Nedavno sam uzeo VAG 11.3 cisto da bi mogao da resetujem servisni interval na automobilu i da se malo igram.
E sada naravno da shvatam da neko ko se ne razume u parametre itd. dijagnostika mu nece previse znaciti.
U svakom sucaju kada sam isao na proveru gresaka na motoru naisao sam na dve. (Golf MK4, 74KW, PD-1J1)
2 Faults Found:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-00 - -
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
E sada za drugu gresku znam da je problem najverovatnije sa turbinom (tacije mora da padne ciscenje turbine + geometrija) a za prvu nisam bas siguran posto te probleme koje navodi da bi mogao da imam kada se ta greska pojavi ja nemam.
E sada jedini realan problem koji imam jeste da mi nekad u trecoj ili cetvrtoj brzini na ~ 120km/h se prebaci u safe mod. Probao sam sa drugim protokomerom i nije on u pitanju, stavio sam novi ventil turbine i sada je malo bolja situacija, tacije sada u 30% slucajeva se prebacuje u safe mod, sa predhodnim ventilom je bilo svako put.
Ovo su jos neki parametri koje sam uspeo da izvucem amaterski posto sam poceo da se upoznajem sa VCDS softwerom danas
17:59:30 Group 001: Injected quantity
819 /min Engine speed 790-870
4.4 mg/str Injected quantity 3.0-9.0
6.6°KW Spec. Inj. duration 5-8°Ck.
59.4°C Coolant temp 80-110°C
17:59:30 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)
819 /min Engine speed 2850-3150
1040.4 mbar Spec. intake press. 1900-2150
1030.2 mbar Actual intake press. 1900-2150
24.7 % D.cycle MAP 55-75%
17:59:30 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control
0.07 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
0.00 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
-0.14 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
0.02 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H
I verovatno totalno nebitna stvar a to je ubrzanje od 0-100 etc.
Metric units
0 to 100 km/h: 12.1 +- 0.84s
400m: 18.3 +- 0.86s, @120 km/h
90-120 km/h: 7.9 +- 0.82s
200 meters: 11.7 +- 0.84s, @98 km/h