da zanemarimo podatak da ko od sale navuce 220 (nemoguce jelte sve i da je chipovan) i vratimo se na temu

prije svega to sto ide lose se zove safe mod (ili ti narodski receno ide ko SDI

). Prvo dijagnostika pa ako ne pomogne, onda dijagnostika za vrijeme voznje (u pravilu sjedni 4-oro u auto i trecu nabij do kraja kad usaltas u cetvrtu 99% ce ti se pojavit safe mod). Buduci da pises da se javlja posle dosta predjenih km bice da je nesto vezano sa punjenjem turbine jer se zacadja ili se usled zagrijanosti porementi njen rad.
1. egr lose radi pa prlja usisnu;
2. usisna ti je vec prljava;
3. staklo ti se neko od crijeva ili racvica od/do N75 ventila i vakum ventila;
4. usled neispravnog N75 ventila turbina dobija lose podatke i lose puni ili previse puni;
5. zaribala stelujuca krilca VTG turbine - potrebno je skinuti turbinu ocistiti je i razmrdati krilca;
6. neki od raznoraznih senzora;
Ima jos kvarova koji imaju ovakav simptom ali ne da mi se pisati sada (ne mogu se sjetit

).
Ja licno bih pregledao crijeva sva koja vidim u motornom prostoru pa onda dijagnostika
