Autor Tema: Problem posle generalke  (Pročitano 6787 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže golfonja

  • VW Početnik
  • Poruke: 15
  • Age: 50
  • Karma: +0/-0
    • http://
Problem posle generalke
« poslato: Avgust 10, 2008, 10:30:26 posle podne »
Zbog velike potrosnje ulja uradjena je generalna na GOLFU IV 1.9 SDI
posle servisa osetno bolje vuce, pali kao raketa, motor radi super tiho sve u svemu osetna razlika ali je problem potrosnje ulja i dalje ostao, potrosnja je bila 1l na 1600km, posle reklamacije (nesto nije bilo ok sa ventilom) sve je bilo ok do nekih 3 000km, a onda se ponovo upalila lampica za ulje. Da li neko moze da mi ka

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13236
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Problem posle generalke
« Odgovor #1 poslato: Avgust 10, 2008, 11:01:21 posle podne »
Pa, za pocetak, obavezno je predstavljanje clanova. Znaci svrati do te teme i reci nesto o sebi

A sta je tacno menjano kod motora i ko je to radio? Koje je god. auto? Izraz generalka moze svashta da znaci

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Problem posle generalke
« Odgovor #2 poslato: Avgust 10, 2008, 11:18:18 posle podne »
Da, kada se predstavis opisi sta sta je sve menjano i koje delove si ugradjivao kako bi mogli preciznije da ti pomognemo.

Van mreže golfonja

  • VW Početnik
  • Poruke: 15
  • Age: 50
  • Karma: +0/-0
    • http://
Problem posle generalke
« Odgovor #3 poslato: Avgust 10, 2008, 11:51:52 posle podne »
Auto je 2002 godiste,pre generalke presao je oko 125 000.Motor je radio po preporuci mnogih jedan od majstora iz kg-a (necu da navodim ime firme) ali proveren majstor. Staje sve menjano ne znam tacno, ali koliko znam menjao je sve, znam za sigurno da je radio mehanicku obradu, da je menjao sve karike (predhodne su bile pokidane skroz) radjena je glava motora .... mogu da uzmem punu specifikaciju radova ako ce to nesto da pomogne.Poslednji put kada sam vozio auto kod njega rekao je da je problem sa jednim ventilom i da je to sada ok i da je sredjeno, posle toga presao sam 3000 (duplo vishe nego pre toga) i potrosio je 1l ulja.Eto to su informacije koje imam i ono sto znam sada sta uradjeno za sve druge detalje raspita

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13236
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Problem posle generalke
« Odgovor #4 poslato: Avgust 10, 2008, 11:58:55 posle podne »
120 000 za taj motor je mnoooogo malo...Taj motor moze da izgura i do 500 000, ali najmanje 300 000  Jesi siguran da je ta kolimetraza tacna?

Sto se tice potrosnje ulja, najceschi razlog su lose karike, tako je bilo i kod mene. Moze i los dihtung da popusti...A koje ulje sipas?


Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Problem posle generalke
« Odgovor #5 poslato: Avgust 11, 2008, 12:36:19 pre podne »
Zavisi dosta i od ulja, kod nas su u policiji SDI cetvorke presle preko 400.000, a vozi ih i kurta i murta. Tako da je nelogicno da je riknuo na toj kilometrazi. Mada, desava se ako se prvih nekoliko hiljada ne vozi kako je propisano fabricki, tj. ako se motor ne razradi, nego se od starta siluje.

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Problem posle generalke
« Odgovor #6 poslato: Avgust 11, 2008, 11:29:22 pre podne »
prvo je ocigledno da sta god da je radjeno da motoru nije uradjeno kako treba,a reputacije majstora netreba da ti daju utehu jer je taj kod tebe izgleda omanuo.nista drugo-posle generalne trebalo bi da sipas malo bolje ulje na taj auto i 120000km sintetiku po mogucnosti.jesi merio nivo ulja ili si samo lampicu gledao,jesi gledao da negde nepusta ulje,kakav je dihtung glave stavljen i uopste kakvi dihtunzi jeftini ili dobri.suma sumarum rekao bih da ti je taj radio bez mozga,znaci zamenio delove,obradio glavu vratio sve na svoje mesto i to je to.a ti se sad hvatas za glavu bez potrebe.kako god da je vozen i akan taj auto ipak je uradjena generalna tolika potrosnja ulja nesme da postoji ama bas nikakooo
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže VW-TECH

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Lokacija: zemun
  • Karma: +9/-7
  • Auto: Seat ibiza 6L TDI
Problem posle generalke
« Odgovor #7 poslato: Avgust 11, 2008, 09:10:44 posle podne »
predpostavljam da je motor AQM. to sto si opisao je osvezenje motora a ne generalna. ako nisu menjani klipovi onda dzaba ste krecili. prilikom rada zbog tumbanja smese oko ventila silie u motoru prouzrokuju da se cilindar trosi u oval. tako da uzmes perfektno okruglu nnovu kariku i ubacis je u ovalni cilindar dobijes mnogo vise prostora za gubitak ulja. SDI moori generalno trose jako malo ulja. standard je 1L na 10000 km . a nekad ni toliko.
Say no to spark plugs!

Van mreže spale m

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 505
  • Age: 51
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +20/-6
  • Pol: Muškarac
  • Vw Vw Vw Vw Vw Vw Vw
  • Auto: Vw passat b5.5 tdi
Problem posle generalke
« Odgovor #8 poslato: Avgust 11, 2008, 09:39:22 posle podne »
I ja se slazem da moraju i klipovi da se promene.Drugo i klipovi se kupuju posle obrade motora zavisi koja specijala je u pitanju i karike se onda kupuju prema klipu.Sve drugo je osvezenje motora i bez garancije.

Van mreže golfonja

  • VW Početnik
  • Poruke: 15
  • Age: 50
  • Karma: +0/-0
    • http://
Problem posle generalke
« Odgovor #9 poslato: Avgust 12, 2008, 12:38:34 pre podne »
Motor je AQM, sta je sve tacno radjeno koliko vec sutra napisacu, uzecu kompletnu specifikaciju radova i postavicu je ovde, koliko toliko olaksacu vam resavanje problema.Garancija koja je data je na 100 000 km, tako da verujem da je dosta toga uradio cim je garancija. Sve ovo me iritira iz razloga sto ne znam mnogo oko automobila, autom i se bas svidja i ne bih zeleo da ga prodajem ili menjam za drugi.Znam da ce to sve biti ok verovatno posle nekog novog servisa ali iritirajuce je sve u svemu.

Hvala u svakom slucaju

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Problem posle generalke
« Odgovor #10 poslato: Avgust 12, 2008, 02:04:01 pre podne »
jeste smor s obziro da je tako malo presao auto i jos plus uradjen motor,ali ako je ta kilometraza tacna onda se isplati resiti taj problem valjano i posle si  miran 300 000.samo opusteno,resice se
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13236
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Problem posle generalke
« Odgovor #11 poslato: Avgust 12, 2008, 11:39:40 pre podne »
Pa ako imas garanciju zasto ne odes ponovo kod tog majstora i kazes mu problem? Taj motor nema turbinu i poznat je po maloj potrosnji ulja kao sto ti rece vw-tech, tako da imas razlog da reklamiras ono sto je majstor odradio

Van mreže golfonja

  • VW Početnik
  • Poruke: 15
  • Age: 50
  • Karma: +0/-0
    • http://
Problem posle generalke
« Odgovor #12 poslato: Avgust 12, 2008, 02:25:13 posle podne »
Ma nije frka definitvno mu vozim auto, sada sam u nekoj guzvi pa necu stici ovih dana a i potreban mi je auto, samo sam zeleo da cujem i vasa misljenja u vezi sa ovim, posto sve manje verujem tom majstoru. Cisto da znam sta mogu da ocekujem i sta moze da bude sve problem. U svakom slucaju jedno veliko hvala svima.

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Problem posle generalke
« Odgovor #13 poslato: Avgust 13, 2008, 02:06:27 pre podne »
Znas li samo jel ta potrosnja ima tendenciju rasta ili se smanjuje i pitaj majstora od kog proizvodjaca su ugradjeni klipovi odnosno karike?