Evo i mog drugara. Radi se o pasatu b5 ili ti 3b (kako piše u saobraćajnoj), 1998. godište, u našim rukama od 2003. Kod nas je od kada je imao negde oko 120000 km na satu, a sada je ta cifra porasla na 405 hiljada i još nešto sitno.
Od opreme ima klimu (obična, nije klimatronik), ABS, sva četiri podizača za stakla, vazdušne jastuke napred, fabričko ozvučenje, trokraki volan (to mi je neobično za njega), onu zafrkanciju da klinci iza ne čačkaju prozore i mislim da je to to.
81 kW, ili ti 110 konjića pod haubom. Motor 1,9 TDI sa crvenim I. Felge su alu petnaestke, RC, tako piše na njima.
Auto je preživeo sve i svašta, udarao srne, gazio pse, preleteo preko bunta bodljikave žice

, jednom sam čak i jastreba udario

Kada ga je 2003. godine pokojni ćale dovezao pred kuću i rekao da smo ga kupili, mislio sam da me za*ebava. Prosto nisam mogao da verujem da mi imamo tako dobro auto, koje se tada i nije baš često sretalo na našim prostorima. Posle golfa keca sa vozačevim vratima koja su s vremena na vreme znala otpasti, jugića, renoa trojke i još tri stara mercedesa, u naše živote je na mala vrata ušao ovaj auto za koji sa sigurnošću mogu reći da ga volim koliko i dvojicu svoje braće rođene

možda i više
Još ne smatram sebe toliko iskusnim da pričam o tome kakvo je koje auto na putu, niti sam ih probao sve, ali sam siguran da je ovo vozilo savršen spoj komfora, ekonomičnosti, sigurnosti i potrebe, a toga nema mnogo. Nema bord kompjuter, ali računajući potrošnju na osnovu nasutog goriva i pređene kolimetraže nikada nisam dobio da je povukao preko sedam litara. S nasutim punim rezervarom sam prešao oko 1000 i kusur kilometara kada mi je pisnula rezerva, i to govori mnogo o ovom autu...
Evo par slika:







I odma jedno pitanje.

Koliko bi me na otpadu koštala nova vrata za kasetu, pošto mi je otpala ručka na ovoj

, da li je neko menjao to?