tdi 115ks je po fabrickim spec brzi od 1.6 od 0 do 100 oko 0.5s
pa sad ti vidi kolika je razlika
Stvar je u tome sto si navikao na 285Nm a sad vozis auto od 145Nm
Ja sam sa mojim brzi od fabrickog tdi 130ks(ako neko smatra da je to nemoguce, bas me briga jer mi je dosta natezanja na tu temu), al on lepi za sediste bar 10x vise jer ima 2-3x veci obrtni moment
Dizel je jednostavniji za svakodnevnu normalnu voznju, jer mu je maksimalni obrtni moment na nizim obrtajuma, dok benzinca moras da drzis u visokim ako hoces da se zezas
Tebi je maksimalni obrtni moment bas visoko (na 3800o/min) e sad kad bi ti vozio tom ibarskom i pri tom da ti obrtaji nikad ne padnu ispod 3800, mogao bi da preskaces te kamione bez muke, a ako krenes u preticanje na 2000o/min (ko na dizelu) u velikom si problemu ako naidje neko iz suprotnog pravca jer ce ti dosta vremena trebati da obidjes
Filozofija cela je da ako hoces da ga gazis obrtaji moraju biti izmedju maks obrtnog momenta i maksimalne snage
za 1.6 to je ~3800-5600o/min
za TDI 115ks ~1900-4000o/min