Ja ga imam godinu dana i odusevljava me svaki put kad sednem za volan.
Kako mi je receno treba uvek imati pri ruci jednu bobinu (30e) koja se menja za 2min kao lego kocka, a oce da mu crkava. Cuo sam da imaju i neke crvene kao bolje, ali to sam samo cuo tako.
Ulje u zavisnosti od kilometraze/stanja. Ako je u dobrom stanju onda full sintetika (ja sam skoro stavio Motul 5w40 xcell 8100 ~65e/5L) i ocistio motor sa onim liqui moly preparatom koje se vozi 200km pred zamenu ulja i filtera. Kosta 500din, a sapire koks po cemu su ovi motori poznati, zato i ulje treba menjati na 10k. Ili polusintetika Liqui Moly MAS2 10w40 (35e/5L). Samo na ovo obrati paznju i nemas frke.
Treba isto obracati paznju da se ne gazi dok ne postigne radnu temperaturu i posle gazenja ne gasiti odma vec ostaviti 30ak sekundi da ulje provrti po motoru.
I to bi bilo to... ne pada mi nista vise na pamet
Ja svoj neodrzavam kod nikoga
Gedora mi nije otvorio haubu do zamene ulja, a ti posto si iz Panceva mozes da odes kod Ivana u AC Rasic, on ima komp i zna 1.8T u mali prst. Em je doktor za plinske uredjaje.
Jos jedna stvar kod 1.8T jeste da imas dosta prostora da pravis snagu motora koliko god hoces da ulozis u njega
A ovo plin i 1.8T... to su samo predrasude, uglavnom neupucenost. Kad mogu jaci, noviji i kompleksniji motori na plin ne vidim drugo objasnjenje averzije ka plinu osim vec pomenutog. Samo nemojte da krene prica o Malti i podzemnim garazama.
Sto se tice ustede plinom na 10000km je izmedju 63 i 73000din (zavisi da li se sipa bmb ili eubmb)
Sam 1.8T motor nema puno ljudi, a na plin jos manje tako da ce knjiga ovde spasti na 2 aktivna slova. Tu je jos Gzthe, ali i on je kupio sa plinom koji je ugradjivan kod nekih ne bas strucnih lica. U svakom slucaju otidji do Ivana da ti pregleda i plin i motor i kad ti sve podesi vidjate se samo na svakih 10000 da ti ocisti filtere plina.