nema to veze sa prljavstinom,kazem samo regulator dobar i sve jereseno,a ja nikad nisam pomislio da menjam moj 2ee,posebno ne za karburator od 1,3,em auto neuporedivo slabije ide ,em vise trosi,jer 2ee je sampion sto se tice potrosnje,ko dizel je
,jedno ta boljka vakum ga zeza ali postoji i resenje iskljucivannje tg vakuuma,jedino zimi neces imati sauk i moraces malo duze da zgrevas auto,posle je sve ok,provereno kod moga drugara na jetu tako radi,ali ja opet to ne volim,volim da sljaka sve fabrikana
Slazem se sa tobom da je 2EE nezamenljiv ali kada puknes 70 eura za taj regulator i novi komp pa vozis 2-3 meseca a ono Jovo nanovo. Ja sam iz tog razloga promenio taj karburator i stavio od golfa II 1.3 sa saugom na vodu. Potrosnja je ostala ista, bar na plinu, za benzin neznam jer povremeno sipam i provozam, ali jedini problem je sto je max brzina sa tim karbom 15 km/h.
Pre par dana sam malo procistio karb 2EE u nadi da ce proraditi ali nista.




Juce sam isao do auto pjace u Gnjilanu i naisao sam na 3 karbutarora jedan 2EE i dva 2E3 covek kaze da su ispravni ali cena 50 eura, ali pitanje je koliko su ispravni. Takodje sam svratio na jednom vw otpadu i video golfa II 90 godiste pre mesec dana doteran iz Nemacke kao nov. Kada sam podigo haubu isti motor kao i moj sa karburatorom 2EE, ali bukvalno nov, sve se sija na njemu, nema ni jednu mrlju od ulja, glava se sija kao da je nova. Gazda je na moru pa nisu mogli da mi kazu koja je cena, danas se vraca pa cu ja sutra da svratim i pitam za cenu.