Autor Tema: Passat B5, kočioni diskovi  (Pročitano 19890 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5, kočioni diskovi
« Odgovor #20 poslato: Septembar 10, 2011, 12:37:37 pre podne »
aman... ako diskovi tresu pri kocenju nema obrade,pa makar bili kao novi,mozes da ih popisas i kupis druge...  biggrin

Van mreže Stefan91

  • GTIjevi
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2294
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd Cukaricka Padina
  • Karma: +27/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1
Odg: Passat B5, kočioni diskovi
« Odgovor #21 poslato: Septembar 10, 2011, 01:00:13 pre podne »
sto se minimalne debljine tice, taj podatak imate u autodati

passat b5
napred 23mm
nazad 8mm



Van mreže fiki

  • VW Početnik
  • Poruke: 90
  • Lokacija: babusnica
  • Karma: +1/-0
  • ne jasi konja komu lici nego kuj ga ima
Odg: Passat B5, kočioni diskovi
« Odgovor #22 poslato: Septembar 24, 2011, 12:08:05 posle podne »
zna li neko gde kupiti Zimmerman diskove??

Van mreže @aca@

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 547
  • Age: 50
  • Lokacija: bgd
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk4, pasat b5 1,9tdi
Odg: Passat B5, kočioni diskovi
« Odgovor #23 poslato: Septembar 24, 2011, 01:28:04 posle podne »
u svakoj bolje snabdevenoj vagen radnji ;)
govorim tiho i nosim psa sa sobom

Van mreže vaske2

  • VW Početnik
  • Poruke: 142
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +2/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Golf 6 1.6 tdi
Odg: Passat B5, kočioni diskovi
« Odgovor #24 poslato: Septembar 24, 2011, 07:05:22 posle podne »
Ja sam pre par meseci stavio sva 4 nova Bošova zajedno sa pločicama.Kostalo me je 300e ali u Austriji.

Ako diskovi imaju debljinu ali tresu pri kocenju moguce ih je obraditi.Postoje majstori koji diskove obradjuju direktno na autu bez skidanja istih.To se radi sa savremenom masinom gde se zadigne tocak,auto ubaci u brzinu i masina radi svoj posao.
Posle takve obrade tresenje je 100% iskljuceno cak iako je glavcina bacala pre toga,a ne samo disk.

Van mreže stefanm

  • VW Početnik
  • Poruke: 100
  • Lokacija: vranje
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5, kočioni diskovi
« Odgovor #25 poslato: Septembar 24, 2011, 07:36:00 posle podne »
svaka cast vaske... najbolja varijanta je kad se disk obradjuje zasrafljen na glavcinu

Van mreže sjovica

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Age: 63
  • Lokacija: nis
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • sve sto vise vozim, sve sporije vozim
  • Auto: passat b6 varijant
Odg: Passat B5, kočioni diskovi
« Odgovor #26 poslato: Avgust 17, 2012, 03:49:41 posle podne »
Menjao sam prednje diskove i plocice, passat iz 2007, 125 000 presao prvi diskovi su zamenjeni sa ATE diskovima i plocicama. gledao sam na internetu postoji desetak proizvodjaca: bosch, febi,ate,trw i slicno.
Bitno je da cena bude izjednacena kvalitetu. Cene diskova za Passat se krecu od 50 evra do 150 evra u zavisnosti sta hocete.To vazi i za plocice.
preporucujem site  www.teilesuche24.de gde imaju delove sa normalnim cenama i gde ima i oznaka, jer jedna firma pravi barem tri razlicita diska po vrsti materijala naravno uz razlicite cene.
male razlike nisu bitne ali da nas majstori ne prave na velike budale.
Znaci originalni diskovi 125 000, a plocice duplo manje.
Dubina ureza nije jedini parametar , ako je neravnomerno istrosen disc onda trese i mora da se menja.
Samoventilirajuci diskovi se ne obradjuju.
 beer
Pozdrav

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5, kočioni diskovi
« Odgovor #27 poslato: Avgust 17, 2012, 04:33:40 posle podne »
šta vas ima majstor da pravi na budale,ne proizvodi majstor diskove,niti majstor prodaje diskove tj delove,delove prodaju radnje auto delova,majstor to može samo da ugradi ili ne ugradi,naopačke da stavi ništa ne može!!!
Diskovi se ni jedni ne obradjuju ,ako ćemo da pričamo o obradi!!! Kod nas u državi Srbiji je obrada materijala zaživela zato što narod nema para,jeftinije je čoveku da plati obradu koja košta 1000 dinara nego diskove koji su minimum 5 000 dinara,nema veze što to nije dobro,moći će još koji kilometar,do sledeće plate...
Mislim da je najveći problem kod prodavaca zato što sve te marke koje si nabrojao imaju samo nalepnicu od istih,a proizvod dolazi iz krekine fabrike koja nema veze sa navedenom markom nekog dela!!!
« Poslednja izmena: Avgust 17, 2012, 04:36:48 posle podne od strane Gagi »

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Passat B5, kočioni diskovi
« Odgovor #28 poslato: Avgust 17, 2012, 06:26:54 posle podne »
moja preporuka ,ate diskovi,textar plocice
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Passat B5, kočioni diskovi
« Odgovor #29 poslato: Avgust 17, 2012, 06:57:49 posle podne »
A zasto ne Ate diskove i Ate plocice? Zbog 4 ili 5 piva razlike u ceni?
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Passat B5, kočioni diskovi
« Odgovor #30 poslato: Avgust 17, 2012, 07:53:21 posle podne »
zato sto su mi na b5 bili ate diskovi,kad sam menjo plocice gedora kaze samo textar plocice ako hoces dobre kocnice,neznam koje su cene ate plocica,ove textar  su 4400rsd
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže fiki

  • VW Početnik
  • Poruke: 90
  • Lokacija: babusnica
  • Karma: +1/-0
  • ne jasi konja komu lici nego kuj ga ima
Odg: Passat B5, kočioni diskovi
« Odgovor #31 poslato: Avgust 17, 2012, 09:15:03 posle podne »
Zimmermann zadnji diskovi (passat) 4800 din,textar plocice 6000din.koce dobro samo malo cvile

Van mreže archi

  • Redžo je drifter, on ga tera u crveno po bašči
  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Age: 35
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +43/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 74KW ATD
Odg: Passat B5, kočioni diskovi
« Odgovor #32 poslato: Avgust 18, 2012, 03:39:00 posle podne »
Diskovi se ni jedni ne obradjuju ,ako ćemo da pričamo o obradi!!! Kod nas u državi Srbiji je obrada materijala zaživela zato što narod nema para,jeftinije je čoveku da plati obradu koja košta 1000 dinara nego diskove koji su minimum 5 000 dinara,nema veze što to nije dobro,moći će još koji kilometar,do sledeće plate...


Gagi pa zasto si ti toliko protiv obrade? Ja imam isti problem, i imam dovoljno "mesa" na prednjim diskovima (zadnje sam skoro mijenjao i stavio nove i diskove i plocice) i zasto da kupujem nove prednje diskove ako vec mogu ove da obradim i da prodjem jeftinije i da izguram jos km sa njim. Sta je problem u tome? Evo ovdje svako ima pozitivna iskustva, obradi ih i posle ne trese vise kad se koci, ako to resava problem ne znam zasto si toliko protiv te obrade? Mozes li argumentovano navesti sta je to toliki problem kod obrade?

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5, kočioni diskovi
« Odgovor #33 poslato: Avgust 18, 2012, 10:54:29 posle podne »
posle obrade diskova smanjuje se debljina diska!!! Primer:ako je fabrički disk 11mm ukopan do 8mm strugar mora da ga obradi do minimum 7mm
obrada jednog diska mora da traje minimum pola sata jer se u suprotnom disk pregreva na mašini i kali se,što u većini slučajeva posle predjenih 2000km  počinje da se krivi,o tome skoro ni jedan strugar ne vodi računa,nego gleda da to svagina  što pre...
Kada kupiš nov disk on mora da bude balansiran,kao i većina stvari koje se vrte na kolima,kao na primer točkovi pa čak i lamela,korpa itd,da li strugar balansira diskove ??? Sve je to manje više bitno u odnosu na bezbednost pri kočenju i zaustavljanju!!!!!!!! da li si video kako može da pukne istanjen disk posle obrade pri nekom naglom kočenju ??? šta ćeš da radiš kad pukne tako??? da se zakucaš negde zbog par stotina uštedjenih dinara i napraviš štetu mnogo veću i ugroziš bezbednost i sebe i drugih učesnika u saobraćaju,a najgore svojih putnika u kolima!!! To je ljudi najbitnija stvar na kolima!!! Ja to svim mušterijama pričam... osećaj kada ostaneš bez kočnice je mnogo gadan i zajeban!!! Motor stane,nešto crkne pa ostaneš u kvaru,to je daleko bolje nego kad ostaneš bez kočnica i ugroziš svoj život i živote drugih!!!

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Passat B5, kočioni diskovi
« Odgovor #34 poslato: Avgust 18, 2012, 11:02:46 posle podne »
+1
Boban-Rus

Van mreže RaDiO LJuBaV

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 655
  • Karma: +16/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5, kočioni diskovi
« Odgovor #35 poslato: Avgust 19, 2012, 12:03:34 pre podne »
I ja imam isto lose iskustvo sa obradom diskova, sve extra bilo prije obrade nista nije treslo, samo malo bili zahrđali na krajevima i hajd odnio ih da samo poravnja, kad sam vratio na auto ne mozes stat na kocnicu koliko trese, i moro puc nove

Van mreže topmarko

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2563
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +191/-14
  • Pol: Muškarac
  • Firefighter K-540
  • Auto: golf
Odg: Passat B5, kočioni diskovi
« Odgovor #36 poslato: Avgust 19, 2012, 02:26:57 pre podne »
stavi Ate

Van mreže ortodox09

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1231
  • Age: 34
  • Lokacija: Doboj - Novi Sad
  • Karma: +32/-8
  • Pol: Muškarac
  • Ja ♥ mog čađu
  • Auto: Passat b5
Odg: Passat B5, kočioni diskovi
« Odgovor #37 poslato: Avgust 19, 2012, 11:05:15 posle podne »
Ma i ja sam na kraju odabrao kupovinu diska. Sve i da sam hteo da se zezam sa obradom, ne bi bilo pomoci. Uzeo sam pre mesec dana neke Delphi diskove, a la Britanija, a pakne su neke italijanske, ne znam tacno ime marke. Prvi put cujem za brendove, dobri su samo znaju na trenutke uzasno da skripe. I ja sam hteo textar, al' sam samo do ovih mogao da dodjem u datom trenutku.
Ma kada sam video na kakvim paknama i diskovima sam ja vozio, prekstio sam se i od srca se Bogu zahvalio. Bilo je katastrofa, blago receno.

Van mreže archi

  • Redžo je drifter, on ga tera u crveno po bašči
  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Age: 35
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +43/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 74KW ATD
Odg: Passat B5, kočioni diskovi
« Odgovor #38 poslato: Avgust 20, 2012, 07:30:54 posle podne »
Gagi slazem se sa tobom ali mi govorimo o tome kada ima mesa! Sve to moze da se desi i bez obrade diska, da pukne kada je tanak! Ali ako ja imam 9mm npr, ne znam u cemu je problem da se obradi do 8mm (lupam jer nemam pojma kako se krecu te dimenzije). Ali ocigledno je da ima mjesta za obradu jer su diskovi skoro kao novi sto se debljine tice. Zao mi sad da dajem pare za nove. Reci mi da li moze da ima nekih posledica vecih ako se vozi ovako bez obrade. Pa nek trese ko ga .... Nego vjerovatno nije dobro za tocak, mora otici jos nesto ako to tako drma i trese?

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Passat B5, kočioni diskovi
« Odgovor #39 poslato: Avgust 20, 2012, 08:22:42 posle podne »
Problem je sto se diskovi ne krive toliko po kocionim povrsinama vec u samom srcu, dovoljna je stota van ose i eto ti pokretnog vibratora lollol . . .
Moze da se pokusa, ne kazem, mada se na kraju ispostavi da su to corava posla . . .

Pozz
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio