sasvim normalan auto za porodicne potrebe, nije skup za odrzavanje, delovi nisu skupi i ima ih svuda, a i taj passat nece da izadje iz mode kao ni golf mk2
Vozi, sredjuj njega, i uzivaj
Da,i razmišljam tako,jer realno (napisao sam već)nemam novca,a za nešto mladje treba više para..tako da za sada moram da ćutim

kovač ovako stoje stvari moj je prešo 180000 i bio je pucka ali u bukvalu da prodaš tvoj možeš maksimum za 1800-2000e za te pare nemaš bolji auto da kupiš nego što već imaš imaš fiestice dobre 2000-2002 god za do 3000 e ali ako hoćeš vw realno jedina opcija ti je da dodaš nekih 2000 e i da uzmeš golfa 4 što ja nikada nebi uzeo svaka čast ko voli ja ne passata b5 98-99-2000 god, da uzmeš nemaš ispod 4000-4500 e a passata b5.5 kao moj oni se kreću od 5500 pa do 7500 e zavisi od godišta stanja i opreme .moj je 06.2002 god i u ful je samo nema kožu i navigaciju oni ti se kreću čak i 7500 što je nerealno realna cena im je do 6500do 7000 e.sada servis za mog passata b5.5 96 kv-130 ks 2002 god tdiservis ti je sa kvalitetnijim delovima mene koštao 500 e a sa malo lošijim oko 350 e ruke 50 e. regisrtracija sa tablicama me izašla 30000 din a samo registracija je oko 25000 din.veoma skup auto za odrzavanje ali kodmene merak nema cenu pa ti sam odluči auto je perfekt nad perfektnim po meni je to za passata
Ja sam razmišljao o onoj fiatovoj multipli(sad će da krenu drvlje i kamenje

)jer je ima od 1700-800 eura 2001 godište,ali pitanje je koliko je to uopšte pametna ideja,ja to samo zbog potrošnje i neke eventualne uštede,ali da ne bude "s konja na magarca"

ništa peco ti prodaj tvpog golfa ja ću mog passata i kupujemo ti golfa 2 ja passata b3 jer su oni u modi
Zarkotekice,šta si mislio sa ovim?
Jel misliš da to "što je u modi"znači da nije dobar auto?
