Autor Tema: Pumpa ili ne  (Pročitano 5380 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Duledudule

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 204
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +11/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Fabia 1.9 TDI Combi
Pumpa ili ne
« poslato: Maj 29, 2008, 10:04:31 pre podne »
Radi se o Golfu 1.6 D, ujutru kada je hladan pali na pola klju
« Poslednja izmena: Maj 29, 2008, 10:04:57 pre podne od strane Duledudule »
E0A 1D0 5SL 5RQ 1KK 6FB 1AP 3FA 1N2 1ND H0G 4UE 4R2 3NC 3QT 4X0 4A0 8L3 J0L 7AA 8GD 6YO 9AP 8RE 7QO 8AA 8QE 8XO 4K3 B14 GO2 QN0 3L1 9P0 Q1A 7XO 9WO BWA 7AO QGO 0GE L08 7P0 F0A 3S2

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Pumpa ili ne
« Odgovor #1 poslato: Maj 29, 2008, 11:52:49 pre podne »
Dimi li? Ide li dobro?
Mozda samo treba paljenje malo podesiti. Moze da bude i pumpa.

Van mreže stdeyan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 821
  • Age: 42
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Pumpa ili ne
« Odgovor #2 poslato: Maj 29, 2008, 12:03:21 posle podne »
moze da bude i da je motor los ili mozda samo dihtung glave.....

ako je kompresija losa i kad je motor zagrejan tesko pali !!!  


meni losa kompresija zimus pali ko lud, a sad prvo paljenje ok, posle jako tesko...

pumpa proverena zimus i dobra je....

Van mreže rajkooo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Age: 42
  • Lokacija: Nish-Bor
  • Karma: +17/-2
  • Pol: Muškarac
Pumpa ili ne
« Odgovor #3 poslato: Maj 29, 2008, 02:42:31 posle podne »
Moja dijagnoza: relativno los motor koji pali dobro uz pomoc grejaca
Reshenje: POdesiti da se grejaci pale na kratko i kad postigne radnu temperaturu, bilo je reci o tome
Mnogo sam Rajkooo

Van mreže Duledudule

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 204
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +11/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Fabia 1.9 TDI Combi
Pumpa ili ne
« Odgovor #4 poslato: Maj 29, 2008, 03:08:44 posle podne »
Golf ide odlicno, ne dimi.
Zanimljivo je sto se tesko paljenje kada je zagrejan ne desava uvek. Nekad upali na pola kljuca i kad je vruc, ne mislim na ponovno verglanje cim se ugasi motor.
To me najvise zbunjuje.
« Poslednja izmena: Maj 29, 2008, 03:10:01 posle podne od strane Duledudule »
E0A 1D0 5SL 5RQ 1KK 6FB 1AP 3FA 1N2 1ND H0G 4UE 4R2 3NC 3QT 4X0 4A0 8L3 J0L 7AA 8GD 6YO 9AP 8RE 7QO 8AA 8QE 8XO 4K3 B14 GO2 QN0 3L1 9P0 Q1A 7XO 9WO BWA 7AO QGO 0GE L08 7P0 F0A 3S2

Van mreže Duledudule

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 204
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +11/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Fabia 1.9 TDI Combi
Pumpa ili ne
« Odgovor #5 poslato: Maj 29, 2008, 03:21:15 posle podne »
Citat: Rade
Moja dijagnoza: relativno los motor koji pali dobro uz pomoc grejaca
Reshenje: POdesiti da se grejaci pale na kratko i kad postigne radnu temperaturu, bilo je reci o tome

Ako je los motor, grejaci ne igraju nikakvu ulogu. Tesko ce da pali sa ili bez grejaca.

Videcu kad izmerim kompresiju, presao je 317 000 km. Uz jedno osvezavanje motora pre 10 000 km.
« Poslednja izmena: Maj 29, 2008, 03:53:32 posle podne od strane Duledudule »
E0A 1D0 5SL 5RQ 1KK 6FB 1AP 3FA 1N2 1ND H0G 4UE 4R2 3NC 3QT 4X0 4A0 8L3 J0L 7AA 8GD 6YO 9AP 8RE 7QO 8AA 8QE 8XO 4K3 B14 GO2 QN0 3L1 9P0 Q1A 7XO 9WO BWA 7AO QGO 0GE L08 7P0 F0A 3S2

Van mreže rajkooo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Age: 42
  • Lokacija: Nish-Bor
  • Karma: +17/-2
  • Pol: Muškarac
Pumpa ili ne
« Odgovor #6 poslato: Maj 29, 2008, 04:17:26 posle podne »
OK ako ti tako kazes. Motor od 300 000+ km uz osvezavanje prelazi 10 000-20 000.
Mnogo sam Rajkooo

Van mreže stdeyan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 821
  • Age: 42
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Pumpa ili ne
« Odgovor #7 poslato: Maj 29, 2008, 05:24:12 posle podne »
ja ti predlazem da krenes od merenja kompresije  

da vidis na cemu si.... ponavljam, to meni lici na los motor i kad je vruc nece da sastavi...

moje misljenje: nece ti pomoci puno grejaci.
ali ako Rade kaze tako, probaj ....

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Pumpa ili ne
« Odgovor #8 poslato: Maj 29, 2008, 05:57:34 posle podne »
tvoj problem sam ja imao na jednom golfu,kad je hladan pali kao zvrk a kada je fruc jedva,ispostavilo se da je kompresija bila katastrofa losa,nazalost,ako je los motor to ti je prilika da ubacis 1.9td,cijena om se krece oko 400e,i mislim da je bolje to nego generalka:)

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Pumpa ili ne
« Odgovor #9 poslato: Maj 29, 2008, 11:35:51 posle podne »
Meni po simptomima izgleda kao da je pukla glava. Kada se zagreje pukotine se prosire i gubi kompresiju.

Izmeri kompresiju i kad je hladan i kad je vruc.

Ako ima razlike skini glavu i odnesi na ispitivanje.

Ako budes skinuo glavu obavezno proveri kakvo je stanje sa cilindrima.

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
Pumpa ili ne
« Odgovor #10 poslato: Maj 29, 2008, 11:59:56 posle podne »
Meni lici na radilicu u bosh pumpi, kada je hladna sve je ok, a kad se zagreje onda brljavi
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Pumpa ili ne
« Odgovor #11 poslato: Maj 30, 2008, 12:42:58 pre podne »
obavezno javi sta si uradio i koji je bio kvar jer imam drugara koji ima slican problem sa caletovim autom pa me zanima ucemu je problem.unapred zahvalan
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže Duledudule

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 204
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +11/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Fabia 1.9 TDI Combi
Pumpa ili ne
« Odgovor #12 poslato: Jun 11, 2008, 09:23:51 pre podne »
Nisam se javljao jer sam probao paljenje 10-tak dana. Po majstorovoj preporuci prvo sto sam uradio je remont anlasera. Kada su skinuli anlaser, jedva su ga rasturili, naime anlaser je remontovan ranije ko zna kada. Kada su ga otvorili (neka) plastika kruznog oblika je pukla i "pojela" se bas dobro, biksna u menjacu nije ni postojala, biksne u anlaseru su bile u katastrofalnom stanju, automat takodje, cetkice takodje.... Nakon novih cetkica, biksni, novog automata anlaser vrti kao "lud" a auto pali kako treba. Proteklih desetak dana sam ga testirao, i rezultati pokazuju da je problem bio do anlasera. Probao sam paljenje u svim mogucim situacijama u kojim asam ranije imao problema. Rezultati su fantasticni, pali svaki put, kao kad pali prvi put na hladno sa upaljenim grejacima, sa upaljenim grejacima i bez njih, kada je motor "mlak", "vruc", "vreo".....  

Hvala svima koji su pokusali da mi pomognu savetima i sugestijama.....
Pozdrav....
« Poslednja izmena: Jun 11, 2008, 09:27:11 pre podne od strane Duledudule »
E0A 1D0 5SL 5RQ 1KK 6FB 1AP 3FA 1N2 1ND H0G 4UE 4R2 3NC 3QT 4X0 4A0 8L3 J0L 7AA 8GD 6YO 9AP 8RE 7QO 8AA 8QE 8XO 4K3 B14 GO2 QN0 3L1 9P0 Q1A 7XO 9WO BWA 7AO QGO 0GE L08 7P0 F0A 3S2

Van mreže Rogi

  • In Car Electronic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2663
  • Age: 40
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +16/-8
  • Pol: Muškarac
  • VW
  • Auto: Golf 5
Pumpa ili ne
« Odgovor #13 poslato: Jun 11, 2008, 11:39:42 pre podne »
             


E posle tolike polemike,te motor los,te glava pukla,mora generalna...aaaaa motor napolje!!!!  
Kad ono anlaser!!!  Samo ja mislim da ti nisi dobro objasnio problem! Jer ako je anlaser bio u tako losem stanju to je moralo da vrti jako lose i da se cuju neki zvuci iz anlasera... jer kada plastika planetarca pukne i biksna u menjacu se pojede to je prakticno mrtav anlaser... ili radi ali uz dosta buke i krljanja.

Van mreže Duledudule

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 204
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +11/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Fabia 1.9 TDI Combi
Pumpa ili ne
« Odgovor #14 poslato: Jun 12, 2008, 09:50:12 posle podne »
Prijatelju sta da t kazem, ipak je to Golf.....
E0A 1D0 5SL 5RQ 1KK 6FB 1AP 3FA 1N2 1ND H0G 4UE 4R2 3NC 3QT 4X0 4A0 8L3 J0L 7AA 8GD 6YO 9AP 8RE 7QO 8AA 8QE 8XO 4K3 B14 GO2 QN0 3L1 9P0 Q1A 7XO 9WO BWA 7AO QGO 0GE L08 7P0 F0A 3S2

Van mreže Rogi

  • In Car Electronic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2663
  • Age: 40
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +16/-8
  • Pol: Muškarac
  • VW
  • Auto: Golf 5
Pumpa ili ne
« Odgovor #15 poslato: Jun 12, 2008, 11:15:13 posle podne »
E sad si se opravdao      

Van mreže MIKELY

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Age: 40
  • Lokacija: Bijela (Herceg Novi) Beograd
  • Karma: +0/-0
    • http://
Pumpa ili ne
« Odgovor #16 poslato: Jun 18, 2008, 12:18:13 posle podne »
Promjeni dolazna i odlazna crijeva od filtera do pumpe pa stavi providna, da bi mogo da vidis jeli ima baloncica u crijevima tj jeli vuce vazduh. Ako auto dobro ide u voznji i ne dimi onda nema potrebe da mjeris kompresiju! Isti slucaj je i meni bio, na filteru nafte tj na plasticnom djelu onaj na vrhu dje su priključci za povratno crijevo vuko je vazduh pa sam moro da kupim to malo sranje koje je skoro 10e! DOBRO PROVJERI JELI VUCE VAZDUH!

Van mreže Rogi

  • In Car Electronic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2663
  • Age: 40
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +16/-8
  • Pol: Muškarac
  • VW
  • Auto: Golf 5
Pumpa ili ne
« Odgovor #17 poslato: Jun 18, 2008, 05:07:54 posle podne »
Citat: MIKELY
Promjeni dolazna i odlazna crijeva od filtera do pumpe pa stavi providna, da bi mogo da vidis jeli ima baloncica u crijevima tj jeli vuce vazduh. Ako auto dobro ide u voznji i ne dimi onda nema potrebe da mjeris kompresiju! Isti slucaj je i meni bio, na filteru nafte tj na plasticnom djelu onaj na vrhu dje su priključci za povratno crijevo vuko je vazduh pa sam moro da kupim to malo sranje koje je skoro 10e! DOBRO PROVJERI JELI VUCE VAZDUH!


Nema sta da proverava,resio je problem...procitaj malo,ima par postova iznad