Pa koko kosta i koko traje dijagnoza? Par sati? Par dana?
Ovde na Malti u ovlastenom servisu menjaju kocionu tecnost i antifriz za 60 € tecnost i antifriz ukljuceni plus scan for free . . .
Pimbe ipak ostani tamo gde jesi mislim dobronamerno. Ocekivao sam iskrene savete od ljudi koji su mozda imali slicne probleme i svaka cast pojedincima.Nije dijagnoza kablic, laptop i programcic pa aha ovde pise ne valja ti to i to pa skini stavi. Ne znam po tom principu kako bi prosao kod doktora sto spominjes kad hirurg pocne da sece a mozda ne bi trebalo. Znanje je skupa stvar no i znamo kako se vrednuje kod nas. Time ne branim one sto uzimaju cifru koju sam spomenuo.Ali moj utisak je da je ova tema krenula u pogresnom pravcu i sto se mene tice tema je zavrsena.

Ljudi pomagajte. Imam Pasata 97 god oko pola godine. Kad sam ga nabavio na instrument tabli nije se pomerala kazaljka za temperaturu. Uz sugestiju prijatelja da se verovatno radi o problemu sa termo davacem ja sam uzeo auto. I posle zamene davaca ista situacija. Kasnije na dijagnostici pokazuje taj problem ali kad se simulira rad instrument table kazaljka ide do max pa onda do 90 stepeni sto kazu da je tabla ispravna. Sada se problemi gomilaju. Paljenje je normalno ali posle toga motor radi nemirno,broj obrtaja varira od 1000 do ispod 800 start je otezan moram prvo postepeno da pojacam gas pa onda da pustam kvacilo sto je uzas. Na vecim brojem obrtaja radi mirno. Primetio sam da na prvom cilindru kad se skine kabl pa onda priblizi do svecice rad motora se ne menja a varnica delimicno baca na svecicu ili oko nje. Kao da taj klip tj svecica ne postoji. Kablovi i svecice zamenjeni, step motor ociscen. Drugi kvar sem termo davaca na dijagnostici ne pokazuje. Majstori oko pokazivanja temperature su ispitivali instalaciju i nije im poznat kvar. Za nemiran rad "sumnjaju" na bobinu na....Zovem iz Nisa. Pomagajte.
Ok onda, ako ne verujes u dijagnozu, aj da pomagamo...
Ko prvo zameni svecice, kablove, kapu, ruku i bobinu.

Promeni sve senzore za temperaturu i ocisti MAF senzor i nasteluj ga (neznam ni ja kako ces bez kablitja i laptopica) al ae, ja verujem u cuda i stelovanje na uvo.
Kad si se vetj zamazao promeni i ulje, filtere, antifriz, a mogao bi zupcasti i P kais, da zamenis naravno sa svim zatezacima i rolerima.

Salim se...
Ako ovo ne uspe onda zameni instrument tablu, pa tek onda ceo auto, al nemoj da ti neko prcka sa kablitji i laptopitji po kola . . .
Jer to je za budale i tako se samo pare zemaju na posten narod, msm to kablitji i kopUjteri, to e svaba smisleo da se dere raja, to e za budale.
A gatanje, e to je za normalne ljude

Ae sad lepo napisi koju je gresku izbacio na dijagnozi koju si pomenuo u prvom postu, nesto poput ovakvih kodova: 00522 ; 16500 ; P0116 ; 000278 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal . . .
Drugi kvar sem termo davaca na dijagnostici ne pokazuje.
Koji je to kvar, sta je tacno prijavilo ??? Daj kod???
