Pa jbga, gde stane...
Vecina je u karteru, zatim tu je kuciste filtera i filter, hladnjak za ulje i cevi do tamo i nazad, dosta je i u ostalim cevima, kanalima i cilindrima, DSG menjac radi kao i manuelni, s tim sto ima dva menjaca i dva kvacila u jednom kucistu.
Znaci da ima viljuske biraca, a sve te viljuske i oba kvacila imaju po svoj hidraulicni klip, koji treba napuniti uljem da bi to sve radilo odma po paljenju.
Takodje tu je i mechatronic, sklop elektro-ventila i elektronike (mozak DSG-a), i sve to radi na pritisak ulja, sto pak znaci da ima i pumpu koja stvara pogonski pritisak, sve to mora da bude puno ulja, UVEK
Zato servis DSG-a
NIJE tipa: odsrafis, ispustis, naspes i gotovo...
Ima caka poprilicno, tipa prospes ulje, pa upalis motor u bacis msm u D, pa u N, pa u R ili tako nekim redom, da bi se ceo sistem izpraznio i da bi kasnije dobio sveze ulje.
Takodje prilikom sipanja, sipa se
VISE ulja, pa se odradjuju odredjene funkcije (cake) tipa D,N,R,N,P ili tako nesto, pa se tek onda ispusti VISAK ulja
Zbog toga je potrebno 6 litara za servis, a mislim da mu je radna zapremina 5.5 ili tako nesto . . .