Chip tuning je odlicna stvar i ko to moze sebi priustiti nikako se nece pokajati.
Chip tuning se ne radi samo na kolima koji trebaju da jure,radi se i na komercijalnim vozilima(radi smanjenje potrosnje,limita obrtaja,),radnim masinama(isti razlog),odnosno svaki se radi po svojoj potrebi.
Chip tuningom ako je kvalitetna mapa i ako ozbiljna firma stoji iza svog rada, necete smanjiti vek trajanja motora jer se mapom koriguju sve stvari vezane za taj auto,kao sto je predjena km,stanje motora,stanje turbine.To znaci da se ne ubacuju univerzalne mape koje ne mogu isto raditi na autu od 30 000km i 230 000km
Kod turbo dizel motora chip tuningom se najvise oseti obrtni moment,on sto je veci od fabrickog i u proseku je nekih 100rpm ranije.Samim tim imate manju potrebu da "idete u obrtaje" i time stedite gorivo ako vozite normalno.
Ako je obrtni moment dobro rasporedjen kroz obrtaje nijedan deo na autu vam nece stradati,pogotovo zamajac,i time se razlikuju kvalitetna i losa mapa.
Ko ne zna da cuva svoj automobil i da ga redovno odrzava on ce i bez chip tuninga menjati delove na njemu.Chip tuning ne treba mesati sa tim,ali je cinjenica da neke stvari treba znati pre nego sto uradite chip tuning,kao sto je nacin voznje,da turbo motor trazi hladjenje u leru posle voznje,da nikako ne treba stiskati pun gas npr u 4toj na 1500rpm itd.
Eto ukratko od mene nadam se da sam nekome malo pomogao
