I naravno da se pokvarilo nesto u medjuvremenu, prvo je pocela da curi rashladna tecnost negde izmedju alternatora i kartera. Pomislio sam da je od zamene creva o selni od hladnjaka, ali tecnost curi par dana non-stop, a creva suva kao barut. Malo procesljam po internetu kad ono "uobicajen" problem za Audijev 4.2 motor (pitam se ima li neki da nije uobicajen kada je Audi u pitanju), ima plasticna cevcica od jedno 3cm koja povezuje uljni hladnjak i blok motora (naravno da nije stavljena aluminijumska da bi imalo sta da se pokvari) i uobicajeno je da naprsne i onda tecnost tu curi. Sreca pa se lako skida taj ceo komplet (od skidanja nosaca motora, podizanja motora...), jedno 6 sati rada i to je to

Onda se juce pokvari alarm, samo poce neke cudne zvuke da pusta kada se aktivira, mada u sustini radi ali ne reaguje centralna brava. Ovo nije Audijev proizvod pa se pokvario tako da me pravo zacudilo

I na kraju malopre odem da vidim koliko je pristupacno da se kod mene skine taj uljni hladnjak posto je nosac motora pravljen i razlikuje se od fabrickog, kliknem da ugasim alarm, gurnem kljuc u suvozacevu bravu (vozaceva se pokvarila pre jedno mesec dana), klik i puce nesto u cilindru i sada ne mogu da otvorim auto

Pa ljudi moji, ja ne jos ne mogu da verujem koliko je Audi smece, ovo da mi je neko pricao ne bih mu verovao
