad, koji mi je prva stanica. Do Višegrada mi je indikator pritiska ulja popio ovo malo mozga. Svaki uspon, preticanje, ili bilo koje jače potezanje iz niskih obrtaja bilo je praćeno pištanjem. Nešto malo posle Lukavca mi je pukao živac, nisam mogao više da ga slušam pa sam ga otkopčao da vidim šta će biti. Auto je pištao samo jednom kad se upali, što mi je mnogo lakše padalo jer sam ga gasio samo kada sam stajao, pa sam tako nastavio dalje.
U kanjonu Drine sam naišao na ovog domaćina sa improvizovanim tablama.

A tek što purnja golfa kao da je ferari, to je druga priča

Prvi put sam vozio kanjonom Drine, i oduševio se lepotom! Put je celom deonicom bio jako dobar. Po onom suncu je bilo patnja uletati i izletati iz neosvetljenih tunela, oči se šokiraju svaki put. A ja konj ne poneso naočare na more


U Višegradu


Iz Višegrada idem za Prijepolje, da obiđemo Mileševu. Negde oko Uvca smo naišli na jedan dabarski manastirčić. Draževina ga zovu, zbog spomenika Draži.


Stigli u Mileševu. Odatle idemo za Ostrog, pa sutra ujutro nastavljamo put za Bar.

Na celi put nemam većih zamerki, jako je dobar. Put na izlazu iz Prijepolja je bio jako loš, krpa na zakrpi i tako to. Negde pre Nikšića je malo falilo da kravu pokupim u po noći, stigao sam samo rogove da vidim u susednoj traci. Ukeeenjao sam se kao grlica kad sam skontao šta bi moglo da bude da sam je podigao.
Put kroz Crnu Goru je za pohvalu, barem te deonice kuda sam ja išao. Jako lepo održavano, dosta branika, nema rupa. Pet bambija za đetiće.

Nakon par dana u Baru, idemo u Peć. Malo fotosešna na Skadru.

Odlučio sam da na Kosmet uđem ovde:

ovuda

Put od Kolašina do Andrijevice je bio uzak, vijugav, ali solidan ako se uzme u obzir kuda prolazi i koliko ljudi izvlače drva tuda. Evo par slika sa te deonice.


Posle silaska sa magistrale na put ka ovom prelazu

sam naišao na znak na kom je prekrižena Peć. Kada sam stao i pitao lokalce, rekli su mi da je prelaz zatvoren. Naglasio bi da sam sedam dana pre puta dva puta bio u AMSS. Iz jedne kancelarije bio upućen na drugu, iz druge da zovem 1987, a odatle su me upućivali da zovem Jarinje. Kad sam zvao Jarinje, na telefon mi se desetak puta javio faks. Nigde na internetu nisam mogao da dođem do informacije da li dole prelaza uopšte ima... Uglavnom, pouka je da je AMSS beskorisan ako ti treba neka informacija...
Onda lagano preko Berana i Rožaja, pa u Peć. Taman da vidimo Đurđeve Stupove u Beranama. Jako mnogo vremena sam izgubio zbog ovog obilaska na Rožaje, iako na mapi ne deluje kao zeznuta deonica. Prvi put vozim tuda jbg...
Ulazak na Kosmet sam morao platiti 30e, jer dole ne priznaju ni naš zeleni karton (BIH). Nije bilo problema na prelazu. Krajolik oko prelaza je prelep. Ova slika ne može ni izbliza da dočara kakav je pogled odavde uživo. Između planina se otvara takav pogled, da ja to do sada još nisam video.

Nakon nešto manje od sat vremena stižemo u Peć.

Na ulazu u Patrijaršiju nam KPS uzima pasoše i daje VISITOR kartice. Globalni utisak ne bi baš pisao ovde na forumu, ali činjenica da je Patrijaršija ograđena zidovima toliko da se ne poznaje šta se to nalazi unutra govori mnogo toga. Krivo mi je što to nisam uspeo da slikam...
Odatle istim putem nazad. Naišli smo na rutinsku kontrolu saobraćaja pošto smo izašli sa Kosmeta

Odatle smo išli u Kragujevac, gde smo prenoćili kod prijatelja, pa sutra ujutro nastavili za Novi Sad.

Pohvalio bi put od Kraljeva do Kragujevca, uživao sam u vožnji. Još nije bilo ni policije nigde, ma milina. Autoput do Beograda je isto dobar. Tek kad sam krenuo autoputem od Beograda za Novi Sad, vraćen sam u realnost. Deonica autoputa od Beograda do Novog Sada je najgora deonica puta (uopšte) koju sam prešao u ovih 1500km. Da znam da me niko neće pokupit u dupe, ja bi tuda vozio 60 na sat da ne drkam auto bezveze...
Uglavnom u Novi Sad sam stigao sa ovom cifrom na satu.
