
A ova tema izgleda ima veliki problem sa tipovima.
Typ 1 je Buba (originalno njemachki Käfer)
Inache se Bube dijele na 3 vrste
-Bube prije 57' (split, zwitter, oval)
-Bube prije 67'
-Bube poslije 67'
Split Buba ima podijeljeno zadnje staklo i specifican enterijer, zwitter Buba je "medjumodel" izmedju splita i ovala, a ima zadnje split staklo ali kompletan enterijer od oval Bube, a oval ima ovalno zadnje staklo i enterijer od zwittera.
Typ 2 su svi kombiji sa motorom nazad (T1, T2 i T3)
Prvi post u vezi sa kombijima je pogreshan, svi kombiji (T1, T2 T3, T4, T5) bez obzira na karoserijsku izvedbu imaju zajednicki naziv Transporter. Multivan i Caravelle su luksuznije izvedenice Transportera.
Prvi post takodje ima greshke medju tipovima u vezi sa Typ 3 i Typ 4. Typ 3 se pravio u 3 karoserijske varijante, kao limuzina, karavan i TL. Limuzina je poznata kao Notchback, karavan kao Squareback, a TL kao Fastback.
Typ 4 je potpuno drugaciji automobil od Typa 3, i po dizajnu i po mehanici. Naime, Typ 3 je imao standardni Bubin motor, a Typ 4 je imao specijalni motor Typ 4, i to iz T2 kombija. Typ 4 je imao dvije izvedenice, model 411 i model 412, koji su se pravili u tri karoserijske varijante, verzija sa 3 vrata, verzija sa 4 vrata LE, karavan (Variant)

Model 411

Model 412, nekom je gadan ali je ipak VW, meni se svidja

Karmann se dijelio na dva modela, Typ 14 i Typ 34. Inache nikad nije postojala Karmann Ghia "Selene II"
Karmann Ghia Typ 14

Karmann Ghia Typ 34
