mozda laicka pitanja, unapred se izvinjavam: modifikator stvara film na delovima koji su u kontaktu madju sobom i tako smanjuje otpor pri trenju, to je jasno. kako modifikator bira gde ce da se nalepi, po temperaturi, teksturi ili je nekako "inteligentan"? ili se nalepi na svaku povrsinu sa kojom dodje u kontakt? a tada i u kanale kojima nebi smeo da smanjuje fi, pumpa ulja itd, ne razumem se dovoljno cemu bi jos mogao da steti. sta se desava sa motorima kod kojih karike perfektno dihtuju u cilindru? da li tada moze tu da se uglavi i taj film, makar bio i mikron, kad je vec tesno i da li tada moze da ucini stetu umesto da pomogne, tj da oteza trenje smanjenjem prostora. sta se desava sa viskom sredstva ako nema gde da se nalepi, pod uslovom da "bira" gde ce? kolika je trajnost filma i sta se desava sa produktima njegovog propadanja, jesu li ljuske ili nesto takvo sto bi moglo da skodi?