Sad malo detaljnije čitam šta je pisano i kodove grešaka. Flap servo motori pokreću klapne koje regulišu recirkulaciju i temperaturu vazduha. Ova dva ima auto koji ima climatic (moj slučaj). Oba znaju da prave probleme. Ovaj za temperaturu ostaje zaglavljen u krajnje položaje pa auto duva samo maksimalno toplo ili maksimalno hladno, a ovaj drugi nece da otvori ili zatvori recirkulaciju. Pošto je tvoj climatronic pretpostavljam da pored ovih ima i motor koji reguliše klapne koje usmeravaju vazduh (šoferka, noge,...). Rekao bih da je kod 4F8 vezan za njega, a 4FA za motor za recirkulaciju. Za ova dva koja ima moj auto znam da rade na istom principu, a verovatno je i ovaj za usmeravanje vrlo sličan pa je i on podložan sličnom kvaru.
Po nekoj mojoj logici čak i da ne rade ova dva za koje ti se pojavljuju greške klima bi morala da duva hladno (ili koliko već zadaš) samo što ne bi mogao da usmeravaš gde hoćeš.
Možda bi "regularna" dijagnostika pokazala još nešto korisno.