Autor Tema: Preporuka za amortizere za mk4  (Pročitano 11068 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže outlaw

  • German Cult
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1514
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +41/-11
  • Pol: Muškarac
  • diesel power
    • E-Frag
  • Auto: Golf MK3 2.0 16v
Odg: Preporuka za amortizere za mk4
« Odgovor #20 poslato: Avgust 04, 2011, 07:56:45 posle podne »
Ne znam ja sam bio juce kod Gedore kada je skidao te amortizere i vracao fabricke, zato sto su ovi otisli u k...  posle ja mislim da mi je rekao godinu i po dana.
Realno kada se pogleda za te pare jedva mozes da kupis obicne amortizere  :rolleyes:
Mozda gresim, posto videim da je Damir zadovoljan, ali tako mi je rekao majstor.

ne širi dezinformacije. gewinde su se skidale iz razloga što se auto prodaje i vraćaju se serijski amortizeri, a iste te gewinde prebacujem na svoju trojku.

Valjda ce se javiti neko sa foruma ko koristi te jeftine varijante.  Te Jom ne znam ni kako bih nabavio posto njih prodaju englezi, ove sto sam gore napisao mogu da doteram iz nemacke.
Ja imam budget varijantu, TA Technix, kupio ih prošle godine, godinu dana stajale na autu. Malo su korodirale ali su i dalje ispravne (opet po iskazu majstor gedore). Neudobno jeste kad se uporedi sa serijskim, ali ako želiš spušten auto koji ti leži u krivini očekuješ da ćeš izgubiti na udobnosti.
Moja jedina greška je bila što sam ih vozio zimus, po snegu, ledu, soli i ostalim jebadama, pa su korodirale i zapekli navoji (ništa što čelična četka i sredstvo za deoksidiranje ne mogu rešiti)

edit: iste gewinde ima Madison na svom golfu (one što ih je jeftino platio u austriji, peder  lollol) pa može i on da kaže koju vezano za njih.
« Poslednja izmena: Avgust 04, 2011, 08:00:52 posle podne od strane outlaw »
[MY MK3] :: [MY MK2]

A STA JE TO GTI? JEL TO JACE OD TDI?

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Preporuka za amortizere za mk4
« Odgovor #21 poslato: Avgust 04, 2011, 08:10:38 posle podne »
Nema tog amortizera koji bi preziveo izivljavanje      npr. na putu Obrenovac-Ub, pa kako izgleda Umka boodala 

Za ovu deonicu puta, predpostavljam da je ista, ako nije i gora, kao i od Obilaznice do Obrenovca. Prosle nedelje sam prosao tuda i zapanjio se od uzasa u kakvom je stanju put. Drugar kog sam vozio kaze da se zimi i slepreri prevrcu na ovom delu od Obrenovca do obilaznice ka aerodromu. Sa spstenim autom, i tvrdjim amortima, ja mislim da bi covek na ovoj relaciji svake godine menjao komplet vesanje na autu. Zato trba realnost koriscenja vozila, usaglasiti sa zeljom za izgledom. Uredu ko ima mogucnost da ima jedan auto samo za skupove i pokazivanje. Izvinite za OFF!!!
Boban-Rus

Van mreže Stefan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 510
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Preporuka za amortizere za mk4
« Odgovor #22 poslato: Avgust 04, 2011, 09:08:59 posle podne »
Izvini outlow nece se ponoviti  lollol   Ja prenosim samo ono sto mi je Gedora rekao, nisam ja izmislio pa da sirim dezinformacije. Ako su iz tog razloga skidani onda super, cak sta vise drago mi je sto ce dosta ljudi kupiti jeftinije gewinde i uzivati  drive

Nego nemoj bre da ste svi tako nervozni, popite po jedno pivo i sve ce biti u redu  beer


Van mreže outlaw

  • German Cult
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1514
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +41/-11
  • Pol: Muškarac
  • diesel power
    • E-Frag
  • Auto: Golf MK3 2.0 16v
Odg: Preporuka za amortizere za mk4
« Odgovor #23 poslato: Avgust 05, 2011, 12:50:22 pre podne »
nisam nervozan, samo je došlo do nekog nesporazuma očigledno.
[MY MK3] :: [MY MK2]

A STA JE TO GTI? JEL TO JACE OD TDI?

Van mreže MasterChief

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 277
  • Lokacija: Šabac
  • Karma: +10/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5 TDI
Odg: Preporuka za amortizere za mk4
« Odgovor #24 poslato: Avgust 05, 2011, 11:37:29 pre podne »
Epilog: Naručio sam Sachs Advantage, barem po onome što sam čitao to je otprilike ono što sam ja tražio, nisu neke über sportske opruge ali se sasvim fino ponašaju. U utorak najverovatnije montiram pa javljam utiske. Inače ne bi bilo loše da se ova tema okači u sticky i da se preimenuje u "Stoßdämpfer vs Gewindefahrerk"  biggrin (ili da se pokrene nova). Čisto da bi pomoglo ljudima u izboru. Od jeftinijih gewindi su me malo odbili negativni utisci ljudi sa drugih foruma, ali koliko vidim ima i onih sa pozitivnim, ali jedna stvar je bila presudna, svi su rekli da je vožnja sa jeftinim gewindama poprilično tvrda i neudobna. Gewinde su mi bile interesantne čisto zbog mogućnosti da preko leta spustim auto, a na zimu da ga malo prebacim u Cross Golf mod  :rolleyes:. Realno na stranim forumima svi preporučuju neke Koni "yellows" kao jeftinu varijantu gewindi, a njihova cena kreće od cca 400eura pa nadalje.
« Poslednja izmena: Avgust 05, 2011, 11:41:19 pre podne od strane MasterChief »
Atomic batteries to power! Turbines to speed!

Van mreže Stefan91

  • GTIjevi
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2294
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd Cukaricka Padina
  • Karma: +27/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1
Odg: Preporuka za amortizere za mk4
« Odgovor #25 poslato: Avgust 05, 2011, 12:42:46 posle podne »
Sa gewindama nema udobnosti, ma koliko ih platio. Jedino ako se uzmu sa stelovanjem tvrdoce,al i to je dosta tvrdje od standarda

Ovde je problem sto vecina auto spusta i menja amorte zbog izgleda,a ne zbog lezanja u krivini ;)


Van mreže MasterChief

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 277
  • Lokacija: Šabac
  • Karma: +10/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5 TDI
Odg: Preporuka za amortizere za mk4
« Odgovor #26 poslato: Avgust 05, 2011, 01:34:10 posle podne »
Sa gewindama nema udobnosti, ma koliko ih platio. Jedino ako se uzmu sa stelovanjem tvrdoce,al i to je dosta tvrdje od standarda

Ovde je problem sto vecina auto spusta i menja amorte zbog izgleda,a ne zbog lezanja u krivini ;)



Koliko sam ja barem čitao, na stranim forumima ne preporučuju jeftine gewinde zato što nemaju progresivne amortizere dok skuplje varijante imaju (koliko sam ja razumeo ne absorbuju udarce podjednako dobro kad su zavrnute).

A tako sam isto čitao kad sam se dvoumio između Super Touring i Advantage modela da su Super Touring sasvim adekvatna OEM zamena, dok se nisu baš najbolje pokazali na spuštenim automobilima.

Realno najbolje rešenje je Air Ride, ali sam gledao testove Air Ride vs sportski Amortizeri Opruge kombo i nije to to. Mada opet ti testovi su bili na trkačkoj stazi, a retko kada ćemo biti u situaciji da na normalnim putevima ulećemo u krivinu tako brzo. Inače video sam KW gewinde koje se elektronski šteluju iz kabine na prekidač, samo što im je i cena lepa cca4000eura wacko
Atomic batteries to power! Turbines to speed!

Van mreže Stefan91

  • GTIjevi
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2294
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd Cukaricka Padina
  • Karma: +27/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1
Odg: Preporuka za amortizere za mk4
« Odgovor #27 poslato: Avgust 05, 2011, 03:20:03 posle podne »
nema potrebe da spominjemo cetvorocifrene varijante ovde gde se jos seku i sabijaju opruge. Air Ride sigurno nije sinonim za ekstra drzanje u krivini!

Gewinde kakve god da se uzmu ima bolje da budu od kasapljenja fabrickog vesanja.
Od no name gewinda mozda su bolji frmirani amorti, ali ko nema potrebu za podizanjem zimi

Sve zavisi od potreba vozaca.
Nekima je gti vesanje vise nego dovoljno, neko hoce bolje lezanje, neko se zadovolji i sa fabrickim amortima (ne gti)

Uglavnom svi imamo polovne automobile (i nismo prvi vlasnici)
ko zna dal je predhodni vlasnik radio trapove sa turskim delovima, pa pre ce sve to da ode nego no name gewinde


Stvarno bi mogao neko ko ima nesto slicno na kolima da se javi!


edit: Malopre sam pricao sa drugarima, neki njihov ortak je uzeo polovne gewinde (JOM)
Kad ih namesti prenecu vam utiske.
« Poslednja izmena: Avgust 05, 2011, 03:25:07 posle podne od strane Stefan91 »

Van mreže outlaw

  • German Cult
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1514
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +41/-11
  • Pol: Muškarac
  • diesel power
    • E-Frag
  • Auto: Golf MK3 2.0 16v
Odg: Preporuka za amortizere za mk4
« Odgovor #28 poslato: Avgust 05, 2011, 03:42:13 posle podne »
Činjenica je da većina ljudi ovde misle da su gewinde dobre zbog toga što možeš da podigneš i spustiš auto kada hoćeš. Ljudi, to je zabluda. Gewinde nisu za zimu, niti su za podizanje. Ja sam zimus podigao gewinde, vozio sam auto kao da nisam imao amortizere. Neverovatno je koliko je tvrd, a sa druge strane gewinde propadaju od soli. Oksidacija, korozija, malo zapekne navoj itd..

Gewinde leti, amortizeri zimi, ko može da isprati...
[MY MK3] :: [MY MK2]

A STA JE TO GTI? JEL TO JACE OD TDI?

Van mreže svrle

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2445
  • Age: 36
  • Lokacija: Ugrinovci
  • Karma: +27/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Skoda Superb II TDI
Odg: Preporuka za amortizere za mk4
« Odgovor #29 poslato: Avgust 05, 2011, 04:01:23 posle podne »
a zar ne postoje nerdjajuce gewinde? I koja je logika da kad podignes auto on bude tvrdji, zar ne treba da bude obrnuto, da kad je auto nize bude tvrdji?
Neprimeren potpis

Van mreže outlaw

  • German Cult
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1514
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +41/-11
  • Pol: Muškarac
  • diesel power
    • E-Frag
  • Auto: Golf MK3 2.0 16v
Odg: Preporuka za amortizere za mk4
« Odgovor #30 poslato: Avgust 05, 2011, 06:05:16 posle podne »
kad podigneš auto, dižeš maticu na navoju na gewindi. što više dižeš, skraćuješ hod amortizera/opruge što vodi do toga da auto bude još tvrđi.
Najbolja je neka zlatna sredina, kada auto nije zakucan u pod, a spušten je više nego dovoljno. Tada se maksimalno dobija neka sredina u odnosu lepo i korisno, odnosno spušteno i udobno.
Ko se seća kako je bila spuštena moja dvojka pre skidanja gewindi (vidi slike u aotomobilima članova), to je bilo po meni skroz ok i spušteno i udobno. E sad, ljudi se razlikuju, pa i sama procena udobnosti. Nekome ni MB123 nije udobna.
Sve zavisi šta hoćeš. Ukoliko hoćeš nizak, lep auto, moraćeš i da se odrekneš nečega.
[MY MK3] :: [MY MK2]

A STA JE TO GTI? JEL TO JACE OD TDI?

Van mreže Stefan91

  • GTIjevi
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2294
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd Cukaricka Padina
  • Karma: +27/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1
Odg: Preporuka za amortizere za mk4
« Odgovor #31 poslato: Avgust 05, 2011, 07:45:15 posle podne »
Rdja ide i na skupe gewinde lollol 


Evo kako je drugar zastitio. Koliko znam, nije imao problema sa stelovanjem posle



Ovo je po meni jedina mana
Citat
kad podigneš auto, dižeš maticu na navoju na gewindi. što više dižeš, skraćuješ hod amortizera/opruge što vodi do toga da auto bude još tvrđi


Citat
Sve zavisi šta hoćeš. Ukoliko hoćeš nizak, lep auto, moraćeš i da se odrekneš nečega.
Ko je ovoga svestan, nece imati problema

Van mreže MasterChief

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 277
  • Lokacija: Šabac
  • Karma: +10/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5 TDI
Odg: Preporuka za amortizere za mk4
« Odgovor #32 poslato: Avgust 06, 2011, 02:29:09 posle podne »
Da ne otvaram novu temu. Čije šolje amortizera da uzmem? Svi drže samo uzmi Febi pa se j..... Izgleda da ću na kraju uzeti original teile.
Atomic batteries to power! Turbines to speed!

Van mreže YUgisa

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Age: 36
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +5/-7
  • Pol: Muškarac
  • Merna jedinica za tvrdocu opruga: Kg/cm
  • Auto: Yugo 1.1EFI
Odg: Preporuka za amortizere za mk4
« Odgovor #33 poslato: Decembar 28, 2011, 06:19:22 posle podne »
kad podigneš auto, dižeš maticu na navoju na gewindi. što više dižeš, skraćuješ hod amortizera/opruge što vodi do toga da auto bude još tvrđi.
Najbolja je neka zlatna sredina, kada auto nije zakucan u pod, a spušten je više nego dovoljno. Tada se maksimalno dobija neka sredina u odnosu lepo i korisno, odnosno spušteno i udobno.
Ko se seća kako je bila spuštena moja dvojka pre skidanja gewindi (vidi slike u aotomobilima članova), to je bilo po meni skroz ok i spušteno i udobno. E sad, ljudi se razlikuju, pa i sama procena udobnosti. Nekome ni MB123 nije udobna.
Sve zavisi šta hoćeš. Ukoliko hoćeš nizak, lep auto, moraćeš i da se odrekneš nečega.

Pre svega vidim da je starija tema i vidim da ima opomena za to pa ako administratori budu smatrali da je moja poruka nepotrebna, ja bi se izvinuo unapred i neka je obrisu onda ;)

Ono sto sam hteo da kazem je da kod jeftinih gewindi je problem sa tim da sto vise auto podizete, to je tvrdji... Skuplji setovi imaju po dve opruge na jednom amortizeru, tj glavnu i pomocnu oprugu (koja se pod opterecenjem auta sabija totalno) i na takvim amortizerima kad se steluje visina, ne utice na tvrdocu.