Deluje, što kolega TTS kaze, da je fizički lakse automobilu sa prednjom vučom. Lakše je gurati, nego vući, to stoji. Auto sa zadnjom vučom ima više gubitaka, ako se tako pogleda, mada recimo BMW to kroz istoriju nije pokazao. Ako pogledamo modele od pre 20 godina, BMW je uvek bio startniji i bolje ubrzavao od Audija, VW-a, Opela ili Mercedesa. Sa novijim generacijama sve se nekako izjednačilo, razlika je samo ko šta voli.
Ja sam za prednju vuču, pošto mislim da je lakse zimi, kada proklizaš ili se zaglaviš, da izmanevrišeš sa točkovima na kojima je pogon, nego sa onima na kojima nije.
Svi koji zivite u BG, znate...Raskrsnica B.D. Stefana i Dečanske. I skrećete iz Bulevara D. Stefana u Dečansku...Jedne zime neočišćeno, meni gume onako, nisu bile krš, ali nisu ni za reprezentaciju. Imao sam Passata B5, a ispred mene BMW 5 e39. Čovek se jedva popeo uzbrdo i skrenuo. A ja bez problema. Potrefiše nam se putevi i stanemo jedan do drugog na semaforu na Zelenom Vencu. Bacim pogled kakve su mu gume. Sve 4 bolje od mojih.
Znate ono kada stariji ljudi kažu, za ,,Tristaća,, , nekad misaonu imenicu... ,,Tristać bio limuzina, veliki, udoban...Ali zimi bez džaka cementa u gepeku bolje da ne krećeš,, .