Autor Tema: Pomoc oko kupovine  (Pročitano 3127 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže milikic

  • VW Početnik
  • Poruke: 28
  • Age: 43
  • Lokacija: Bor
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Pomoc oko kupovine
« Odgovor #20 poslato: Maj 27, 2011, 12:35:03 pre podne »
Pozdrav,

Glavobolja je nabaviti novac za kupovinu automobila, ali u Srbiji je veća glavobolja kupiti ispravan auto sa realnom kilometražom.

Vozim VW Polo 6N2 MPI 1,4 8V sa 3 vrata i moram priznati da je veoma O.K. Mozda je jedina mana što je veoma malih dimenzija, za oko 30 cm je kraći od sledeće serije 9n i oko 20 cm kraći od istog modela sa 5 vrata. Inače VW je VW, pouzdan i jednostavan. Redovno ga servisiraš kod majstora, a ne samozvanih majstora.

Van mreže jovanmarkovic

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 416
  • Lokacija: Bor
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Pomoc oko kupovine
« Odgovor #21 poslato: Maj 27, 2011, 01:17:26 pre podne »
boban-68 jel tvoj polo sa 3 cilindra? Cudi me da nisi kupio 1.9 TDI. Cini mi se da najmanje ima vezije pola 1.9tdi - 9N. I kako ti se cini polo 9N u sedan verziji. Meni je prelep, da sam ga imao ne bi ga nisak menjao.
Milikic jeste mali auto ali kako se kaze - sitan ali dinamitan.  drive

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Pomoc oko kupovine
« Odgovor #22 poslato: Maj 27, 2011, 09:28:43 pre podne »
Jovane da moj motor je sa 3 cilindra. U Rusiji i danas danju se nevoze Polici dizeli. Ja sam svoj uspeo da narucim tada uz 6 meseci prepisivanja sa VW grup-rus. I da nije bilo direktora prodaje u salonu nista nebi uradio. A 1.9 TDI nekako mi tada bilo mnogo za ovaj auto. Mada sad vidim da sam mogao uzeti smelo. Al i ovako ide solidno i proslo je vreme kad sam zazdio za brzinom. Mozes misliti Tuarega sto sam vozio 240 konja, 3.2 litra benzinca sa manualnim menjacem. Narucen bio kompresor za motor, set kvacila sa 2 lamele keramicke, kocnice u kompletu sportske. Otkazao u vezi krize. Taj motor je trebao sa preredom da da 360 konja i momci garantovali maksimalnu brzinu 280-300 km/h. Al trebalo da kosta oko 14 000 evra da se sve preradi. Zato limonad 5l/100 dizela i polako.130 ide na 3000 obrtaja, i dosta.
Boban-Rus