Bio sam kod mehanicara i poraygovarali smo o sledecem:
- dizne - ciscene su pre godinu dana zbog drugog razloga i tada je isto tesko palio prvo paljenje tako da majstor ne sumnja u dizne,
- senzor za temperaturu - u isto vreme kada su ciscene dizne zamenjena je i usisna grana, stavljena je nova i uz nju je isao ovaj senzor tako da je nov postavljen, nije do njega jer je i sa starom usisnom granom koja je pukla pa lepljena isto ponasanje bilo,
- regulator pritiska goriva - ovaj regulator nije proveren zato sto kaze majstor da mora da se skida grana i nekim manometrom nesto ispituje ali cemo i to ispitati kada budemo imali vremena,
S obzirom na to da dizne i senzor za temperaturu najverovatnije nisu u pitanju, ostaje samo taj regulator pritiska. Probacu da nadjem negde polovan pa da onda isprobam.
Mada, mene i dalje interesuje zasto bi auto na 40 stepeni temperaturi palio dobro a jutros na 25 stepeni lose???
Ivan