prvo ga lepo obidjes pogledas sve linije spajanja limova jel se uklapaju lepo ...
onda obidjes i proveris datume na svim prozorima .. naravno trebaju da budu isti .. a i samim tim ti govore koje je auto stvarno godiste
onda lepo na suncu zagleas jel ima drugih nijansi na autu
onda ga iskucas blago oko rubova krila .. da vidis ejlmenja zvuk tj da li ima gita ...
onda sednes u auto i pogledas kliko je odrpana unutrasns .. da ne pishe da je prekso 120 000 a u nutra sve izlizano ko da je 600 000

kresnes ga

mora da pali napola kljuca .. pustis ga da rad par minuta u leru .. slusas da li se cuje nesto da lupka zvecka .. ukljucis mu klimu sva svetla .. pritisnes kocnicu popalis mu sve potrosace ..
onda mu ga das malko po turazi .. na prvi mah moze da malko dimi ali posle ne ..
probas menjac da ubacis u svaku brzinu bez kvacila .. ne sme da zakrci ni u jendom trenutku .. ako krci sihroni brzine ili brzna nije dobra ..
onda ga probas lagano vidis gde hvata kvacilo da li cima kada ide ..
vozis ga malko cimas mu volan levo desno .. mora da pliva . ne sme nista da pucka lupka a na volanu mora da bude lagan
onda naglo zakocis mora da ukljuci abs ... ako ima esp .. uleti malo ostrije u krivunu morao bi da ukljuci i esp ..
pogledaj dali mu rade sitnice dali je izlmeljno nesto pocepano ..
proveri brojeve sasije i motora .. tesko ces motora ali probaj ..
malo ga ispritiskaj po coskovima .. da vidis kako rade mortizeri .. ne sme da se ljulja u nedogled nego kada ga pustis da stane ..
sagni se ispod auta pogledaj kolikoje truo da li je ostecen ....
i to je odprilike to .. kako bi trebalo da se gleda ...
bilo bi extra kada bi i neko imao dijagnostiku i nakacio a odma da vidis jel ima nekih problema sa aibrgovima motor menjacem elektrikom abs om esp om itd itd
i obavezno da li je sitnica il ne dizi frku oko toga

)) mozda mu i smaknjsi cenu
