Posle zamenene isparivaca, elektroventila, svecica(NGK), kape, ruke i kablova, problemi sa plinom ne prestaju...U pitanju je naravno potrosnja...juce posle predjenih 100km po gradu odem na pumpu i natocim 20l...katastrofa...Auto lepo vuce, lepo ide, najnormalnije ...saltam na oko 2500-2600 dakle ne divljam itd...Pri radu na leru motor malo trzne ali sasvim malo, zbog tog malog trzaja plinadzija mi je preporucio da oteram auto kod elektricara da pogleda paljenje.Elektricar kaze da je struja i paljenje perfektno, i uputio me kod nekog drugog majstora koji ima neki komparator i to moze da resi za 2min i to i potrosnju("karburatori su mu specijalnost")...vratim se kod plinadzije i objasnim to, a on kaze da ovaj prethodni elektricar nema vezu sa mozgom...Plinadzija kaze da je moguce da je neki kabal probio, da je neka svecica otisla( i ako je potpuno nova) da se "neki ventil ne otvara"...Sve u svemu svako prica svoju pricu a ja ne znam sta da radim.Pa reko da potrazim pomoc ovde kao i uvek.
Pomazite ljudi, poludeo sam vise, trebaju mi kola non stop a potrosnja plina me *ebe...U pitanju je Golf 2 1.6 PN 51kw 90god.
Da li da remontujem karburator kompletno ili sta da radim??
Svaki savet je dobrodosao.
Hvala u napred i jos jednom pomagajte!
