Autor Tema: Problem sa paljenjem  (Pročitano 5771 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže djuka

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
Problem sa paljenjem
« poslato: Avgust 10, 2008, 05:33:21 posle podne »
Veliki pozdrav za sve. Imam jedan problemchic. Auto kad je hladan slabije pali. Vergla malo duze. Tj. nije to nista preterano dugo samo sto vise ne pali na pola kljucha. Ranije, bilo da je zima, leto, kisa, sneg, vruc ili hladan on je palio na pola kljucha. Sada kad je hladan vergla malo duze i imam osecaj kao da jedva baci varnicu i onda upali. Isao sam kod elektricara, on je tada bio u velikoj guzvi i onako uzgred pogledao i rekao mi da zamenim razvodnu kapu i filter za gorivo, sto sam ja i ucinio. Ali nista. Opet isto. Kada je vruc nekad upali na pola kljucha a nekad ista situacija kao kad je hladan. Svecice sam zamenio pre 15.000km i majstor mi je rekao kad ih je gledao da sa njima mogu da predjem jos 5.000-10.000km jer su NGK. Ako neko zna nesto o ovom problemu, molim da mi pomognete. Auto je Golf 3, benzinac 1.8. Ima plinski uredjaj BRC. Jos nisam rekao da ga uvek palim na benzin, jer nemam opciju paljenja na plin. Pozdrav.

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Problem sa paljenjem
« Odgovor #1 poslato: Avgust 10, 2008, 11:15:16 posle podne »
Vozi ga malo cesce na benzin da se procisti benzinski sistem, bolje ce paliti

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13242
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Problem sa paljenjem
« Odgovor #2 poslato: Avgust 11, 2008, 12:41:01 pre podne »
A je l' ti iz auspuha zadimi kad se desi da duze zavergla? I jel odmah radi normalno ili neujednaceno? Ovi simptomi koje sam spomenuo iniciraju na to da negde ima falsh vazduha, pa zbog toga mora malo duze da zavergla da bi povukao benzin.

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Problem sa paljenjem
« Odgovor #3 poslato: Avgust 11, 2008, 11:39:44 pre podne »
Citat: KOSTA
Vozi ga malo cesce na benzin da se procisti benzinski sistem, bolje ce paliti
idem u off ali ok.tu si u pravu i ja sam zadnjih dana vozio dosta na benzin presao sam jedno 800km-sad mi je paljenje bolje a imao sam-pogotovo kad palim na plin-isto to kratko verglanje,sad je nestalo-a vec sam se spremao da pregledam sve iako je sve menjano u zadnjih 5000km
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže djuka

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
Problem sa paljenjem
« Odgovor #4 poslato: Avgust 11, 2008, 12:52:47 posle podne »
Citat: Madison
A je l' ti iz auspuha zadimi kad se desi da duze zavergla? I jel odmah radi normalno ili neujednaceno? Ovi simptomi koje sam spomenuo iniciraju na to da negde ima falsh vazduha, pa zbog toga mora malo duze da zavergla da bi povukao benzin.



Ne zadimi mi nista iz auspuha. Upali i radi odmah normalno. Kao da je upalio na pola kljucha.

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Problem sa paljenjem
« Odgovor #5 poslato: Avgust 11, 2008, 03:13:07 posle podne »
pa onda moras da pregledas kontakte na alnaseru.postoji mogucnost i da te neka biksna na alnaseru zeza-takodje moze da bude losa masa prema alnaseru-dodavanje zice veceg preseka u blizini alnasera resava taj problem.pogledaj ima dosta topica na ovu temu-da sad ne ponavljam celu proceduru
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže VW-TECH

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Lokacija: zemun
  • Karma: +9/-7
  • Auto: Seat ibiza 6L TDI
Problem sa paljenjem
« Odgovor #6 poslato: Avgust 11, 2008, 09:01:19 posle podne »
Pogledaj senzor temperature rashladne tecnosti. On daje signal za sauh! Usput koja jw slovna oznaka motora?
« Poslednja izmena: Avgust 11, 2008, 09:01:47 posle podne od strane vw tech »
Say no to spark plugs!

Van mreže djuka

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
Problem sa paljenjem
« Odgovor #7 poslato: Avgust 12, 2008, 09:39:07 pre podne »
Citat: vw tech
Pogledaj senzor temperature rashladne tecnosti. On daje signal za sauh! Usput koja jw slovna oznaka motora?



Slovna oznaka motora je ABS.

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Problem sa paljenjem
« Odgovor #8 poslato: Avgust 12, 2008, 10:35:59 pre podne »
moguce da je taj senzor bas sad nesto razmisljam;pa pogledaj malo da na njemu ocistis kontakte za pocetak nemoras odma da ga menjas pa ako to nepomaze a ti ga zameni nije on neka kinta ili ako imas od nekoga da skines pa da probas prvo sa njim
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže VW-TECH

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Lokacija: zemun
  • Karma: +9/-7
  • Auto: Seat ibiza 6L TDI
Problem sa paljenjem
« Odgovor #9 poslato: Avgust 12, 2008, 10:50:38 posle podne »
nema tu ciscenja kontakta nazalost. za ABS postoji senzor 4 pina kolko se ja secam a kataloski broj je 357 919 501a crni sa zutim prstenom i stoji na racvi  
za vodu na glavi motora sa prednje strane gde dodje gornje crevo od hladnjaka. I OBAVEZNO zameniti gumeni o- ring da se posle ne bi cudio di ode antifriz. kacenje na dijagnostiku nije na odmet.
Say no to spark plugs!

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Problem sa paljenjem
« Odgovor #10 poslato: Avgust 13, 2008, 10:57:11 pre podne »
Citat: vw tech
nema tu ciscenja kontakta nazalost. za ABS postoji senzor 4 pina kolko se ja secam a kataloski broj je 357 919 501a crni sa zutim prstenom i stoji na racvi  
za vodu na glavi motora sa prednje strane gde dodje gornje crevo od hladnjaka. I OBAVEZNO zameniti gumeni o- ring da se posle ne bi cudio di ode antifriz. kacenje na dijagnostiku nije na odmet.
pravo receno
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže djuka

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
Problem sa paljenjem
« Odgovor #11 poslato: Avgust 20, 2008, 02:23:10 posle podne »
Pozdrav. Bio sam danas kod majstora tj. kod elektricara. Rekao mi je da mi se zaprljala neka dizna. Kaze on u plinu ima nekog otpada i to zapusi diznu. Pokazao mi je neke fleke na rasprshivacu od plina, kaze evo ovo ovde masno, to ti je problem, jer to ide i kroz rasporsivac i kroz creva i izduvnu granu i to je to. Ne znam da li mi je bas to uzrok, ali ja ne znam kako da to resim. On kaze to ti je cena, ako hoces da se vozis na plin i prodjes jeftinije, mora malo da te zeza. Inace logicno mi je da go vozim na benzinu jedno vreme pa da vidim hoce li biti bolje. Jos nisam to probao a trebao bih. A planiram BOZE ZDRAVLJA da idem u Grcku za jedno 20-ak dana, pa ne znam da li smem da se usudim da krenem ovako? A kad odem, casticu auto malo benzinom iz EU. Kazu da se bas oseti razlika u nasem i njihovom benzinu. Pozdrav.

Van mreže VW-TECH

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Lokacija: zemun
  • Karma: +9/-7
  • Auto: Seat ibiza 6L TDI
Problem sa paljenjem
« Odgovor #12 poslato: Avgust 20, 2008, 04:59:20 posle podne »
a dijagnostika nista a? i cisto sumnjam da je dizna. da je ona problrm auto bi i losije vukao i trokirao itd,,,
Say no to spark plugs!

Van mreže djuka

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovor #13 poslato: Maj 08, 2009, 12:05:29 pre podne »
Evo da se javim opet posle 100 godina. Ja i dalje imam problem sa paljenjem, tj jos ga nisam resio. A pravo da vam kazem nisam se ni trudio -). Napokon je pocelo to paljenje da me strasno nervira i ja odem juce kod majstora kojeg su mi preporucili. I on mi kaze (posle duzeg dijagnostikovanja) da mi je otisao REGULATOR PRITISKA GORIVA. To novo u radnji kosta oko 10.000 din, a on kaze, naci cemo na otpadu za oko 30e. Samo se iskreno nadam da je utvrdio stvarni kvar. Delovao mi je kao da je to to. Sta vi mislite o tome i gde bih mogao da potrazim taj deo. Veliki pozdrav.

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovor #14 poslato: Maj 17, 2009, 05:14:07 posle podne »
A je l' ti iz auspuha zadimi kad se desi da duze zavergla? I jel odmah radi normalno ili neujednaceno? Ovi simptomi koje sam spomenuo iniciraju na to da negde ima falsh vazduha, pa zbog toga mora malo duze da zavergla da bi povukao benzin.
ako zadimi crni dim i radi neujednaceno ne mora da zanci da je samo fals vazduh u pitanju,ima jos razloga zbog kojih to moze da se desava
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže djuka

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovor #15 poslato: Maj 22, 2009, 01:47:36 posle podne »
Evo me opet. Bio sam danas kod majstora i zamenio mi je taj regulator pritiska goriva. I opet isto. Opet pali kao i do sada, nekoliko puta moram da verglam. Danas mi kaze, da mu je nesto cudna pumpa za benzin. Kaze, cas pada pritisak, cas raste. A i pojavio mi se neki fals vazduh. Tj. kada je stavio onaj manometar(valjda se tako instrument zove za merenje pritiska) on ima neko providno crevo pa je tada video da ima vazduha kada zaverglam. Kaze da probamo da promenimo pumpu i da prekontrolise creva(mada on ne veruje da su creva). Ne znam sta da radim, do sada sam mu dao 50e, a jos nisam resio problem. Ako neko ima ideju neka kaze. Pozdrav!!!

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovor #16 poslato: Maj 26, 2009, 09:42:19 posle podne »
Evo me opet. Bio sam danas kod majstora i zamenio mi je taj regulator pritiska goriva. I opet isto. Opet pali kao i do sada, nekoliko puta moram da verglam. Danas mi kaze, da mu je nesto cudna pumpa za benzin. Kaze, cas pada pritisak, cas raste. A i pojavio mi se neki fals vazduh. Tj. kada je stavio onaj manometar(valjda se tako instrument zove za merenje pritiska) on ima neko providno crevo pa je tada video da ima vazduha kada zaverglam. Kaze da probamo da promenimo pumpu i da prekontrolise creva(mada on ne veruje da su creva). Ne znam sta da radim, do sada sam mu dao 50e, a jos nisam resio problem. Ako neko ima ideju neka kaze. Pozdrav!!!
nemam nikakvu ideju sta moze da bude ali brate zaj... me majstora tipa "da probamo da zamenimo",pa to mozes i sam da gledas u pasulj i menjas delove napamet, a ne da ti majstor tako govori---pa najbolje onda sve da zamenis odmah i problem nestaje --ali koliko to onda kosta breeee  angry2
 napisi gde zivis u kom gradu itd... pa da ti neko vec preporuci nekog dobrog majstora!!!! i za sve vazi ljudi napisite koji auto je tacno i pitanju i to mozete u profilu da popunite a ne da se kod svakog topika prvo mi svi ovde zapitamo "A KOJI JE AUTO U PITANJU"!!!!!
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže djuka

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovor #17 poslato: Jun 04, 2009, 12:06:57 posle podne »
Evo me opet. Bio sam danas kod majstora i zamenio mi je taj regulator pritiska goriva. I opet isto. Opet pali kao i do sada, nekoliko puta moram da verglam. Danas mi kaze, da mu je nesto cudna pumpa za benzin. Kaze, cas pada pritisak, cas raste. A i pojavio mi se neki fals vazduh. Tj. kada je stavio onaj manometar(valjda se tako instrument zove za merenje pritiska) on ima neko providno crevo pa je tada video da ima vazduha kada zaverglam. Kaze da probamo da promenimo pumpu i da prekontrolise creva(mada on ne veruje da su creva). Ne znam sta da radim, do sada sam mu dao 50e, a jos nisam resio problem. Ako neko ima ideju neka kaze. Pozdrav!!!
nemam nikakvu ideju sta moze da bude ali brate zaj... me majstora tipa "da probamo da zamenimo",pa to mozes i sam da gledas u pasulj i menjas delove napamet, a ne da ti majstor tako govori---pa najbolje onda sve da zamenis odmah i problem nestaje --ali koliko to onda kosta breeee  angry2
 napisi gde zivis u kom gradu itd... pa da ti neko vec preporuci nekog dobrog majstora!!!! i za sve vazi ljudi napisite koji auto je tacno i pitanju i to mozete u profilu da popunite a ne da se kod svakog topika prvo mi svi ovde zapitamo "A KOJI JE AUTO U PITANJU"!!!!!




Druze zivim u Beogradu, pa ako imas, ti ili neko drugi, nekog majstora za preporuku, ti javi. Auto je golf 3 1.8 benzin+plin 1993.god. Veliki pozdrav.

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovor #18 poslato: Jun 04, 2009, 12:23:20 posle podne »
Idi kod naseg majstor Mikija (VW-TECH) u Zemun da ti to rijesi. Evo ti ga 6 postova iznad.